|
Club AmnesiA i Lund hösten 2004
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Datumen är nu satta till 17e sep, 29 okt, 12 nov och 17 dec, lineup för första tillfället är Lars Holte, Norge (mixade bla ITWT3), Vale, UK, Andy Street, UK och Nillicule, Holland.
Det är öppet för ALLA, man behöver inte vara student, bara se till att anmäla er på hemsidan först :) http://www.ssk.lu.se/amnesia/ |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Datumen är nu satta till 17e sep, 29 okt, 12 nov och 17 dec, lineup för första tillfället är Lars Holte, Norge (mixade bla ITWT3), Vale, UK, Andy Street, UK och Nillicule, Holland.
Det är öppet för ALLA, man behöver inte vara student, bara se till att anmäla er på hemsidan först :) http://www.ssk.lu.se/amnesia/ |
Yep, det blir ösigt värre den 17:e se till att komma dit :)
I övrigt ska vi försöka sända det hela live på Di Radio så ni kan ju tuna in om ni inte kan ta er dit :) |
|
|
| Funfrock |
| Känner inte till så många av djna men ska försöka ta mig dit nångång i höst :) . Har inte lyckats med det innan. |
|
|
| CJ InterCity |
| är det fortfarande 20 års gräns? fan att man inte är född 84 :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
är det fortfarande 20 års gräns? fan att man inte är född 84 :toothless |
18 om du är student :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by reveal
18 om du är student :) |
jag råkar vara i en period mitt emellan gymnasiet och universitetet... attans:rolleyes: |
|
|
| reveal |
| Ciacomix och Mike hunter den 17e dec |
|
|
| Smekbar |
| ska bli trevligt med amnesia igen... ser ut som att jag kanske kommer få spela där igen vilket ju hade varit supernice, tycker jag iaf :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Ciacomix och Mike hunter den 17e dec |
På Ciaco's födelsedag :p |
|
|
| Smekbar |
| Yeah! Jag ska spela på amnesia den 29e oktober, så se till att komma då så ska ni få höra lite mysig röjtechno :) tyvärr så får jag vara warm-up vilket ju e lite synd, men det e helt klart bättre än att inte lira alls :) |
|
|
| Vizay |
| argh, malmö å mellan gymnasium och vidare studier, annars skulle jag komma ;) |
|
|
| Smeagol |
| Så bra, då hinner jag precis med första innan jag åker ner till Italien igen. :) |
|
|
|
|