return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
טירונות...!
View this Thread in Original format
Flotser
אז מחר אני הולך לטירונות 02 של עתודאים,
וגם
chop
(משה)
מהפורום יהיה איתי כנראה
ומסתבר שגם חן סוף סוף מתחיל מחר טיורנות
אז בכלל נקווה נעשה מסיבת פורום שמה חחח


אני יודע שתגעגעו מאוד,
תהיו חזקים,
:wtf:

ביי ביי

:p
sh33p
בהצלחה
MasterP
ידידה שלי ממ"מית במחנה 80
דבר איתי אם אתה מגיע לשם

ובהצלחה בטירונות
קח ה-כ-ל בקלות

ובנימה אחרת אני אראה אותכם עוד שבועיים
כי אני עושה את ראש השנה
(מיום רביעי עד יום שבת כולל)
קצין תורן ביחידה שלי.
אל תדאגו כבר הכנתי תוכניות מפורטות
למתי אני שומע מה
;)

ביי חבר'ה שמרו על עצמכם והפורום
DJ-Kreing^^
שיהיה בהצלחה מיכאל אחי!! וגם לכל שאר החברים...
תהנה כמה שאפשר, יהיה טוב!
:wtf:
yaman
שיהיה בהצלחה אח שלי
skelz
בהצלחה גבר! :)
DjChook
חבר'ה אני מגיע לבקום רק ביום שני בכל מקרה

אני לא אפתח עוד טרד כי זה מיותר

בכל מקרה,
MASTERP
תרשום לי בפרטי או משהו את הפלאפון שלך

JUST IN CASE ;)
sabi10
טוב..זא מה שיש לי להגיד לכם זה שאתם צ'ונגים...צ'ונגים.....צ'ונגים..

ואם אתם לא יודעים מה זה , אל תדאגו...אתם תדעו (לא יודע לגבי ג'ובניקים אבל הקרביים ידעו)

אז תעשו חיים, ולא הייתי מתחלף אתכם ;) :D
DjChook
אני צעיר מת !!! וגאה בזה
princess cc
יאללה בהצלחה, שפשוף קל ונעים...
הולכים לקרוע לכם ת'תחת! תהנו!:haha:

בייההההההההההההההה שמרו על עצמכם!

נ.ב
איזה כיף חן עוד הפעם לא יהיה פה אפשר להשתולל!:haha: :haha:

KrazyDJs
בהצלחה חברה..
שיפשוף קל ונעים..

תחזרו אלינו בשלום

:wtf:
DjChook
princess.... I'll b watchin ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement