|
טירונות...!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אז מחר אני הולך לטירונות 02 של עתודאים,
וגם
chop
(משה)
מהפורום יהיה איתי כנראה
ומסתבר שגם חן סוף סוף מתחיל מחר טיורנות
אז בכלל נקווה נעשה מסיבת פורום שמה חחח
אני יודע שתגעגעו מאוד,
תהיו חזקים,
:wtf:
ביי ביי
:p |
|
|
| MasterP |
ידידה שלי ממ"מית במחנה 80
דבר איתי אם אתה מגיע לשם
ובהצלחה בטירונות
קח ה-כ-ל בקלות
ובנימה אחרת אני אראה אותכם עוד שבועיים
כי אני עושה את ראש השנה
(מיום רביעי עד יום שבת כולל)
קצין תורן ביחידה שלי.
אל תדאגו כבר הכנתי תוכניות מפורטות
למתי אני שומע מה
;)
ביי חבר'ה שמרו על עצמכם והפורום |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שיהיה בהצלחה מיכאל אחי!! וגם לכל שאר החברים...
תהנה כמה שאפשר, יהיה טוב!
:wtf: |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצלחה אח שלי |
|
|
| DjChook |
חבר'ה אני מגיע לבקום רק ביום שני בכל מקרה
אני לא אפתח עוד טרד כי זה מיותר
בכל מקרה,
MASTERP
תרשום לי בפרטי או משהו את הפלאפון שלך
JUST IN CASE ;) |
|
|
| sabi10 |
טוב..זא מה שיש לי להגיד לכם זה שאתם צ'ונגים...צ'ונגים.....צ'ונגים..
ואם אתם לא יודעים מה זה , אל תדאגו...אתם תדעו (לא יודע לגבי ג'ובניקים אבל הקרביים ידעו)
אז תעשו חיים, ולא הייתי מתחלף אתכם ;) :D |
|
|
| DjChook |
| אני צעיר מת !!! וגאה בזה |
|
|
| princess cc |
יאללה בהצלחה, שפשוף קל ונעים...
הולכים לקרוע לכם ת'תחת! תהנו!:haha:
בייההההההההההההההה שמרו על עצמכם!
נ.ב
איזה כיף חן עוד הפעם לא יהיה פה אפשר להשתולל!:haha: :haha: |
|
|
| KrazyDJs |
בהצלחה חברה..
שיפשוף קל ונעים..
תחזרו אלינו בשלום
:wtf: |
|
|
| DjChook |
| princess.... I'll b watchin ... |
|
|
|
|