|
Vilka har ni sett live? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
vilket jevla snack om Blümchen :mad:
ni har sett många asså,,.. jag ska fundera på min egna lista ett tag. e för slö nu :( |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
vilket jevla snack om Blümchen :mad:
ni har sett många asså,,.. jag ska fundera på min egna lista ett tag. e för slö nu :( |
jaaa va ere för fel med henne? kommer alltid stå högt på min lista iaf :D
å ne har fkatiskt inte sett så många.....tror inte jag har sett nån annan än Boomfunk MC....iofs va den konserten jääävligt nice, dom dansarna är grymma med stort G :D
btw var e ditt inlägg i svenska folket glorie? ;) |
|
|
| Jre |
Ferry Corsten
Armin Van Buuren
Johan Gielen
Yves De Ruyter
Mauro Picotto
West Bam
Marco V
Dumonde
RANK 1
Felix da Housecat
/ Jre |
|
|
| WhiteRussian |
Massa rockmusik...va vrärdelöst...trodde det var trance ni tyckte om grabbar, ;)
Min lista:
Armin Van Buuren x2 ( bäst, alla klasser, gud )
Ferry Corsten x2
Tiësto
Tall Paul
John '00' Flemming
Signum
Paul Oakenfold
Judge Jules
Fergie
Mauro Picotto
John Digweed
Marco V
Paul Van Dyk ser jag den 8:e November, då har jag sett alla dem stora
...å massa mindre känt skit, :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hmm... skäms ju lite hära... Har ju inte alls mycke å komma med :p
James Holden typ....
Ska man radda upp andra musik celeberties så blir den här listan allt för lång...
Möt på gatan kan jag ju nämna inom musik bara som en parantes...
Keith från Prodigy mötte jag på Kungsgatan nåt år :p
Björn från Abba har jag åkt hiss med...
Imponerade än ?:tongue2 |
|
|
| Glorie |
Earthbound
Antiloop
Airbase
Gielen
Armin
Dumonde(2)
Ferry
Bas & Ram
Blank & Jones
Rank 1 (2)
Kai Tracid
Hennes & Cold
Yves De Ruyter
Judge Jules
Cosmic Gate (2)
Marco V
Mauro Picotto
Francois
Lange
nu räknar ja inte alla psytrance-events :p |
|
|
| Xplorer76 |
Satan vilken fråga....
Tror nog jag har sett dom flesta, har varit sammanlagt på Ibiza 3 månader, 5 festivaler i England (Creamfields, Gsss x2, MoS, Homelands,)
Men det mest kulltiga jag har sett va nog -91, U96 och Prodigy på Strömsborg, det ni.....
Btw, räknade ut att jag har sett PvD live ca ett dygn sammanlagt, Oakenfold 10 timmar, Tiesto 7h.... o.s.v
Fan va tid och pengar man har lagt ner...... |
|
|
| lonne |
Astral Projection.
Way Out West
Orkidea
James Holden
Futurebreeze
Robin ( Antiloop )
Faithless ( Live Konsert ) |
|
|
| King of Clubs |
Jag har knappt sett några stora DJs känns det som:
Astral Projection
James Holden
Halva Way Out West :D
Antiloop
Lucien Foort (Nog det bästa jag sett)
Jerry Bonham
Några favoriter av liveframträdanden jag sett:
David Bowie
Jamiroquai
Burnin Spear x 2
Black Uhuru
Faithless x 2
Safri Duo
Prodigy
Såg att reveal listade Queens of the Stoneage. Antar att du såg dom när jag såg dom på Roskilde. Faan vad imponerad jag blev. Visste inte att hårdrock kunde vara så bra.. Har alltid hatat sån musik annars.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Såg att reveal listade Queens of the Stoneage. Antar att du såg dom när jag såg dom på Roskilde. Faan vad imponerad jag blev. Visste inte att hårdrock kunde vara så bra.. Har alltid hatat sån musik annars.. |
stämmer bra, på roskilde har man sett en del :eyes: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lättare för mig att berätta vad jag missat...
Magalluf 99´ Sash (det var bra då)
Helsingfors 00´ PvD
Ayia Napa 00´ Paul Oakenfold.... men det missa inte min polare och han var i total extas... Jag visste inte ens om detta ... då flög könsorden må ni tro
.../ Steve |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ah fan Faithless glömde jag!!! Att se insomnia live måste vara det fetaste jag var tme om...mitt på natten och JÄVLIGT mycket ljust..det var på hultsfred.......
|
vilket år var det du såg faithless på hultsfred?
jag var där för 2 år sen tror jag det blir och såg dem.. Insomnia var riktigt mäktigt att se live..
såg även Etiene de crecy och typ 2-3 andra Dj's.. Cari Lekebusch tror jag bland annat det var.. inte helt säker.
det e allt :( |
|
|
|
|