return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vilka har ni sett live? (pg. 3)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hmm... skäms ju lite hära... Har ju inte alls mycke å komma med :p

James Holden typ....

Ska man radda upp andra musik celeberties så blir den här listan allt för lång...

Möt på gatan kan jag ju nämna inom musik bara som en parantes...
Keith från Prodigy mötte jag på Kungsgatan nåt år :p
Björn från Abba har jag åkt hiss med...

Imponerade än ?:tongue2


Roy eller om det var roger från macken (vad fan dem nu heter på riktigt) köpte la strumpor av mig när jag praktiserade på dress mann eller... det du :)
mega_pudas
inte så mycket...räknas syrrans flöjtkonsert eller? :rolleyes:
dj_hysterix
Antiloop
666 :whip: :whip: :mad: :mad: :nervous:
Treo
Inte sett mycke alls.. men jag såg iaf. Chemical Brothers på senaste Hultsfred, fan va grym konsert!

-Treo-
Amnezia
Mysteryland:
Corsten
Van Buuren
Dumonde
Gielen
Da Housecat
Judge Jules
Eddie Halliwell
Anne Savage
Yves de reuter
Marco V
Picotto
hennes &cold
Sonique
Cosmic Gate

Docklands:
Lange

Örebro: :cool:
Paulina Cewe
Earthbound:D ;)
reveal
quote:
Originally posted by Amnezia
Örebro: :cool:
Paulina Cewe


aka gen.6 va?
Amnezia
quote:
Originally posted by reveal
aka gen.6 va?



stämmer...var temporärt hjärndöd å kom bara inte på va hon kallasig..:crazy: :eyespop: ;)
reveal
quote:
Originally posted by Amnezia
stämmer...var temporärt hjärndöd å kom bara inte på va hon kallasig..:crazy: :eyespop: ;)


ok tänkte det
hon kommer till amnesia i december, ska bli fint :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Ravesquad
- Robert miles,(tung trancedj faktiskt) loveparade -97


Shiiit fan va coolt...den snubben har betydit så mycket för hela min utveckling inom Trance...fan va sjysst att få sen honom....

Jag har sett Endre ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
vilket år var det du såg faithless på hultsfred?
jag var där för 2 år sen tror jag det blir och såg dem.. Insomnia var riktigt mäktigt att se live..


Inte den som var i sommras utan sommaren före :)
Kl 3 på natten var det...FYFAN va fett det va..minne för livet...hela marken bokstavligen hoppade och studsade när alla människor hoppade till Insomnia.

DJ Ezzian
Mauro Picotto
Ferry Corsten
Sonique
Mario Piu
Des Mitchell
DJ Jean
DJ Jurgen
Klubbheads
Collusion
DJ Pure
Angy Dee
DJ Prince
Public Domain
DJ Stigma
DJ Jamie
Gee More

Want to see: Marco V, Tiesto, AVB, PVD and Gielen
robstar
Ingen... :/

Jo nån tomte på en utomhus fest för länge sen...
Men han var inte så känd tror ja...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement