|
Vilka har ni sett live? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
ska lägga till lite igen... kan ju inte editera min post :( min första
Cygnus X *1
Mark Van Dale *1 (igen)
Gielen *1 (igen)
Tracid *1 (igen)
Cor Fijneman *1
Cosmic Gate *1 (igen)
Tomcraft *1
Dj Jean *1 har ja lyssnat till ytterst lite på senaste TE :p
Joop *1 |
|
|
| ShyTrance |
Jag har sett Phasio:cool:
:haha: LOL :D:D |
|
|
| sipowitz |
Mmmm ska vi se...
Armin Van Buuren
Paul van Dyk
Johan Gielen
Judge Jules (2x)
Ferry Corsten
Cosmic Gate (2x)
Tomcraft
Kai Tracid
Core Finjeman
Guy Ornadel
Joel Mull
Marco Carola
Adam Beyer
Cari Lekebusch
Marc Hughes
Stonebridge
Deep Nature
David Westerlund
Johnny Boy
Morg & Kvasi
Robert Leiner
Dj Anneli
Ck Feltman
Michael Splint
Nick & Dexta
Lp stövring
Cygnus X
Joop
Jean (bara 10 minuter dock... sen gick jag)
Marcel Woods
Charly Lownoise
Bas & Ram |
|
|
| SteveTranz4ever |
James Holden
Guy Ornadel
Adam Beyer
Stonebridge
Morg & Kvasi
David Westerlund
Airbase
Lemon8
Jean
Cor Fijneman
Tomcraft
Cygnus X
Kai Tracid
Joop
Johan Gielen
Cosmic Gate |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
James Holden
Guy Ornadel
Adam Beyer
Stonebridge
Morg & Kvasi
David Westerlund
Airbase
Lemon8
Jean
Cor Fijneman
Tomcraft
Cygnus X
Kai Tracid
Joop
Johan Gielen
Cosmic Gate |
HA! Va sorgligt av dig steve... att försöka komma ikapp mig...
Ajaja....
Stävämannen , det trodde man inte om dig |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
HA! Va sorgligt av dig steve... att försöka komma ikapp mig...
Ajaja....
Stävämannen , det trodde man inte om dig | sipowitz aka. Svammelman.... det var kul när tillochmed miss_proximus kalla dig för det ;) |
|
|
| rem_monster |
Ingen som håller på med elektronsisk musik, isf skulle det vara Pet Shop Boys :)
Iaf så höll jag på att se Slagsmålsklubben, men orkade inte gå dit:D |
|
|
| Nicke |
Eeeh.. Inga trancetyper direkt, men här e min lista (kanske saknar nån):
Waldo's People
TikTak
Bomfunk MC's
Jessica Folker
Mighty 44
Z-MC
Kemopetrol
David Charvet
Christina Milan
Neljä Ruusua
Shakira
Ja, ni undrar väl var fan jag har varit.. Det var en gratiskoncert på sommaren, där alla ovanstående (förutom Waldo's People) uppträdde, jag var där med några kompisar. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nicke
Waldo's People
TikTak
Bomfunk MC's
Jessica Folker
Mighty 44
Z-MC
Kemopetrol
David Charvet
Christina Milan
Neljä Ruusua
Shakira
|
hehe känner bara igen fyra av dom där...:) ere nå finskt eller? :D |
|
|
| Nicke |
| Alla förutom Jessica Folker, David Charvet, Christina Milan och Shakira är finska, ja :) |
|
|
| Glorie |
hehe
de enda finska artister ja känner till e följande :)
22 Pistepirkko
Arja Saijonma eller hur hon stavar
Boomfunk MC's :)
David Charvet? ere inte han från Baywatch? :crazy: |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe
de enda finska artister ja känner till e följande :)
22 Pistepirkko
Arja Saijonma eller hur hon stavar
Boomfunk MC's :)
David Charvet? ere inte han från Baywatch? :crazy: |
22 Pistepirkko.. hmm.. har hört namnet, men inget av dom
Arja Saijonmaa.. vem fan e det?
Bomfunk MC's.. alla känner väl till dom :) (Bofink CP's som några klasskompisar som inte tycker om dom kallar dom :p)
David Charvet.. Baywatch, ingen aning. Men smööööör (tror jag) :p
Du känner inte till Darude? Eller kanske JS16, Cosmicman, Orkidea, Jori Hulkkonen..? |
|
|
|
|