|
Vilka har ni sett live? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Men de e ju doping... ScuL bor ju i Holland :toothless |
|
|
| dj_hysterix |
.. vilken lista ! :crazy:
ah..jag vill se dana ! :toothless :happy2: |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
:) inte en liten lista du har ScuL.. :D här sitter man i lä :p
t.o.m. siffror efter :p
hmm, så d e skillnad mellan hardtrance & hardstyle...hmmmz...de ante mig nästan.. Care to explain? :) |
hardtrance är hardtrance & hardstyle är en blandning mellan hardtrance & hardcore..(man brukar höra det framförallt på kicken & synthen ibland).
Tanka ner låtarna nedan och hör skillnaden... ;)
HARDTRANCE
HARDSTYLE
..det var svårt att välja ut typiska exempel på hardtrance resp. hardstyle..men det fick bli Sonic Inc - I feel for you (Marc La Cruz Remix) [HARDTRANCE] & Mental Miracle - Ocean Of Time (Digital Guerrilla Remix) [HARDSTYLE] :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Här har ni en liten guide till alla dom olika dansmusik genres som finns...
Den är i min mening inte helt korrekt och han som gjort den är inte alls objektiv utan blandar in sin egen smak... Detta reserverar han sig dock för på sidan.
Det kan ta en stund att ladda sidan men det är rätt kul att kolla igenom alla genres och alla under grenar...
http://www.ishkur.com/features/music/guide.htm |
|
|
| Nyx |
| Cool sida..hans uppfattning om elektronisk musik är relativt korrekt iaf. :D |
|
|
| reveal |
pallar aldrig lära mig skillnaden... den är ju så minimal, man kan förmodligen dela in i all oändlighet
räcker med ett par större indelningar för mig |
|
|
| Vizay |
| när man kan lista alla man sett i olika kategorier å få så många kategorier å inte en enda kategori mewd bara en artis i så har man sett en del :D |
|
|
| Glorie |
ja ska lägga till
Armin *1
Misja Helsloot
Mark Van Dale
Rank1 *1
Bas & Ram *1
Marco V *1
Gielen *1
Dj Astrid *1
vill se Tiesto å PVD :) |
|
|
| reveal |
vill se Tiesto å PVD :) |
fan dom enda jag sett ju :p corsten med iofs
man borde dra på nån festival i sommar och se rubbet :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
fan dom enda jag sett ju :p corsten med iofs
man borde dra på nån festival i sommar och se rubbet :) |
Det klart du ska göra det :) önskar man kunde få lineups å sånt NU bara.. till allt.. så man verkligen kunde planera :) boka vandrarhem etc. :)
Dancevalley e ja sugen på :) å mer hardstyle, hardtrance ala qlimax... å gärna lite sensation me :) de säger att d ska va nåt man bör besöka innan man dör... |
|
|
| reveal |
de säger att d ska va nåt man bör besöka innan man dör... |
jag ändrar det påståendet till att man ska besöka det innan man fyller [nåt antal] år, för hur ballt är det att dra på festival när man är 92 år gammal :stongue:
jag antar att det bara är att satsa på nån, och hoppas på att det kommer bra djs... alltså att man planerar in en, och hoppas på det bästa :) |
|
|
| zamson |
Armin
Lucien Foort
Tall Paul
The Prodigy
+ massa andra band.. men dom översta är väl dom värda att nämna inom röjområdet :) |
|
|
|
|