return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Bijbestellen T-shirts (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tiger777
Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.

Nog gegadigden of is die roemeense vriend er al afgevallen?:p
dj Zevan
ik wil ook wel n t-shirt bestellen, zet mij maar ook in de lijst,
dat maakt voort moment 5 in totaal
Xilver
Allez ik ook eentje, heb ook nog geen.
Meltoz
Voor mij geld die bestelling nog altijd :)
Real
ik wil er ook eentje :)
Tiger777
7 shirts... Normaal gezien zou dat binnekort te doen moeten zijn. Cygnus, heb jij die prijsberekeningen nog?
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
Cygnus, heb jij die prijsberekeningen nog?


Nee, die heb ik niet meer. In mijn eerste post in deze thread stond wel een prijsschatting :

quote:
Originally posted by CygnusX
Sinds de eerste bestelling van een half jaartje terug zijn er veel mensen bijgekomen op ons forumpje. Sommigen daarvan hebben al laten merken dat ze ook zo'n Beta t-shirt zouden willen.

Bijbestellen kan natuurlijk. We kunnen de prijs per t-shirt echter pas exact bepalen als iedereen gekozen heeft wat ie wil.

Daarom heeft Tiger777 een schatting gemaakt, afhankelijk van het aantal t-shirts. De schatting gaat er vanuit dat iedereen een duur t-shirt kiest, dat iedereen zijn/haar t-shirt via de post krijgt en dat iedereen beide kanten laat bedrukken.

1 t-shirt : 71€/t-shirt
5 t-shirts: 24€/t-shirt
10 t-shirts: 18€/t-shirt
15 t-shirts: 16€/t-shirt
20 t-shirts: 15€/t-shirt
30 t-shirts: 14€/t-shirt

Om nu al een prijs te kunnen bepalen, stel ik het volgende voor. Er zit +/- 125€ in de Beta-kas (70€ overschot van de vorige t-shirts en de rest van de Beta-party). Dat geld kunnen we gebruiken om ervoor te zorgen dat de prijs op 13€/t-shirt komt, zoals vorige keer. Stel dat er 20 nieuwe t-shirts besteld gaan worden, dan zal de kas 2€/t-shirt bijbetalen (=40€).

De prijsschatting van hierboven gaat van het duurste/slechtste geval uit. Als er een paar mensen een goedkoper t-shirt verkiezen, een paar mensen alleen de voor -of achterkant laten bedrukken en een paar mensen hun t-shirt op een meeting in ontvangst nemen, dan dalen de kosten. Vorige keer had ik een dikke fout gemaakt bij de berekening waardoor we in het slechtste geval heel wat euro's tekort zouden komen, uiteindelijk bleek het dus een positieve balans van 70€ te zijn (oef :)).
_Jedi
Allé mensen nog 3 en dan zitten we aan een schappelijke prijs ...van 18€

Elof, Yves Deruyter niet geďntresseert in een coole Beta T-Shirt??? :p
dj Zevan
kunnen ook ns aan lolo vragen, komt hier ook af en toe
Tiger777
en elof :)

Real
*upje* :whip:
diddi
kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat?


I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora ;)

gReetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement