|
Bijbestellen T-shirts (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik zie me dat niet aantrekken! :D |
lol, waarom niet? |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik zie me dat niet aantrekken! :D |
X-Tune is ashamed of being a BETA |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, waarom niet? |
voor thuis misschien wel maar voor buiten mag het wel wat duurder zijn |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by X-Tune
voor thuis misschien wel maar voor buiten mag het wel wat duurder zijn |
lol, dit slaat toch helemaal nergens op. de prijs heeft toch niets te maken met het uitzicht van een kledingsstuk? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge kunt eender wat laten bedrukken hé X-Tune, das als ge wilt koopt ge een effen Scapa t-shirt of Tommy-polo en laat ge daar het logo opzetten... snob :rolleyes: |
|
|
| CygnusX |
Als er genoeg geïnteresseerden zijn, kunnen we altijd bijbestellen. Voorlopig zijn er dat 5 :
Lady_LizzY
BZRK
Zehra
mellow_head
Real
Hebben deze mensen nog interesse?
Wes
Mystique
Meltoz
JediD4M
Xilver
Bomar
dj Zevan
De prijsschatting staat in de allereerste post van deze thread. Of de bijbestelling er ook echt van komt, ligt aan het aantal geïnteresseerden en of we de kas gaan gebruiken om de prijs te drukken/af te ronden. |
|
|
| Xilver |
| Yep, still interested hoor |
|
|
| Meltoz |
| Ik heb ook nog steeds interesse hoor... Misschien voor m'n neef ook nog één, zal is vragen zie die sebiet nog op de voetbal, wa e uur om 22u voetballen, WTF :whip: |
|
|
| Magistrate |
| ik wil er ook wel 1 |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, dit slaat toch helemaal nergens op. de prijs heeft toch niets te maken met het uitzicht van een kledingsstuk? |
Nee, maar zo lijkt het alsof ik dat gratis heb gekregen van een fuif of iets anders. Het is maar een simpel t-shirtje, misschien nog goed voor onder de trui. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ge kunt eender wat laten bedrukken hé X-Tune, das als ge wilt koopt ge een effen Scapa t-shirt of Tommy-polo en laat ge daar het logo opzetten... snob :rolleyes: |
:p |
|
|
|
|