return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Bijbestellen T-shirts (pg. 6)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by X-Tune
Ik zie me dat niet aantrekken! :D


lol, waarom niet?
mellow_head
quote:
Originally posted by X-Tune
Ik zie me dat niet aantrekken! :D



X-Tune is ashamed of being a BETA
X-Tune
quote:
Originally posted by TOR
lol, waarom niet?


voor thuis misschien wel maar voor buiten mag het wel wat duurder zijn
TOR
quote:
Originally posted by X-Tune
voor thuis misschien wel maar voor buiten mag het wel wat duurder zijn


lol, dit slaat toch helemaal nergens op. de prijs heeft toch niets te maken met het uitzicht van een kledingsstuk?
Jasperovitsj
Ge kunt eender wat laten bedrukken hé X-Tune, das als ge wilt koopt ge een effen Scapa t-shirt of Tommy-polo en laat ge daar het logo opzetten... snob :rolleyes:
CygnusX
Als er genoeg geïnteresseerden zijn, kunnen we altijd bijbestellen. Voorlopig zijn er dat 5 :

Lady_LizzY
BZRK
Zehra
mellow_head
Real

Hebben deze mensen nog interesse?
Wes
Mystique
Meltoz
JediD4M
Xilver
Bomar
dj Zevan

De prijsschatting staat in de allereerste post van deze thread. Of de bijbestelling er ook echt van komt, ligt aan het aantal geïnteresseerden en of we de kas gaan gebruiken om de prijs te drukken/af te ronden.
Xilver
Yep, still interested hoor
djcresto
ik ook
Meltoz
Ik heb ook nog steeds interesse hoor... Misschien voor m'n neef ook nog één, zal is vragen zie die sebiet nog op de voetbal, wa e uur om 22u voetballen, WTF :whip:
Magistrate
ik wil er ook wel 1

X-Tune
quote:
Originally posted by TOR
lol, dit slaat toch helemaal nergens op. de prijs heeft toch niets te maken met het uitzicht van een kledingsstuk?



Nee, maar zo lijkt het alsof ik dat gratis heb gekregen van een fuif of iets anders. Het is maar een simpel t-shirtje, misschien nog goed voor onder de trui.
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ge kunt eender wat laten bedrukken hé X-Tune, das als ge wilt koopt ge een effen Scapa t-shirt of Tommy-polo en laat ge daar het logo opzetten... snob :rolleyes:






:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement