return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Bijbestellen T-shirts (pg. 8)
View this Thread in Original format
pooley
Lizzy moet dna wel zeggen in welke parochie ge u gaat nestelen ! :x
CygnusX
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Trouwens genoeg gegadigden voor een nieuwe T-shirt, maar wie gaat alles regelen nu Tiger weg is?


Ik wil de administratie ook wel op mij nemen
X-Tune
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Het enige wat ik hiermee wil zeggen is:
als je iets afbreekt, denk dan ook eerst een over een alternatief.


Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt.
Real
quote:
Originally posted by X-Tune
Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt.

Blijf dan uit deze thread :/
mellow_head
quote:
Originally posted by Real
Blijf dan uit deze thread :/



AMEN! (Flash Brothers:p)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by X-Tune
Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt.

Weer zo'n inkoppertje, ge maakt het ons écht gemakkelijk vanavond :p
Jannis94
hoe zit dan nu mannen ? Als er nog t shirts zijn wil ik er wel ééntje nemen
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Weer zo'n inkoppertje, ge maakt het ons écht gemakkelijk vanavond :p



Kop hem er dan in! :p
mellow_head
Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa?
CygnusX
quote:
Originally posted by mellow_head
Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa?


Als er genoeg geïnteresseerden zijn, dan worden er bestellingen opgenomen. Aan de hand van die bestellingen wordt een prijs berekend. Als dan nog iedereen akkoord gaat, dan moet iedereen het geld overschrijven. Heb ik al het geld gekregen, dan doe ik de bestelling en zodra ik ze heb, stuur ik ze op.

Tot nu toe zijn dit de geïnteresseerden :
Lady_LizzY
BZRK
Zehra
mellow_head
Real
Xilver
dj cresto
Meltoz
Magistrate
Bomar
GorenBarry
Mystique
e-merge
Jannis94

In totaal 14 t-shirts. Dat zou uitkomen op 16 à 17€ per t-shirt normaal gezien.

X-Tune
quote:
Originally posted by mellow_head
Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa?


opgestuurd
Dat is toch altijd bij spullenhulp. ;)
FredNova
Ik wil er nog wel een 2de kopen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement