|
Bijbestellen T-shirts (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Lizzy moet dna wel zeggen in welke parochie ge u gaat nestelen ! :x |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Trouwens genoeg gegadigden voor een nieuwe T-shirt, maar wie gaat alles regelen nu Tiger weg is? |
Ik wil de administratie ook wel op mij nemen |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Het enige wat ik hiermee wil zeggen is:
als je iets afbreekt, denk dan ook eerst een over een alternatief.
|
Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt. |
Blijf dan uit deze thread :/ |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Real
Blijf dan uit deze thread :/ |
AMEN! (Flash Brothers:p) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt. |
Weer zo'n inkoppertje, ge maakt het ons écht gemakkelijk vanavond :p |
|
|
| Jannis94 |
| hoe zit dan nu mannen ? Als er nog t shirts zijn wil ik er wel ééntje nemen |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Weer zo'n inkoppertje, ge maakt het ons écht gemakkelijk vanavond :p |
Kop hem er dan in! :p |
|
|
| mellow_head |
| Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa? |
Als er genoeg geïnteresseerden zijn, dan worden er bestellingen opgenomen. Aan de hand van die bestellingen wordt een prijs berekend. Als dan nog iedereen akkoord gaat, dan moet iedereen het geld overschrijven. Heb ik al het geld gekregen, dan doe ik de bestelling en zodra ik ze heb, stuur ik ze op.
Tot nu toe zijn dit de geïnteresseerden :
Lady_LizzY
BZRK
Zehra
mellow_head
Real
Xilver
dj cresto
Meltoz
Magistrate
Bomar
GorenBarry
Mystique
e-merge
Jannis94
In totaal 14 t-shirts. Dat zou uitkomen op 16 à 17€ per t-shirt normaal gezien. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa? |
opgestuurd
Dat is toch altijd bij spullenhulp. ;) |
|
|
| FredNova |
| Ik wil er nog wel een 2de kopen :D |
|
|
|
|