|
Bijbestellen T-shirts (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
| Ik wil er ook wel eentje, als het niet te duur is. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by diddi
kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat?
I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora ;)
gReetz |
:eek: Ola :clown: |
|
|
| djcresto |
| mijn 2 xxl'en zijn eigenlijk veel te groot geworden |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
mijn 2 xxl'en zijn eigenlijk veel te groot geworden |
dont worry, you'll grow in to it =p.
heh j/k, komt doordat ge afgevallen zijt zeker eh? nice =) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
dont worry, you'll grow in to it =p.
heh j/k, komt doordat ge afgevallen zijt zeker eh? nice =) |
tja ook, maar ze zijn altijd al groot geweest :D |
|
|
| The_G0dfather |
| 'k zou ze ook wel eerst eens willen zien vooraleer ik er dan mss eentje bestel. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat?
I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora ;)
|
OMG, das echt al jaaaaaaaaren geleden dat iemand mij Jaspro heeft genoemd...Laten we daar AUB niet meer terug mee beginnen ;) :p
En voor de t-shirts:
Dit is het BETA-logo, en ja kan kiezen of je dat vooraan of achteraan zet. De meeste mensen hebben ook "www.tranceaddict.com" in hetzelfde lettertype op hun t-shirt staan, sommigen vanvoor en sommigen vanachter. Dat kan je dus allemaal zelf kiezen. :) |
|
|
| Tiger777 |
| oeh, tof, blauwe technics! :D |
|
|
| Mystique |
Ik wil ook één
iemand zal nog wel is moeten uitlegge wa ge allemaal kunt kiezen
maar(opnieuw) ik wil er zeker één :D |
|
|
| Wes |
Yup yup, ik wil er ook wel zo eentje! :D Maar wel liefst met alleen vanvoor het BETA-logo en zonder een V-halske als da mogelijk zou zijn?
Wel leuk om op deze manier trance muziek een beetje te promoten ;) :D |
|
|
| Lady_LizzY |
Cool shirt, echt waar.
Maar euh, zijn er ook bloesjes (topjes) voor de vrouwen?
Ik ben niet zo'n t-shirt fanaatje.
Sorry als k moeilijk doe, just a question.
Thx in advance! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Maar euh, zijn er ook bloesjes (topjes) voor de vrouwen?
|
Ik dacht van wel, Zehra en Anja hadden toch een vrouwen-model!? |
|
|
|
|