return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Bijbestellen T-shirts (pg. 4)
View this Thread in Original format
Bomar
Ik wil er ook wel eentje, als het niet te duur is.
Meltoz
quote:
Originally posted by diddi
kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat?


I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora ;)

gReetz


:eek: Ola :clown:
djcresto
mijn 2 xxl'en zijn eigenlijk veel te groot geworden
Gladius
quote:
Originally posted by djcresto
mijn 2 xxl'en zijn eigenlijk veel te groot geworden

dont worry, you'll grow in to it =p.
heh j/k, komt doordat ge afgevallen zijt zeker eh? nice =)
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
dont worry, you'll grow in to it =p.
heh j/k, komt doordat ge afgevallen zijt zeker eh? nice =)


tja ook, maar ze zijn altijd al groot geweest :D
The_G0dfather
'k zou ze ook wel eerst eens willen zien vooraleer ik er dan mss eentje bestel.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by diddi
kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat?


I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora ;)

OMG, das echt al jaaaaaaaaren geleden dat iemand mij Jaspro heeft genoemd...Laten we daar AUB niet meer terug mee beginnen ;) :p

En voor de t-shirts:



Dit is het BETA-logo, en ja kan kiezen of je dat vooraan of achteraan zet. De meeste mensen hebben ook "www.tranceaddict.com" in hetzelfde lettertype op hun t-shirt staan, sommigen vanvoor en sommigen vanachter. Dat kan je dus allemaal zelf kiezen. :)
Tiger777
oeh, tof, blauwe technics! :D
Mystique
Ik wil ook één
iemand zal nog wel is moeten uitlegge wa ge allemaal kunt kiezen
maar(opnieuw) ik wil er zeker één :D
Wes
Yup yup, ik wil er ook wel zo eentje! :D Maar wel liefst met alleen vanvoor het BETA-logo en zonder een V-halske als da mogelijk zou zijn?
Wel leuk om op deze manier trance muziek een beetje te promoten ;) :D

Lady_LizzY
Cool shirt, echt waar.

Maar euh, zijn er ook bloesjes (topjes) voor de vrouwen?
Ik ben niet zo'n t-shirt fanaatje.
Sorry als k moeilijk doe, just a question.

Thx in advance!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Lady_LizzY


Maar euh, zijn er ook bloesjes (topjes) voor de vrouwen?

Ik dacht van wel, Zehra en Anja hadden toch een vrouwen-model!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement