|
Bijbestellen T-shirts (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
Ik wil er ook ene :D :D
jah, met al die drukte dezer dagen gelukkig deze thread nog op tijd gelezen! Dus +1 voor Pheatus :cool: ;)
Greetz
Seba
ps: good luck met examens dudes... |
|
|
| Real |
*bump*
bijbestellen BeTa's ! :whip: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
*bump*
bijbestellen BeTa's ! :whip: |
Relax :)
Ik heb vorige week een mailtje gestuurd naar de winkel en vanmorgen een antwoord gekregen. Straks wat bespreken op msn en daarna een thread starten. |
|
|
| mellow_head |
| Kwil een boxershort:D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Kwil een boxershort:D |
met een bruine streep |
|
|
| mellow_head |
| stoer jongen:)zeg da es face 2 face...denk da ge naar Ulaanbaator loopt. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
stoer jongen:)zeg da es face 2 face...denk da ge naar Ulaanbaator loopt. |
:p
Ulaanbaator ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| De hoofdstad van Mongolië, dus das wel een eindje :p |
|
|
| Tiger777 |
Ik verkoop een Tshirt, Medium, vers gewassen en schonekes opgeplooid, in goeie staat wegens weinig gedragen. 7€ (+ portkosten). Stuur een mailken naar: [email protected]
Wie eerst komt, eerst maalt... |
|
|
| Kaidreas |
the legend...
Rise Lord tijger... hij leeft gewoon terug.
BOW your heads! :cool: :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik verkoop een Tshirt, Medium, vers gewassen en schonekes opgeplooid, in goeie staat wegens weinig gedragen. 7€ (+ portkosten). Stuur een mailken naar: [email protected]
Wie eerst komt, eerst maalt... |
allez vooruit hendrik, ge leeft toch nog :)
ma precies geen hoog petje overgehouden aan de beta's ... wel fijn dat je zo veralgemeent en iedereen over dezelfde kam scheert :(
sja... spijtig, maar tis jouw keuze he, nog veel succes met je studies voor dierenarts ;) |
|
|
|
|