|
What are you currently listenin' to...? (pg. 212)
|
View this Thread in Original format
| mdamon7278 |
| Filo & Peri-Closer Now |
|
|
| MeLLyMeL |
| quote: | Originally posted by mdamon7278
Filo & Peri-Closer Now | the whiteroom Blank and Jones Edit
ok sorry..
my obsession is a bit too much:toothless |
|
|
| mdamon7278 |
| quote: | Originally posted by MeLLyMeL
the whiteroom Blank and Jones Edit
ok sorry..
my obsession is a bit too much:toothless |
Yessssssssssssssss, thats the jammy jam :gsmile: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by maria111
Marco Borsato - De Bestemming ( Ferry Corsten remix )
come on people lets sing together...
ik lig op m'n rug in het gras en aanschouw de maan
ik vraag haar of zij misschien weet
waarom wij bestaan
waarom we worden geboren
en straks weer gaan
maar ze zwijgt
en kijkt me lachend aan
laat me zien
waar ik voor leef
laat me voelen
wat ik geef
één moment zodat ik weet
dat alles niet voor niets is
dat alles niet voor niets is
geweest
je kunt je eigen regels maken en bepalen
daar in ben je vrij
het spel begint en op het eine kusje geven gegeven
maar daar blijft het bij
er is geen schuld maar elke stap heeft consequenties voor iedereen
en toch speel je dit spel alleen
oh ik kan het niet meer vatten
maar ik wou dat je hier bent
zoekend naar een antwoord op een vraag die niemand kent
oh ik wil dit spel best spelen
maar hoe moet dat
als ik niet weet wat het doel is
moet ik dan blind geloven
dat het zo z'n reden heeft.
dat geen mens mij kan vertellen
waarom ik dit leven leef
en dat alles hier dus neerkomt
op vertrouwen
en dat ik net dat gevoel mis
laat me zien
waar ik voor leef
laat me voelen
wat ik geef
één moment zodat ik weet
dat alles niet voor niets is
dat alles niet voor niets is
geweest
|
What language are the lyrics in?
NOW: Ton TB - Dream Machine (Marco V Remix) |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by maria111
dutch :p |
Thank you, darling! |
|
|
| requiemofnanqel |
taking it back to my prebuscent days ;)
Oakenfold-Traveling |
|
|
| maria111 |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
Thank you, darling! |
soon we will learn ;) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by maria111
soon we will learn ;) |
Maybe you can post the translation I gave you.
People be prepared what a weird language I have hahahaha |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Maybe you can post the translation I gave you.
People be prepared what a weird language I have hahahaha |
I lvoe Dutch! |
|
|
| maria111 |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Maybe you can post the translation I gave you.
People be prepared what a weird language I have hahahaha |
its a lovely language so ;) |
|
|
| 3xx3r7 |
| Dutch is funny language, both in writing and speaking. :D |
|
|
|
|