|
Antwerp Beta-meeting? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
:haha:
Antwerpen is gewoon the place to be! :D :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:haha:
Antwerpen is gewoon the place to be! :D :p |
^ Joa, da ies woa |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Joa, da ies woa |
ej gast wa is ei probleem jom. :D
ik zie het ook zitten, maar dan alleen int weekend voor mij. niet in de week. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er zullen ook nog wel een hoop verlofdagen aankomen, kan dan iedereen? |
|
|
| Kaidreas |
| joaaaaaaa normaliter gezien wel |
|
|
| djcresto |
bij mijn weten heb ik bijna nooit congé :( :(
kzie wel als het past dan wil ik er wel bij zijn
mss kan er ook al eens over een mogelijke activiteit gedacht worden? :o :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
mss kan er ook al eens over een mogelijke activiteit gedacht worden? :o :D |
Suggesties en ideeën mogen altijd gepost worden... |
|
|
| djcresto |
| ^ karaoke in den bonaparte? :nervous: :nervous: |
|
|
| pooley |
| Avondje café d anvers?? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
^ karaoke in den bonaparte? :nervous: :nervous: |
Kunnen we doen als we al genoeg gezopen hebben! :D
@ Pooley: zie upcoming parties thread :) |
|
|
| pooley |
Wa moek daar gaan zien?
Kzeg gewoon nen avond café d anvers doen(of de red&blue voor dries)
Moet toch geen speciale dj ofzo komen he ... |
|
|
| Kaidreas |
ik stel industria anders eens voor, best wel een fijne keet ze.
hetrix is daar resident dj als ik me nie vergis. |
|
|
|
|