return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Antwerp Beta-meeting? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Ik kan dat nu nog niet zeggen evenant ik momenteel mijn zakgeld zit te verdienen bij Quick, maar las ik dagdienst of opening moest hebben kan ik nog steeds 's avonds afkomen
JediD4M
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog mensen voor wie 16 oktober past voor een Antwerp-meeting, of wordt het gewoon Tom en ik alleen? :p

Ik zal wel zien wat ik dan van werkuren heb en probeer desnoods alleen 's avonds nog te geraken.
Jasperovitsj
We kunnen ook gerust een andere - latere - datum nemen hoor, dit was gewoon maar een voorstel! :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen ook gerust een andere - latere - datum nemen hoor, dit was gewoon maar een voorstel! :)


Bij is het momenteel altijd de twijfel of ik kan of niet kan, desnoods kan ik wel iets fixen in Quick zuh
JediD4M
:) thx Jasp, ik pas me wel aan hoor wanneer die datum ook is, maar zowiezo word 12 november ook een kleine meeting hé .. al is dat dan weer voor een feestje!

Trouwens ik zit ook met plannen in men gedachten om volgend jaar iets voor de Beta's te doen. ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by JediD4M
maar zowiezo word 12 november ook een kleine meeting hé .. al is dat dan weer voor een feestje!


Jack wilt wel onze tourguide zijn als we voor Second Sun iets plannen in Aalst! :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jack wilt wel onze tourguide zijn als we voor Second Sun iets plannen in Aalst! :)

I know places for all your needs :)
FUSyke
Ideetje: Met z'n allen naar de erotica beurs :p
23 - 24 oktober in Flanders Expo Gent
4 - 5 december in Antwerp Expo (het vroegere bouwcentrum)
Jasperovitsj
^ *Denkt aan de Prins Albert sketch uit In De Gloria :toothless*
pooley
fred vroeg me of ik ook nar secondsun ging dus normaal wel \o/

en ik ga zaterdag naar café d anvers normaliter
wie gaat er nog?

Xilver
eej gaste ge moogt een ei gaan leggen eh...

16 oktober, aanwezig, ja of nee. Indien niet aanwezig: geef nen datum die u beter past.

de week erna bvb kan ik al niet, da's den dag na Armada Night, en kga dan 's namiddags nog draaien in de Music Gallery in Mechelen. Waarschijnlijk vanaf 15u, dus degenen die is willen afkomen :)
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
I know places for all your needs :)


Carlsberg is all i need :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement