|
Antwerp Beta-meeting? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| Zoals ik reeds in het Off-Topic forum zei mag het Paters Vaetje best ook een stop zijn voor mij...:tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kroegentocht anyone? :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kroegentocht anyone? :toothless |
me me me me me me, zolang het maar geen braspartij wordt, maar dat er de tijd wordt genomen om van de dranken te genieten :D |
|
|
| JediD4M |
| zeg zijn hier eigenlijk dooprituelen voor nieuwelingen, die ge dan op die meetings doet?? .. en waar ik nog door moet? :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by JediD4M
zeg zijn hier eigenlijk dooprituelen voor nieuwelingen, die ge dan op die meetings doet?? .. en waar ik nog door moet? :nervous: |
Nu dat is nu eens een id *g*
Dat we daar nog ni opgekomen zijn...héhé |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nu dat is nu eens een id *g*
Dat we daar nog ni opgekomen zijn...héhé |
My thoughts exactly! :haha:
Ja Jan, nu hebt ge uzelf iets aangedaan hoor! ;) :p |
|
|
| JediD4M |
^Damn khad beter men mond gehouden |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kroegentocht anyone? :toothless |
*raise hand*
da ies een goe idee jom |
|
|
| dj Elof |
| Of... een privé party? Iemand in het bezit van een grote villa in Antwerpen die kan (mis)gebruikt worden? :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Of... een privé party? Iemand in het bezit van een grote villa in Antwerpen die kan (mis)gebruikt worden? :D |
Wrom niet ineens ergens binnenbreken, lekker underground ^^ |
|
|
| JediD4M |
^Volgende zomer .. als men ouders op vakantie zijn
'Beta Garden Party' - at a secret location near Brussels *sorry wonen niet in het Antwerpse*
DJ's bring the music!
No DJ's Beta's will bring drinks & food!
:rolleyes:
... wie weet .. :D |
|
|
| Kaidreas |
wete we komen allemaal samen, en dan gaan we naar tom zen huis en we trashen dat daar een beetje, en da allemaal zonder dat ie het weet.hihihihihihi
cunning plan nie? :D |
|
|
|
|