|
Antwerp Beta-meeting? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| The most cunning plan ever Baldrick....euhm...Dries!! ;) :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| die episode ooit gezien met bob, het schildknaapje da eigenlijk een vrouw was... man man. da is lachen |
|
|
| Jasperovitsj |
Alle Blackadder afleveringen zijn gewoon gieren!! En Lord Flashheart owns them all!! :haha:
...Maar nu terug naar de meeting! :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wete we komen allemaal samen, en dan gaan we naar tom zen huis en we trashen dat daar een beetje, en da allemaal zonder dat ie het weet.hihihihihihi
cunning plan nie? :D |
Of je kan het ook gewoon lief vragen :p
't is trouwens mijn huis ni, in principe is het huis van m'n vriendin :) de meubels en 't bed zijn van mij, en de kleinste pukestain daarop zal gevolgen hebben :whip: |
|
|
| Xilver |
sig manne... tweekend he, den deze werkt in de week hoor :)
Edit: ok ok, ik figureer... maar kmoet wel aanwezig zijn :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
pukestain daarop zal gevolgen hebben :whip: |
Ja, lelijke vuile meubelen :p |
|
|
| FUSyke |
| Als de datum goed is zal ik ook aanwezig zijn + vriendin. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Als de datum goed is zal ik ook aanwezig zijn + vriendin. |
Ongeveer hetzelfde hier, maar - vriendin :confused: :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké, er is wel interesse genoeg denk ik, dus kunnen we misschien is beginnen zien voor een datum? Voorstellen en/of voorkeuren voor een bepaalde dag of datum? |
|
|
| Jasperovitsj |
Tuurlijk! Laat de ideeën maar komen...;)
Maar serieus: hebben jullie zin in iets overdag, of willen jullie liever iets 's avonds doen, of zelfs 's nachts? |
|
|
| Xilver |
| Da maakt mij allemaal ni uit, zolang da het ni in de week is :) Weekend is al goe voor mij. |
|
|
|
|