|
Antwerp Beta-meeting? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Overdag afspreken is beter voor de mensen die hier op het forum nog niet veel mensen hebben gezien en kennen, zoals ik dus. Kan je beter een conversatie voeren enzo. We kunnen naar de bowling gaan of zo en dan iets gaan eten. En s'avonds kunnen we (eventueel) nog naar een dancing gaan. Het zijn maar enkele ideetjes en ik denk dat je in Antwerpen wel vanalles kunt doen zeker. Het is aan de 'mannen van 't stad' om ons de leuke plekskes van Antwerpen te leren kennen:) |
|
|
| JediD4M |
Is komende zaterdag niet goe?
Overdag, 's avonds of 's nachts .. maakt mij allemaal niet uit die zaterdag heb ik vrij. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Alle Blackadder afleveringen zijn gewoon gieren!! En Lord Flashheart owns them all!! :haha:
...Maar nu terug naar de meeting! :p |
/offtopic
Weet iemand trouwens of de afleveringen van Blackadders verkrijgbaar zijn op dvd/video? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Weet iemand trouwens of de afleveringen van Blackadders verkrijgbaar zijn op dvd/video? |
Jep, en ik heb ze allemaal :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Is komende zaterdag niet goe?
Overdag, 's avonds of 's nachts .. maakt mij allemaal niet uit die zaterdag heb ik vrij. |
Ik heb dan juist een belangrijke zaalvoetbalmatch om 20u al, dus dan moet ik al terug om 18u30 naar huis vertekken...:(
Maar moest de rest wel allemaal die dag kunnen is het gewoon zonder mij dan hé, no stress! Dus wie ziet deze zaterdag zitten? |
|
|
| JediD4M |
^zonder u?? :eek: één van de drijvende krachten van dit forum en de groep!?!!! No way!! :mad:
No way .. next saturday dan, kzal wel zien dak mij der op één of andere manier kan bij vervoegen!
Als dat voor de rest past? offcourse:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik bedoelde dus wel degelijk of deze zaterdag - waarop jij dus vrij bent - paste voor iedereen! :o
*ff editen* |
|
|
| JediD4M |
Das misschien wel wat kort voor sommigen (zaterdag 9 oktober)??
ah maar 16 oktober is het diene Trancefusion... :rolleyes:
23 oktober? |
|
|
|
|