return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Paul Oakenfold @ TLV (09.10.2004) Heineken Sundance
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


The Place: TLV
The Date: 09.10.2004
The DJ'S:
  • Paul Oakenfold
  • Shlomi Zidan
  • Sir Boaz
  • Roy Brizman
  • Ilya
  • Shrulik Einhorn
  • Nadav Agami

The Production: Heineken Sundance
The time: 07:00am (After Party)
Minimum Age: 23
The price: 110-130nis at presale
For Presale and more info click here!
Viperon
מהההההההההההההההההה?????????.
מה 7 בבוקר? התחרפנו?
מה זה השטויות האלה?@?!?@#?
7 בבוקר?
מה אין יל מה לעשות בחיים?
וואלה יופי...
THE_BLUE_DRAGON
קוראים לזה אפטר!
איפה כל המפלצות הזקנים והמסוממים מבלים באופן קבוע!
את זה אפשר לראות בבירור בכל הגלריות של האפטרים בת"א שאני היחיד שמצלם בהם!!!
(וגם אני, מייצג את משפחת החיות חחח)
:haha:

טוב נו אבל זה של אפטר גדול אז יהיה קצת קהל יותר "נורמלי" כזה!
בקיצר זה מצויין!!!
ככה יהיה יותר זמן לנוח מהמצעד...
markfeldman
חחחחחח

מה קרה לאוקנפולד ?

הוא צבע את השיער ?

לרגע חשבתי שזה פרי קורסטן...
princess cc
מה יהיה? המצעד בצהריים, זה בבוקר...
ומה נעשה בלילות? אה?????????
yaman
לקחו תמונה שלו לפחות לפני 15 שנים
fusi
:יה ליצנים, זו דווקא תמונה חדשה שלו. כיום הוא בעל שיער שטני דיי ארוך ונראה פחות או יותר ככה

http://www.pbase.com/ibiza2004b/image/32741625
http://www.pbase.com/ibiza2004b/image/32741624

...תתעדכנו
:eyes:
THE_BLUE_DRAGON
ירונוש אם תביא אותו לארץ כל הזמן אז זה יעזור להתעדכן חחח...
למרות שלי הוא לא נראה שונה בתמונה!
תמיד היה בלבול לאנשים בין פרי לפול.
במיוחד למי שלא מוריד סרטים ממסיבות ורק מוריד מוסיקה.
אבל לפול תמיד היה שיער יותר ארוך מפרי וגם המבנה פנים שונה למרות שיש איזה דמיון בין השניים!
Viperon
quote:
Originally posted by fusi
:יה ליצנים, זו דווקא תמונה חדשה שלו. כיום הוא בעל שיער שטני דיי ארוך ונראה פחות או יותר ככה

http://www.pbase.com/ibiza2004b/image/32741625
http://www.pbase.com/ibiza2004b/image/32741624

...תתעדכנו
:eyes:


יש לו אוזניות כמו שלי:eyes:
THE_BLUE_DRAGON
טוב אז המחירים בעננים!!!

110ש"ח
מוקדמת עד יום ראשון הקרוב שזאת אומרת
03.10.2004
ניתן לקנות ביום שישי הקרוב
01.10.2004
בקרמבו בת"א

מיום ראשון ה:
03.10.2004
כרטיסים יעלו
130ש"ח
במוקדמות!

בהצלחה חחחחחח...:haha:

THE_BLUE_DRAGON
אפשר לקנות כרטיסים בנט!
ב-110 ש"ח

כאן

מישהו הולך?
Star
טוב כנראה שאני יגיע בבוקר רק לאפטר הבנתי שזה ממשיך מהלילה
עופר ניסים ועוד
אז עדיף להגיע בבוקר
עוד משהו
לא לצפות לסט חלומי
אבל סבבה של אפטר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement