|
Paul Oakenfold @ TLV (09.10.2004) Heineken Sundance (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | היינו בטיאלוי עלק ביקשו 160 ש"ח כרטיס, אמרה זה בשביל הזמרת מחו"ל [קריסטין הזו] ואת יכולה להשאר לאוקנפלד אז איף אפשר להשאר עד הערב
איזו חוצפה!
או שגם זה לא קשור לטרד?????????? |
לא הבנתי כלום.
היית במסיבה או לא ? |
|
|
| DjChook |
פששש.. משקיעה, אני אוהב את זה ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
היינו בטיאלוי עלק ביקשו 160 ש"ח כרטיס, אמרה זה בשביל הזמרת מחו"ל [קריסטין הזו] ואת יכולה להשאר לאוקנפלד אז איף אפשר להשאר עד הערב
איזו חוצפה!
או שגם זה לא קשור לטרד?????????? |
תכלס גם אני כבר לא מבין אם היית או לא חחחחחחח
תכף אני אקרא תפוסט שלך בטרד מסיבות ואני אערוך
חחחחחחחחחחחח קראתי איזה קרועה את סיסיייייייי!
עדיין אהבתי אבל את איך שתארת שמקללים פה
תתארי שוב בהזדמנות |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
תכלס גם אני כבר לא מבין אם היית או לא חחחחחחח
תכף אני אקרא תפוסט שלך בטרד מסיבות ואני אערוך
חחחחחחחחחחחח קראתי איזה קרועה את סיסיייייייי!
עדיין אהבתי אבל את איך שתארת שמקללים פה
תתארי שוב בהזדמנות |
בטח, אתה מת על גסויות אתה!
:crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
בטח, אתה מת על גסויות אתה!
:crazy: |
מת על שחורות:)
איזה קרועה את יו אנלא מפסיק לצחוק מזה |
|
|
| Huge-A |
אני ער כבר יותר מ 24 שעות .. אחרי מסיבה בשישי ואחרי האפטר שנמשך עד השעה 6 בערב.. והנה אני בביתי הקט :D
היה עולמי.. נלך לישון מתי שהו .. ואז נספר לכם קצת על מה מי מו וכמה.. ולמה לא לובש הסייבר פיג'מה !!! :tongue2
 |
|
|
| Huge-A |
בוקר טוב :D
אני כמובן לא הולך לישון .. כי אני ישכח הכל :P
אז הכל מתחיל מנסיעה קצרה מרחוב בן יהודה היישר ל טי אל וי
מגיעים בסביבות השעה 9 בבוקר אומרים שלום שותים שותים ועוד קצת שותים..
לוקחים כרטיסים בכניסה ונכנסים חלק בלי בעיות היישר לחימום של זידן.
כמובן שהוא החליט לעשות לי איביזה באותו רגע וניגן קטע אחרי קטע מלהיטי איביזה לשנת 2004 כמו :
Tom Pooks - Tonight
Mylo-Drop the pressure
Alex Neri - Housetrack
וכו...
בסביבות השעה 11 וחצי אם אני לא טועה .. עולה אוקנפולד והמקום עמוס אנשים קשה לזוז ... ואני כרגיל מוצא את עצמי על כל במה אפשרית שיכולה להיות במקום..;)
מה שהיה שם זאת אווירה אחת גדולה לאורך כל הסט .. בהתחלה היה נראה שאוקנפולד לא שמח .. אבל אחרי שעה הוא התחיל להתפרע על המיקסר ולעשות לנו פאקינג ביטים לפנים!!!
אני כמובן נמצא מחוץ לאטמוספרה של עצמי ומרחף לי איפה שהוא שם בתוך הצלילים של המוזיקה....:crazy:
באמצע המסיבה אני יורד לכיוון השירותים לשחרר לחץ ..
ופוגש את האחים פלאש אומר שלום וממשיך לשירותים..
מייד עם חזרתי לעמדה .. אני שומע צלילים מוכרים שעלו והתגברו לאט לאט
ואז זה הגיע...
אחד הרמיקסים החדשים של האחים שנקרא:
Synergy - Pacifier (flash brothers remix)
ואני בשלי רוקד מפריע רוקד ומפריע !!!:disbelief
ונהנה כמובן מכל רגע .
קטע נוסף שניגן היה beautifull day ברמיקס של אוקנפולד ואת האחרים תסלחו לי אני לא זוכר (המון אלכוהול..) ובטוח שאם ירשמו יעלה לי מהר.
אחרי שאוקנפולד גמר לי על החיים ! הוא פינה את העמדה לבריזמן שעשה עבודה נפלאה... יצא לי לשמוע אותו משהו כמו חצי שעה .. וזה עקב מנוחת רגליים בחוץ..:D
התברר לי שהוא ניגן המון מוזיקה קשה וטובה שאני הפסדתי .
האפטר עצמו הסתיים בשעה 6 בערב..
אנחנו כבר היינו בדרכנו לפיזור ברחבי הארץ..
סה"כ היה אחד האפטרים הטובים שיצא לי להיות בהם השנה ..
ואני מקווה שיהיו עוד כאלה בהמשך ...
ועד אז ... אדיאוס אמיגוס...ונתראה רק בשמחות ..."AMEN"
נ-ב : היה טוב לראות נציג מהפורום "מוש" ...היו עוד ???:conf:
* וכמובן שגלריות יבואו בהמשך... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Huge-A
בוקר טוב :D
אני כמובן לא הולך לישון .. כי אני ישכח הכל :P
אז הכל מתחיל מנסיעה קצרה מרחוב בן יהודה היישר ל טי אל וי
מגיעים בסביבות השעה 9 בבוקר אומרים שלום שותים שותים ועוד קצת שותים..
לוקחים כרטיסים בכניסה ונכנסים חלק בלי בעיות היישר לחימום של זידן.
כמובן שהוא החליט לעשות לי איביזה באותו רגע וניגן קטע אחרי קטע מלהיטי איביזה לשנת 2004 כמו :
Tom Pooks - Tonight
Mylo-Drop the pressure
Alex Neri - Housetrack
וכו...
בסביבות השעה 11 וחצי אם אני לא טועה .. עולה אוקנפולד והמקום עמוס אנשים קשה לזוז ... ואני כרגיל מוצא את עצמי על כל במה אפשרית שיכולה להיות במקום..;)
מה שהיה שם זאת אווירה אחת גדולה לאורך כל הסט .. בהתחלה היה נראה שאוקנפולד לא שמח .. אבל אחרי שעה הוא התחיל להתפרע על המיקסר ולעשות לנו פאקינג ביטים לפנים!!!
אני כמובן נמצא מחוץ לאטמוספרה של עצמי ומרחף לי איפה שהוא שם בתוך הצלילים של המוזיקה....:crazy:
באמצע המסיבה אני יורד לכיוון השירותים לשחרר לחץ ..
ופוגש את האחים פלאש אומר שלום וממשיך לשירותים..
מייד עם חזרתי לעמדה .. אני שומע צלילים מוכרים שעלו והתגברו לאט לאט
ואז זה הגיע...
אחד הרמיקסים החדשים של האחים שנקרא:
Synergy - Pacifier (flash brothers remix)
ואני בשלי רוקד מפריע רוקד ומפריע !!!:disbelief
ונהנה כמובן מכל רגע .
קטע נוסף שניגן היה beautifull day ברמיקס של אוקנפולד ואת האחרים תסלחו לי אני לא זוכר (המון אלכוהול..) ובטוח שאם ירשמו יעלה לי מהר.
אחרי שאוקנפולד גמר לי על החיים ! הוא פינה את העמדה לבריזמן שעשה עבודה נפלאה... יצא לי לשמוע אותו משהו כמו חצי שעה .. וזה עקב מנוחת רגליים בחוץ..:D
התברר לי שהוא ניגן המון מוזיקה קשה וטובה שאני הפסדתי .
האפטר עצמו הסתיים בשעה 6 בערב..
אנחנו כבר היינו בדרכנו לפיזור ברחבי הארץ..
סה"כ היה אחד האפטרים הטובים שיצא לי להיות בהם השנה ..
ואני מקווה שיהיו עוד כאלה בהמשך ...
ועד אז ... אדיאוס אמיגוס...ונתראה רק בשמחות ..."AMEN"
נ-ב : היה טוב לראות נציג מהפורום "מוש" ...היו עוד ???:conf:
* וכמובן שגלריות יבואו בהמשך... |
אהלןןןןןןןןןןן יפה לכם!!!!!!!!!!:) |
|
|
| DJ Alex E. |
נשמע מטורף
וסחטיין על האביזרים אחי בואנה הלייזרים האלה על המשקפיים פשוט פצצה
מחכה לטראקליסט :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| מזה הבננות האלו? |
|
|
|
|