| princess cc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בעעעעע 130 שקל אין מצבבבבבבב
אפילו בשביל אוקנפולד
בואנה מה אני מדבר שילמתי כמו טמבל 160 בשביל טייסטו
הכל בגללך אלי !!!
:D |
האמת שזה היה בגללי...
שכנעתי אותו שכדי לראות אותי כדאי לו לשלם אפילו יותר
... ;)
אבל תודה שהיה שווה? רייט? אגב צח אתם באים יום רביעי לקו מילניום? |
|
|