|
Paul Oakenfold @ TLV (09.10.2004) Heineken Sundance (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| RADiCAL |
| Welp, yeah. Another reason to like his/their sets. |
|
|
| RADiCAL |
Man, I knew I can't be wrong about the feeling.
I know what I heard and now I have the proof of that. It's not any remix by Ferry to BBE - 7 Days & 1 Week.
It was simply The Thrillseekers - New Life (Lange Mix).
And yeah, it rocks me now like it did at the party.:eyes:
Who were the suckers who thought Oakenfold was tired of gigs ? They can only envy us now and regret missing that party !
:D
Anyway, guys, get ready for PVD next week. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Man, I knew I can't be wrong about the feeling.
I know what I heard and now I have the proof of that. It's not any remix by Ferry to BBE - 7 Days & 1 Week.
It was simply The Thrillseekers - New Life (Lange Mix).
And yeah, it rocks me now like it did at the party.
Who were the suckers who thought Oakenfold was tired of gigs ? They can only envy us now and regret missing that party ! |
man... i think i konw u...
i saw u in ferry corsten party ? |
|
|
| RADiCAL |
How u know ur senses don't fool u ? ;)
Anyway, if u know YWalter, u know me.
I don't hang out here on the forums too much, but I sure do not miss any party ! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | How u know ur senses don't fool u ?
Anyway, if u know YWalter, u know me.
I don't hang out here on the forums too much, but I sure do not miss any party ! |
YOUR ENGLISH IS DAMN GOOD !
WHY ARE'NT U SPEAK HEABREW ? |
|
|
| RADiCAL |
לא יודע, התרגלתי...
אבל הנה, בשבילך 2 שורות בעברית :)
בעצם שלוש. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא יודע, התרגלתי...
אבל הנה, בשבילך 2 שורות בעברית
בעצם שלוש. |
אהלן !
WELCOME TO THE CLUB !
בכל אופן, מי זה
YWALTER ? |
|
|
| RADiCAL |
10x.
הוא עוד חבר בפורום... ממעיט בדיבורים, אבל הולך הרבה למסיבות.
הלואי והיו לנו כאן בארץ הפקות כמו בחו"ל...
ובכמויות המסחריות של הדי-ג'יים שעוברות בכל מקום... ממש כמו זונות :) |
|
|
| markfeldman |
הקיצר, ראדיקל,
אתה מגיע לפול ואן דייק ? |
|
|
| RADiCAL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הקיצר, ראדיקל,
אתה מגיע לפול ואן דייק ? |
עכשיו העלבת אותי !:nervous:
תקרא את כל ההודעות בעץ הזה.
(ברור שכן)
:D
Any of the tourists browsing this topic, do not miss PVD @ Haoman 17 on Thursday night (21/10/04).
The day after ---> The Love Parade !!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | עכשיו העלבת אותי !
תקרא את כל ההודעות בעץ הזה.
(ברור שכן) |
סבבה, אז נתראה באומן ! |
|
|
| taltul |
| חבר'ה מישהו פה גם כמוני מתכנן לבוא לואן דייק ולאחר מכן להגיע למצעד בתור אפטר? :rolleyes: :) |
|
|
|
|