return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Paul Oakenfold @ TLV (09.10.2004) Heineken Sundance (pg. 6)
View this Thread in Original format
RADiCAL
Welp, yeah. Another reason to like his/their sets.
RADiCAL
Man, I knew I can't be wrong about the feeling.
I know what I heard and now I have the proof of that. It's not any remix by Ferry to BBE - 7 Days & 1 Week.

It was simply The Thrillseekers - New Life (Lange Mix).

And yeah, it rocks me now like it did at the party.:eyes:
Who were the suckers who thought Oakenfold was tired of gigs ? They can only envy us now and regret missing that party !
:D

Anyway, guys, get ready for PVD next week.
markfeldman
quote:
Man, I knew I can't be wrong about the feeling.
I know what I heard and now I have the proof of that. It's not any remix by Ferry to BBE - 7 Days & 1 Week.

It was simply The Thrillseekers - New Life (Lange Mix).

And yeah, it rocks me now like it did at the party.
Who were the suckers who thought Oakenfold was tired of gigs ? They can only envy us now and regret missing that party !


man... i think i konw u...

i saw u in ferry corsten party ?
RADiCAL
How u know ur senses don't fool u ? ;)
Anyway, if u know YWalter, u know me.
I don't hang out here on the forums too much, but I sure do not miss any party !
markfeldman
quote:
How u know ur senses don't fool u ?
Anyway, if u know YWalter, u know me.
I don't hang out here on the forums too much, but I sure do not miss any party !


YOUR ENGLISH IS DAMN GOOD !

WHY ARE'NT U SPEAK HEABREW ?
RADiCAL
לא יודע, התרגלתי...
אבל הנה, בשבילך 2 שורות בעברית :)
בעצם שלוש.
markfeldman
quote:
לא יודע, התרגלתי...
אבל הנה, בשבילך 2 שורות בעברית
בעצם שלוש.


אהלן !

WELCOME TO THE CLUB !

בכל אופן, מי זה

YWALTER ?
RADiCAL
10x.
הוא עוד חבר בפורום... ממעיט בדיבורים, אבל הולך הרבה למסיבות.
הלואי והיו לנו כאן בארץ הפקות כמו בחו"ל...
ובכמויות המסחריות של הדי-ג'יים שעוברות בכל מקום... ממש כמו זונות :)
markfeldman
הקיצר, ראדיקל,

אתה מגיע לפול ואן דייק ?
RADiCAL
quote:
Originally posted by markfeldman
הקיצר, ראדיקל,

אתה מגיע לפול ואן דייק ?

עכשיו העלבת אותי !:nervous:
תקרא את כל ההודעות בעץ הזה.
(ברור שכן)
:D

Any of the tourists browsing this topic, do not miss PVD @ Haoman 17 on Thursday night (21/10/04).
The day after ---> The Love Parade !!!

markfeldman
quote:
עכשיו העלבת אותי !
תקרא את כל ההודעות בעץ הזה.
(ברור שכן)


סבבה, אז נתראה באומן !
taltul
חבר'ה מישהו פה גם כמוני מתכנן לבוא לואן דייק ולאחר מכן להגיע למצעד בתור אפטר? :rolleyes: :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement