return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Paul Oakenfold @ TLV (09.10.2004) Heineken Sundance (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dr.SuS
אני שם, אם זה מענין מישהו..
princess cc
quote:
Originally posted by Dr.SuS
אני שם, אם זה מענין מישהו..


מעניין מאוד... תבוא להגיד שלום אה?:)
Dr.SuS
בטח למה לא.. :D
fusi
כן תבוא תבוא. אולי תוכל להיגנב מכמה דברים שתיראה שם מבחינת לבוש
:tongue2 :eyes:
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
כן תבוא תבוא. אולי תוכל להיגנב מכמה דברים שתיראה שם מבחינת לבוש
:tongue2 :eyes:

:)
ירון אתה בא?
fusi
!!!!!!נו מה נראה לך????? ברור כאילו כזה

אני ואוקנפולד יש לנו חובות ישנים לסגור עוד מלפני חודשיים במסיבה של
רדיו 1 וה"קרים" שהתקיימה במועדון האהוב עליי בעולם כולו - אמנזיה
:eyes: :wtf:
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
!!!!!!נו מה נראה לך????? ברור כאילו כזה

אני ואוקנפולד יש לנו חובות ישנים לסגור עוד מלפני חודשיים במסיבה של
רדיו 1 וה"קרים" שהתקיימה במועדון האהוב עליי בעולם כולו - אמנזיה
:eyes: :wtf:


?נראה אותך שם


לא נראה לך? לא בנויה לאפטרים...
אני דיברתי על המסיבה של נקסט בקו מילניום אתה בא? ברביעי
THE_BLUE_DRAGON
הגיעו שמועות שעל הכרטיסים כתוב שהאירוע הוא מגיל 18 ומעלה!
מה שנותר לומר שזה היה צפוי מהייניקן.
הם תמיד 18 ומעלה!
בטח כותבים 23 בגלל שהם מעדיפים קהל יותר גדול.
Scorchio
הממממ אבישג אני לא בא אני חושב...
fusi
אוקנפולד נחת בשלום בארץ לפני מספר שעות


"!גם כשקשה חייבים להמשיך"

(c)
fusion @ Ibiza, 31/08/2001

Shahar
quote:
Originally posted by fusi
אוקנפולד נחת בשלום בארץ לפני מספר שעות


מאיפתיודעעעעע??????

הולך להיות בנזונה שם אבל!!
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
מאיפתיודעעעעע??????

הולך להיות בנזונה שם אבל!!


היינו בטיאלוי עלק ביקשו 160 ש"ח כרטיס, אמרה זה בשביל הזמרת מחו"ל [קריסטין הזו] ואת יכולה להשאר לאוקנפלד אז איף אפשר להשאר עד הערב
איזו חוצפה!
או שגם זה לא קשור לטרד??????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement