|
Paul Oakenfold @ TLV (09.10.2004) Heineken Sundance (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dr.SuS |
| אני שם, אם זה מענין מישהו.. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
אני שם, אם זה מענין מישהו.. |
מעניין מאוד... תבוא להגיד שלום אה?:) |
|
|
| fusi |
כן תבוא תבוא. אולי תוכל להיגנב מכמה דברים שתיראה שם מבחינת לבוש
:tongue2 :eyes: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by fusi
כן תבוא תבוא. אולי תוכל להיגנב מכמה דברים שתיראה שם מבחינת לבוש
:tongue2 :eyes: |
:)
ירון אתה בא? |
|
|
| fusi |
!!!!!!נו מה נראה לך????? ברור כאילו כזה
אני ואוקנפולד יש לנו חובות ישנים לסגור עוד מלפני חודשיים במסיבה של
רדיו 1 וה"קרים" שהתקיימה במועדון האהוב עליי בעולם כולו - אמנזיה
:eyes: :wtf: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by fusi
!!!!!!נו מה נראה לך????? ברור כאילו כזה
אני ואוקנפולד יש לנו חובות ישנים לסגור עוד מלפני חודשיים במסיבה של
רדיו 1 וה"קרים" שהתקיימה במועדון האהוב עליי בעולם כולו - אמנזיה
:eyes: :wtf:
?נראה אותך שם |
לא נראה לך? לא בנויה לאפטרים...
אני דיברתי על המסיבה של נקסט בקו מילניום אתה בא? ברביעי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הגיעו שמועות שעל הכרטיסים כתוב שהאירוע הוא מגיל 18 ומעלה!
מה שנותר לומר שזה היה צפוי מהייניקן.
הם תמיד 18 ומעלה!
בטח כותבים 23 בגלל שהם מעדיפים קהל יותר גדול. |
|
|
| Scorchio |
| הממממ אבישג אני לא בא אני חושב... |
|
|
| fusi |
אוקנפולד נחת בשלום בארץ לפני מספר שעות
"!גם כשקשה חייבים להמשיך"
(c)
fusion @ Ibiza, 31/08/2001 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
אוקנפולד נחת בשלום בארץ לפני מספר שעות |
מאיפתיודעעעעע??????
הולך להיות בנזונה שם אבל!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
מאיפתיודעעעעע??????
הולך להיות בנזונה שם אבל!! |
היינו בטיאלוי עלק ביקשו 160 ש"ח כרטיס, אמרה זה בשביל הזמרת מחו"ל [קריסטין הזו] ואת יכולה להשאר לאוקנפלד אז איף אפשר להשאר עד הערב
איזו חוצפה!
או שגם זה לא קשור לטרד?????????? |
|
|
|
|