|
I Love Techno, 13.11.04 @ Belgium (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
לדעתי!
אם היה לי תקציב לזה כרגע, המסלול שלי היה נראה כזה:
RED ROOM
20:00 : Joris Voorn
ORANGE ROOM
21:00 : James Ruskin
23:00 : Dave Clarke ( Live )
GREEN ROOM
00:00 : The Prodigy ( Live )
ORANGE ROOM
00:00 : Pet Duo [01:00-02:00]
02:00 : Dj Rush
RED ROOM
02:00 : Sven Vath [03:00-04:00]
BLUE ROOM
04:00 : Dj Ghost
ORANGE ROOM
04:00 : Dj Amok [05:00-06:00] |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
I love Uplifthing! |
hmmm...nobody said "no"!... ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
hmmm...nobody said "no"!... ;) |
;P |
|
|
| princess cc |
איזה כיף לך!!!!!!!
אני מקנאה:sadgreen:
תעשה חיים מותק!!!!!!!!
אולי בבלגיה תרשום : סיסי הייתה כאן?????????
אם לא איביזה אז לפחות שיהיה בבלגיה!:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | I love prog ! coming soon... |
מה זה ? |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by eXeTik
I hate techno :wtf:
אבל תהנה... |
לא אומרים "שונא" על מוזיקה אלקטרונית. מכאן נפלו גיבורים
:mad:
:תבינו שאם תתקעו רק בטראנס יקרו בעתיד הקרוב/רחוק אחד מהשניים
1 - טראנס ימאס עליכם ותעברו לסגנון אחר של מוזיקה אלקטרונית
2 - כל המוזיקה האלקטרונית תימאס עליכם ותעברו (שישמרנו השם) לאר.אנד.בי או זבל בסגנון הזה
:אני כבר הייתי בסרט הזה והנה הרחבה קצרה בנושא
את דרכי במוזיקה האלקטרונית התחלתי בפאנטיות בשנת 1997 (למרות שאת הפרוייקטים של פול ואן דייק שמעתי כבר מ-1993). בסביבות 2000 כבר יצא לי הטראנס (קלאב) מכל החורים ואז עברתי לפרוגרסיב האוס, והתחלתי לבוז לטראנס (קלאב) בצורה עזה. באמצע 2003 אמרתי "יאללה ניתן עוד צ'אנס לטראנס (קלאב)" ויצאתי למסיבת טראנס (קלאב) פעם ראשונה לאחר 3 שנים (ארמין באילת, מלון קרלטון למי שזוכר) ונהנתי כמו שהרבה זמן לא נהנתי ממסיבה בארץ. מאז נפל לי האסימון והבנתי שגיוון במוזיקה אלקטרונית יכול לעשות רק טוב שכן ככה יש יותר מוזיקה נגישה לשמיעה וגם מתאפשר לצאת ולהנות מיותר מסיבות
(אתם יכולים להסכים איתי או שלא, אבל מה שנכון נכון (לפחות לגביי
האוס, טכנו וטראנס זה הדבר הכי טוב שקרה למוזיקה האנושית ובכלל, אז עם כל הכבוד לכם תשתדלו לא לשים את השורש "ש.נ.א" באותו משפט איתם
:disbelief
נ.ב: אני אומר "טראנס (קלאב)" כי כמו שאתם יודעים האדם הישראלי המצוי כששומע את המילה "טראנס" ישר חושב שמתכוונים לטראנס פסיכדלי. כמובן שהוא טועה ובגדול, כי המביני עניין (אתם ואני) הולכים לפי מושגי אירופה וחו"ל באומרם "טראנס". חוצמזה שאת ימי הטראנס פסיכדלי (גואה טראנס בזמנו) שלי סיימתי בסביבות 1996 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by taltul
OFFTOP:
W0000000000000T!!!!!!!!!
אחי מה זה הדבר הזה??? בא לי לבכות שלא אוכל להיות שם!!!!!!!!!!!!!
פשוט אחד הליינאפים המטורפים ביותר שראיתי בחיים שלי....!!!!!!! |
חחחח מה אתם שרוטים עוד לא קלטתם שהוא צוחק.... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | | Originally posted by fusi נ.ב: אני אומר "טראנס (קלאב)" כי כמו שאתם יודעים האדם הישראלי המצוי כששומע את המילה "טראנס" ישר חושב שמתכוונים לטראנס פסיכדלי. כמובן שהוא טועה ובגדול, כי המביני עניין (אתם ואני) הולכים לפי מושגי אירופה וחו"ל באומרם "טראנס". חוצמזה שאת ימי הטראנס פסיכדלי (גואה טראנס בזמנו) שלי סיימתי בסביבות 1996 |
לא אחי..אומרים "טראנסים" ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא אומרים "שונא" על מוזיקה אלקטרונית. מכאן נפלו גיבורים
:תבינו שאם תתקעו רק בטראנס יקרו בעתיד הקרוב/רחוק אחד מהשניים
1 - טראנס ימאס עליכם ותעברו לסגנון אחר של מוזיקה אלקטרונית
2 - כל המוזיקה האלקטרונית תימאס עליכם ותעברו (שישמרנו השם) לאר.אנד.בי או זבל בסגנון הזה
:אני כבר הייתי בסרט הזה והנה הרחבה קצרה בנושא
את דרכי במוזיקה האלקטרונית התחלתי בפאנטיות בשנת 1997 (למרות שאת הפרוייקטים של פול ואן דייק שמעתי כבר מ-1993). בסביבות 2000 כבר יצא לי הטראנס (קלאב) מכל החורים ואז עברתי לפרוגרסיב האוס, והתחלתי לבוז לטראנס (קלאב) בצורה עזה. באמצע 2003 אמרתי "יאללה ניתן עוד צ'אנס לטראנס (קלאב)" ויצאתי למסיבת טראנס (קלאב) פעם ראשונה לאחר 3 שנים (ארמין באילת, מלון קרלטון למי שזוכר) ונהנתי כמו שהרבה זמן לא נהנתי ממסיבה בארץ. מאז נפל לי האסימון והבנתי שגיוון במוזיקה אלקטרונית יכול לעשות רק טוב שכן ככה יש יותר מוזיקה נגישה לשמיעה וגם מתאפשר לצאת ולהנות מיותר מסיבות
(אתם יכולים להסכים איתי או שלא, אבל מה שנכון נכון (לפחות לגביי
האוס, טכנו וטראנס זה הדבר הכי טוב שקרה למוזיקה האנושית ובכלל, אז עם כל הכבוד לכם תשתדלו לא לשים את השורש "ש.נ.א" באותו משפט איתם
נ.ב: אני אומר "טראנס (קלאב)" כי כמו שאתם יודעים האדם הישראלי המצוי כששומע את המילה "טראנס" ישר חושב שמתכוונים לטראנס פסיכדלי. כמובן שהוא טועה ובגדול, כי המביני עניין (אתם ואני) הולכים לפי מושגי אירופה וחו"ל באומרם "טראנס". חוצמזה שאת ימי הטראנס פסיכדלי (גואה טראנס בזמנו) שלי סיימתי בסביבות 1996 |
אצל כולנו יש מעברים מסגנון כזה למשנהו...
זה בא עם הזמן...
פעם ב-1992 היה דאנס של
2 UNLIMITED
אחרי זה הגיע הטראנס המלודי ב-1996
עם BBE
והיום אנחנו עם הפרוגרסיב !
מגוונים ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by fusi
לא אומרים "שונא" על מוזיקה אלקטרונית. מכאן נפלו גיבורים
:mad:
:תבינו שאם תתקעו רק בטראנס יקרו בעתיד הקרוב/רחוק אחד מהשניים
1 - טראנס ימאס עליכם ותעברו לסגנון אחר של מוזיקה אלקטרונית
2 - כל המוזיקה האלקטרונית תימאס עליכם ותעברו (שישמרנו השם) לאר.אנד.בי או זבל בסגנון הזה
:אני כבר הייתי בסרט הזה והנה הרחבה קצרה בנושא
את דרכי במוזיקה האלקטרונית התחלתי בפאנטיות בשנת 1997 (למרות שאת הפרוייקטים של פול ואן דייק שמעתי כבר מ-1993). בסביבות 2000 כבר יצא לי הטראנס (קלאב) מכל החורים ואז עברתי לפרוגרסיב האוס, והתחלתי לבוז לטראנס (קלאב) בצורה עזה. באמצע 2003 אמרתי "יאללה ניתן עוד צ'אנס לטראנס (קלאב)" ויצאתי למסיבת טראנס (קלאב) פעם ראשונה לאחר 3 שנים (ארמין באילת, מלון קרלטון למי שזוכר) ונהנתי כמו שהרבה זמן לא נהנתי ממסיבה בארץ. מאז נפל לי האסימון והבנתי שגיוון במוזיקה אלקטרונית יכול לעשות רק טוב שכן ככה יש יותר מוזיקה נגישה לשמיעה וגם מתאפשר לצאת ולהנות מיותר מסיבות
(אתם יכולים להסכים איתי או שלא, אבל מה שנכון נכון (לפחות לגביי
האוס, טכנו וטראנס זה הדבר הכי טוב שקרה למוזיקה האנושית ובכלל, אז עם כל הכבוד לכם תשתדלו לא לשים את השורש "ש.נ.א" באותו משפט איתם
:disbelief
נ.ב: אני אומר "טראנס (קלאב)" כי כמו שאתם יודעים האדם הישראלי המצוי כששומע את המילה "טראנס" ישר חושב שמתכוונים לטראנס פסיכדלי. כמובן שהוא טועה ובגדול, כי המביני עניין (אתם ואני) הולכים לפי מושגי אירופה וחו"ל באומרם "טראנס". חוצמזה שאת ימי הטראנס פסיכדלי (גואה טראנס בזמנו) שלי סיימתי בסביבות 1996 |
וןוואלה מעניין לקרוא על זה אני יספר על דרכי??
ככה בשנת 99 התוודעתי לראשוני הקטעים שנקראו אז דרים טראנס
קטעים של איילה ווינסנט דה מור ודיסקים כמו דרים דאנס
בצוותא עם קטעים איכותיים המשכתי לשמוע ולאהוב גם דברים מוזרים ותמוהים
כמו הרכבי פופ למיניהם
וזמרות פופ
2000-2001 כבר נסחפתי לזה חזק יותר ועד הגיוס הייתי אפליפטינר טראנס אדיקט
אפליפטינג היה הדבר היחיד שאהבתי והייתי מוכן לשמוע
אבל הכניסה לפורום ותהליכים טבעיים עשו את שלהם
והרכבים ויוצרים כמו
gabriel & dresden
arkus schulz
junkie xl
james holden
החלו למשוך אותי לכוונ היותר איטי של פרוגרסיב טראנס והאוס זה קרה לי בסוף 2002 ותחילת 2003
היום אני יכול להגיד שיש לי זיקה מסוימת כמעט לכל סגנון
יש תסגנונות שאני ממש מכור אליהם שזה פרוגרסיב טראנס ואפליפטנינג טראנס
אני אוהב אבל גם פרוגרסיב האוס
ברייקס
וטק טראנס
וטכנו אני לא אוהב במיוחד
אבל אני לא שונא
ומרקו וי הוא עבורי אחד היוצרים והדי גיים שאני הכי שמח לדעת שיש לו מקום של כבוד בסצינה
כל שנה יש לו שתי קטעים חדשים שתופסים אותי חזק...
לטכנו אוטנטי יותר סטייל קארל קוקס משנקרא יותר "חופר" אני אישית עדיין לא מתחבר ברמה של להקשיב ולאהוב... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וןוואלה מעניין לקרוא על זה אני יספר על דרכי??
ככה בשנת 99 התוודעתי לראשוני הקטעים שנקראו אז דרים טראנס
קטעים של איילה ווינסנט דה מור ודיסקים כמו דרים דאנס
בצוותא עם קטעים איכותיים המשכתי לשמוע ולאהוב גם דברים מוזרים ותמוהים
כמו הרכבי פופ למיניהם
וזמרות פופ
2000-2001 כבר נסחפתי לזה חזק יותר ועד הגיוס הייתי אפליפטינר טראנס אדיקט
אפליפטינג היה הדבר היחיד שאהבתי והייתי מוכן לשמוע
אבל הכניסה לפורום ותהליכים טבעיים עשו את שלהם
והרכבים ויוצרים כמו
gabriel & dresden
arkus schulz
junkie xl
james holden
החלו למשוך אותי לכוונ היותר איטי של פרוגרסיב טראנס והאוס זה קרה לי בסוף 2002 ותחילת 2003
היום אני יכול להגיד שיש לי זיקה מסוימת כמעט לכל סגנון
יש תסגנונות שאני ממש מכור אליהם שזה פרוגרסיב טראנס ואפליפטנינג טראנס
אני אוהב אבל גם פרוגרסיב האוס
ברייקס
וטק טראנס
וטכנו אני לא אוהב במיוחד
אבל אני לא שונא
ומרקו וי הוא עבורי אחד היוצרים והדי גיים שאני הכי שמח לדעת שיש לו מקום של כבוד בסצינה
כל שנה יש לו שתי קטעים חדשים שתופסים אותי חזק...
לטכנו אוטנטי יותר סטייל קארל קוקס משנקרא יותר "חופר" אני אישית עדיין לא מתחבר ברמה של להקשיב ולאהוב... |
זהו אילן תודה רבה הבאת פה נקודה מאוד חשובה שהיא מסבירה הרבה:
זה שאנשים אומרים שהם לא אוהבים את הסגנון כמו טקנו לא אומר שלא היו רוקדים לצליליו... למשל אני אישית לא אוהב פסיכודאלי ולא שומע אותו בבית אין אף טראק פסיכודאלי על המחשב - אבל כשהיה פסטיבל בירה שתל אביב והייתה שם מסיבה של טי אל וי מאוד נהניתי מהפסיכודאלי שנוגן שמה... יותר נכון נהינתי בטירוף... אבל בבית לא מוכן לשמוע אפילו פעם אחת... פשוט לא יכול... יותר מדי כבד...
אותו דבר עם טקנו אני לא אוהב את הסגנון כי הוא גם נחשב בעיניי די כבד אבל זה לא אומר שלא הייתי רוקד באיזו מסיבה לצלילי טקנו... ברור שמסיבה שלמה של טקנו לא הייתי שורד... אבל עדיין...
לכן תפסיק פה לתייג אנשים כאילו הם לא יודעים מהחיים שלהם וסגורים על דבר אחד... פשוט תמיד צריך להדגיש את רמה שבה אנשים אוהבים או לא אוהבים את הזא'נר מסויים... אז טקנו אני אישית יכול לשמוע רק ברמת המסיבה ולא יותר...
מקווה שלא סיבכתי יותר מדי את הפואנטה... |
|
|
| fusi |
taltul -
לא סיבכת שום פואנטה, פשוט הטון דיבור שלך והצורה שבה אתה אומר (כותב) את הדברים לא כל כך מוצאים חן בעיניי, אבל אולי זה רק אני ולכן נחליק
| quote: | Originally posted by markfeldman
אצל כולנו יש מעברים מסגנון כזה למשנהו...
פעם ב-1992 היה דאנס של
2 UNLIMITED |
מארק ידידי, בזמנו הם נקראו טכנו, רציני
:eyespop:
:ועכשיו אחרי שסיימנו את הויכוח ה"תרבותי" פה נחזור לנושא המקורי של הטרד
I LOVE TECHNO!
:eyes: |
|
|
|
|