|
I Love Techno, 13.11.04 @ Belgium (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
סכנה כאן חופרים
בחדר שלי יש חפירות כרגע עם הרדקור אסיד מפחיד ומפוצץ ...
רק החזקים שורדים.. |
|
|
| fusi |
טוב חזרנו מפורקים ומרוצים עד השמיים
:D
מה שחווינו שם לא חווים כל יום ולגבהי האקסטזה שהגעתי שם כנראה לא אגיע שוב עד קיץ 2005 (מישהו אמר איביזה?). צריך להיות כדי להבין.
ועכשיו בנוהל - התאוששות ארוכה שבסופה יגיעו גם התמונות, הסרטונים, הסיפורים המצחיקים ושאר ירקות מהטיול... שווה לחכות
.(אגב אנחנו שנות אור מאחורי האירופאים בהמון דברים. מדוע זה? (התשובה כמובן רטורית, אין צורך לענות
:אגב, הצלחתי לעמוד בלו"ז מסיבות שתכננתי לעצמי
11/11 - DJ Gee (Bora Bora Beach Tour) @ La Riva
12/11 - Filip Delie @ Kokorico
13/11 - I LOVE TECHNO
14/11 - T-Quest @ Decadance (after party)
14/11 - DJ Marco @ La Rocca
15/11 - Bars in Gent
חצי איביזה מה שעשיתי שם
:D
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מה שחווינו שם לא חווים כל יום ולגבהי האקסטזה שהגעתי שם כנראה לא אגיע שוב עד קיץ 2005 (מישהו אמר איביזה?). |
עוד לפני זה...
אינרסיטי ! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוד לפני זה...
אינרסיטי ! |
מארק מה איתך אחי .. יש משהו?? אתה רוצה להגיע??
נוצרו לי קצת בעיות עם הטיסה בלאט ...
מי שאמור להגיע איתי קיבל מילואים מסריחים .. הצבא חיים קשים
תעזכן אותי אם יש לך מחשבות זדוניות על המסיבה
תתחבר לאי סי קיו שלי או למסנגר...
ירון מפריעון ..!!!%^@$#&&@ ברוך הבא לארצנו הלא משנה כולם יודעים...:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק מה איתך אחי .. יש משהו?? אתה רוצה להגיע??
נוצרו לי קצת בעיות עם הטיסה בלאט ...
מי שאמור להגיע איתי קיבל מילואים מסריחים .. הצבא חיים קשים
תעזכן אותי אם יש לך מחשבות זדוניות על המסיבה
תתחבר לאי סי קיו שלי או למסנגר...
ירון מפריעון ..!!!%^@$#&&@ ברוך הבא לארצנו הלא משנה כולם יודעים... |
האמת שאם אתה רציני, מתאים לי לקפוץ לאיזה ארמדה נייט או משהו בסיגנון. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
האמת שאם אתה רציני, מתאים לי לקפוץ לאיזה ארמדה נייט או משהו בסיגנון. |
לא שאני רק רציני גם יש לי כסף ..:D |
|
|
| fusi |
:I LOVE TECHNO - כמובטח יש גלריית תמונות באוויר - בה תוכלו למצוא תמונות מכל ששת ימי השהייה שלי בבלגיה, וכמובן מהדובדבן שבקצפת
fusion @ Belgium, 11/11/04 - 16/11/04
סרטונים כבר ערוכים ומוכנים להעלאה, אך יש בעיית שרת קלה וברגע שהיא תיפתר אני אעלה גם אותם |
|
|
| Shahar |
איפה הריוויו???
אני מחכה עוד לריוויו מפעם אחרונה באיביזה.....
שמח שנהנית! |
|
|
| Huge-A |
ירון מה אתה עושה כאן בפורום ??? :D
לך לישון ...
אני כרגע דופק פה סט סולו על האינטרנט עד הבוקר :toothless |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה הריוויו???
אני מחכה עוד לריוויו מפעם אחרונה באיביזה.....
שמח שנהנית! |
:תקרא מה כתבתי פה בתגובה האחרונה
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=7
- I LOVE TECHNO ובקשר לריוויו מ
ת'אמת לא זכור לי שהבטחתי אחד כזה, אבל תנו לי קודם לסיים עם התמונות והסרטונים (שיצאו פצצה אגב) ואז אני אתפנה לשפוך כמה מילים על החוויות. בינתיים אני עדיין בתקופת התאוששות
:crazy:
נ.ב: השרת שהייתי אמור להעלות אליו את הסרטונים שצילמתי נפל ולכן כדי לזרז את העניין אם למישהו יש שרת שיכול לאחסן 200 מגה עד שהשרת שלי
יחזור לתפקוד תקין, אז זה יקל על כולנו |
|
|
| markfeldman |
| quote: |
לא שאני רק רציני גם יש לי כסף .. |
אז יאללה, בוא נתלבש על איזה אירוע.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז יאללה, בוא נתלבש על איזה אירוע.... |
באזור חודש מרץ גם עלי תפור איזה אירוע טוב |
|
|
|
|