|
I Love Techno, 13.11.04 @ Belgium (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
:והרי החדשות
| quote: | ! I LOVE TECHNO: SOLD OUT
I Love Techno is sold out! 35 000 tickets have been sold. Presale shops have run out of tickets and there will be no more tickets available at the entrance this Saturday |
אכן כן, קראתם נכון - נמכרו כל ה-35,000 כרטיסים מבעוד מועד. מזלי שהכרטיס שלי כבר בכיס עוד ממזמן
:tongue2
!עוד 24 שעות ואני כבר בבלגיה
wish me luck :happy2: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מקווה שיצליחו לגרד אותך מהריצפה שם אחרי האירוע...:crazy:
האירוע ישודר לייב ברדיו:
NRJ

קישור להאזנה דרך האתר:
כאן!
קישור ישיר ל MEDIA PLAYER
כאן!
וברדיו:
Studio Brussel

קישור להאזנה דרך האתר:
כאן!
לפי מה שירון אומר פה זו שעה אחת יותר משם והאירוע מתחיל ב19:00 אצלם אז אצלנו זה ב20:00.
מקווה שהשידורים יתחילו בזמן...:disbelief |
|
|
| princess cc |
תעשה חיים !!!!!!!!!!
Take care! |
|
|
| Shahar |
| תהנה כפרההההה ! תשבור את הרחבההה |
|
|
| Huge-A |
טוס בשלום ותחזור בשלום.
אל תשכח להביא מזכרת מהאולמות (נוהל עקירות) וגם תהנה בשבילי ...
יש מצב אני באינר סיטי שיבוא עליי לטובה בעזרת ה' עוד חודש ;)
הכי הרבה תשמור על כף היד המפריעה שלי :stongue: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מקווה שיצליחו לגרד אותך מהריצפה שם אחרי האירוע...:crazy:
האירוע ישודר לייב ברדיו:
NRJ

קישור להאזנה דרך האתר:
כאן!
קישור ישיר ל MEDIA PLAYER
כאן!
וברדיו:
Studio Brussel

קישור להאזנה דרך האתר:
כאן!
לפי מה שירון אומר פה זו שעה אחת יותר משם והאירוע מתחיל ב19:00 אצלם אז אצלנו זה ב20:00.
מקווה שהשידורים יתחילו בזמן...:disbelief |
זה היה אמור להיות אתמול נכון.?
אני אפילו לא מרגיש אשם...
בחיים לא הייתי מוותר על ארמין בשביל זה...
יש לו מקום גדול מדי בלבי הקטן... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
טוס בשלום ותחזור בשלום.
אל תשכח להביא מזכרת מהאולמות (נוהל עקירות) וגם תהנה בשבילי ...
יש מצב אני באינר סיטי שיבוא עליי לטובה בעזרת ה' עוד חודש ;)
הכי הרבה תשמור על כף היד המפריעה שלי :stongue: |
עכשיו זה משהו שגם אני ומארק חשבנו עליו
הליין אפ טיפה מאכזב..
אבל אני עדיין לא פוסל תאפשרות (ליין אפ שמיין אפ הסיבה האמיתית היא שאני קמצן מניאק ואמא שלי הניקה אותי משדיים מלאכותיים כשהייתי תינוק) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
השידור הוא ביום שבת הקרוב אילן!
(מן הסתם בזמן האירוע) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
השידור הוא ביום שבת הקרוב אילן!
(מן הסתם בזמן האירוע) |
מממ וירון נסע כבר אתמול?!
רבאק מאיפה הוא מארגן מזומנים לכל המסעות הללו...
הלוואי עלי...
שבת...
אם אני כבר יזכור לעשות משהו בשבת אני חושב שזה יהיה לשמוע ליפט אוף!
כל שבוע אני מבטיח לעצמי לשמוע ומשהו מתפקשש |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תנסה משהו אחר הפעם!
לא יזיק, מקסימום תמיד אפשר ללחוץ על האיקס ולצאת.
;) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
עכשיו זה משהו שגם אני ומארק חשבנו עליו
הליין אפ טיפה מאכזב..
אבל אני עדיין לא פוסל תאפשרות (ליין אפ שמיין אפ הסיבה האמיתית היא שאני קמצן מניאק ואמא שלי הניקה אותי משדיים מלאכותיים כשהייתי תינוק) |
תפסיקו לחשוב כל הזמן ולא לעשות כלום תצאו מזה מהרררר ...
מה מאכזב כאילו בארץ יש לך משהו כזה..:D
תגידו נוסעים וזהו!!! ..
Line Up Innercity 2004 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | עכשיו זה משהו שגם אני ומארק חשבנו עליו
הליין אפ טיפה מאכזב.. |
באמת מאכזב...
גם האינרסיטי השנה לא ווואווו... |
|
|
|
|