|
I Love Techno, 13.11.04 @ Belgium (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | מארק ידידי, בזמנו הם נקראו טכנו, רציני |
אשכרה.
איפה הטכנו של אז, ואיפה הטכנו של היום ! |
|
|
| fusi |
כן הא
למרות שאני מעדיף את "הטכנו של היום", תתפלא
:p |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן הא
למרות שאני מעדיף את "הטכנו של היום", תתפלא |
אני לא מתפלא בכלל, כולנו מתקדמים בחיים... |
|
|
| fusi |
ה"תתפלא" היה בציניות
- בכל מקרה
WE'RE OFF TOPIC
:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | - בכל מקרה
WE'RE OFF TOPIC |
גם אתה נהיית לי עכשיו כלב שמירה ? |
|
|
| fusi |
(לאאאא, אני מעדיף להישאר הכלב שאני - כלב סייברי (סייברדוג לאיטיים מביניכם
:crazy:
 |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא אוהב טכנו......
ולדי היית רציני עם הפרוגרסיב?
נראה ליין אפ טוב |
כמובן שסתם צחקתי |
|
|
| fusi |
:והנה משהו שהחלטתי לפנק גם אותכם בו
I LOVE TECHNO 2003 OUTDOOR EVENT DVD RIP
("...תלחצו על הכפתור הימני בעכבר ואז "שמירת יעד בשם)
זהו סרטון להורדה של כמעט שעה (700 מגה) שצולם כולו באירוע הקייצי הפתוח של
I LOVE TECHNO 2003
!תורידו ותראו איך רייב צריך להיראות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | :והנה משהו שהחלטתי לפנק גם אותכם בו
I LOVE TECHNO 2003 OUTDOOR EVENT DVD RIP
("...תלחצו על הכפתור הימני בעכבר ואז "שמירת יעד בשם)
זהו סרטון להורדה של כמעט שעה (700 מגה) שצולם כולו באירוע הקייצי של
I LOVE TECHNO 2003
!תורידו ותראו איך רייב צריך להיראות |
מזכיר לי את ניצנים 97.... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
היה לי את זה אבל רק איזה 10 דקות ולא שעה.
הסאונד לא עובד לי יש לך קודאק שיעזור?
למה דיויקס לא עוזר לי. |
|
|
| taltul |
OFFTOP:
אני אישית הייתי ממליץ על הדבר הבא -
K-Lite Mega Codec Pack 1.03
למה? כי יש בו גם גרסאות לייט של קוויקטיים וריאל פלייר על מנת לצפות שקטעי וידאו באינטרנט שדורשים שימוש באותם נגנים...
INFO
LINK FOR DOWNLOADING |
|
|
|
|