return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
I Love Techno, 13.11.04 @ Belgium (pg. 3)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
מארק ידידי, בזמנו הם נקראו טכנו, רציני


אשכרה.

איפה הטכנו של אז, ואיפה הטכנו של היום !
fusi
כן הא

למרות שאני מעדיף את "הטכנו של היום", תתפלא
:p
markfeldman
quote:
כן הא

למרות שאני מעדיף את "הטכנו של היום", תתפלא


אני לא מתפלא בכלל, כולנו מתקדמים בחיים...
fusi
ה"תתפלא" היה בציניות

- בכל מקרה
WE'RE OFF TOPIC
:D
markfeldman
quote:
- בכל מקרה
WE'RE OFF TOPIC


גם אתה נהיית לי עכשיו כלב שמירה ?
fusi
(לאאאא, אני מעדיף להישאר הכלב שאני - כלב סייברי (סייברדוג לאיטיים מביניכם
:crazy:

cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
לא אוהב טכנו......

ולדי היית רציני עם הפרוגרסיב?
נראה ליין אפ טוב


כמובן שסתם צחקתי
fusi
:והנה משהו שהחלטתי לפנק גם אותכם בו

I LOVE TECHNO 2003 OUTDOOR EVENT DVD RIP
("...תלחצו על הכפתור הימני בעכבר ואז "שמירת יעד בשם)

זהו סרטון להורדה של כמעט שעה (700 מגה) שצולם כולו באירוע הקייצי הפתוח של
I LOVE TECHNO 2003

!תורידו ותראו איך רייב צריך להיראות
markfeldman
quote:
:והנה משהו שהחלטתי לפנק גם אותכם בו

I LOVE TECHNO 2003 OUTDOOR EVENT DVD RIP
("...תלחצו על הכפתור הימני בעכבר ואז "שמירת יעד בשם)

זהו סרטון להורדה של כמעט שעה (700 מגה) שצולם כולו באירוע הקייצי של
I LOVE TECHNO 2003

!תורידו ותראו איך רייב צריך להיראות


מזכיר לי את ניצנים 97....
THE_BLUE_DRAGON
היה לי את זה אבל רק איזה 10 דקות ולא שעה.
הסאונד לא עובד לי יש לך קודאק שיעזור?
למה דיויקס לא עוזר לי.

fusi
:תוריד אוסף מקודדים שעזר לי מכאן

http://lionetwork.net/modules.php?&...arts_Codec_Pack

תתקין, וזה אמור לעשות את העבודה
taltul
OFFTOP:
אני אישית הייתי ממליץ על הדבר הבא -
K-Lite Mega Codec Pack 1.03

למה? כי יש בו גם גרסאות לייט של קוויקטיים וריאל פלייר על מנת לצפות שקטעי וידאו באינטרנט שדורשים שימוש באותם נגנים...

INFO
LINK FOR DOWNLOADING
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement