|
I Love Techno, 13.11.04 @ Belgium (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
באמת מאכזב...
גם האינרסיטי השנה לא ווואווו... |
אז תשאר בבית ...
;)
אילן מה איתך ??:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אז תשאר בבית ...
;)
אילן מה איתך ??:D |
לא יודע אחי
הכסף אצלי כל כך בא בקושי שאני פחות או יותר שוקל כל אגורה שיוצאת (לא צריך להגזים אבל הבנת תכוונה)
לכן אני רוצה ללכת לארוע שאני באמת יגיע מראש עם תחושה של וואוו מבחינת
לפחות 2 די ג'יים שאני מת לראות
ע"ע
ארמין
פרי קורסטן
פרי אוניל
מרקוס שולץ
איירוייב
אבאב אנד ביונד
סמית אנד פלדגר
......
......
לא חסר:) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לא יודע אחי
הכסף אצלי כל כך בא בקושי שאני פחות או יותר שוקל כל אגורה שיוצאת (לא צריך להגזים אבל הבנת תכוונה)
לכן אני רוצה ללכת לארוע שאני באמת יגיע מראש עם תחושה של וואוו מבחינת
לפחות 2 די ג'יים שאני מת לראות
ע"ע
ארמין
פרי קורסטן
פרי אוניל
מרקוס שולץ
איירוייב
אבאב אנד ביונד
סמית אנד פלדגר
......
......
לא חסר:) |
מי יתן ותקום מחר עם פלוס בבנק :D
סבבה אחי לא נורא מחר נקנה לך עוד אבוקדו ...;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
מי יתן ותקום מחר עם פלוס בבנק :D
סבבה אחי לא נורא מחר נקנה לך עוד אבוקדו ...;) |
חחחחחח אחי
תאמין ל אם היה לי כסף בכמויות מטורפות הייתי שם זין ונוסע:) |
|
|
| markfeldman |
ואללה גם אני.
האינרסיטי דווקא שווה מבחינת האווירה והמעמד. |
|
|
| Huge-A |
| עוד חצי שעה השידור מתחיל מי מאזין איתי ??? |
|
|
| Huge-A |
| יותר מידי היפ הופ וחרא מתנגן .. הלו גיל אתה רוצה דקירה ???:whip: |
|
|
| Huge-A |
אוקי אנשים השידור התחיל רשמית ...
יש הרבה חפירות .. בבקשה להיות מצויידים בקסדות ואתי חפירה :disbelief |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הנה הקישור:
כאן!
ובשביל לעלות את האיכות תבחרו ב 4 כוכבים
 |
|
|
| Viperon |
| חרא מוזיקה חרא איכות חרא אירוע |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
איכות סבבה לגמרי פשוט תשנה ל 4-כוכבים!
ותמתין עכשיו זה נמוך זה רק מתחיל
עוד יגיעו קטעים שאחרי שתוריד את האוזניות אתה תשמע רק צפצופים שבוע!
:disbelief |
|
|
|
|