|
[04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Chicane
wat moet een meisje met batterijen? :D |
LOL :haha: |
|
|
| Esrem |
| JEEHHH!! Ik heb kaartjes gewonnen bij A state of trance net! Whoh ben echt zo blij!!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Esrem
JEEHHH!! Ik heb kaartjes gewonnen bij A state of trance net! Whoh ben echt zo blij!!! |
vet gaaf |
|
|
| ambs |
| ik vind het echt cool voor de mensen die wel kunnen maar het IS en BLIJFT een stomme actie :p |
|
|
| DjRV |
| ach,zo'n deal met duracell levert wel veel geld op,im sure of that |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by DjRV
ach,zo'n deal met duracell levert wel veel geld op,im sure of that |
hmmmm denk eerder dat duracell gewoon de kaartjes van armada gekocht heeft.... i dunno, het is st00pid |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ambs
hmmmm denk eerder dat duracell gewoon de kaartjes van armada gekocht heeft.... i dunno, het is st00pid |
der is maar 1 reden om je kaarten niet in de vrije verkoop te gooien
Cash Rulez Everything Around Me, C.R.E.A.M! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by DjRV
der is maar 1 reden om je kaarten niet in de vrije verkoop te gooien
Cash Rulez Everything Around Me, C.R.E.A.M! |
het maakt me niet uit waarom ze het zo gedaan hebben! het is STOM haahha :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Die 800 kaarten waren ook wel verkocht in de vvk denk ik. Panama rulez big time en ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn door deze suffe actie. |
|
|
| jp |
| En dan staan er 800 arminsletten in de zaal. En ze blijven maar doorgaan en doorgaan en doorgaan want ze hebben Duracell in hun massageknots. Vroeger had je geen Duracell, toen bleef er maar een iemand over die gewoon het geilste was. |
|
|
| vtec junkie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op kritische e-mail reageren de mensen van Armada niet. Mailde eerst hoe of wat met kaartje, toen kreeg ik een reactie over de duracell-actie. Op deze mail heb op de 14e gereageerd, hierin stel ik nagenoeg hetzelfde als in de post van Matthijs. En je raadt het al, ik moet nog reactie krijgen (Sander reageer ff hierop). |
Sander responded to my e-mail. Pretty much told me its a no go. But I still got a few tricks up my sleeve.;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik wil ook naar dit feessie :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|