return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
[04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam (pg. 9)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Smaken verschillen meneer Partyhardy, dat moet u toch weten.
En daarnaast: Ik heb verscheidene mensen bij bijvoorbeeld Satoshi Tomiie ook HEEL vroeg naar huis zien gaan... Dus laat iedereen dat zelf bepalen ;)
Over smaak valt niet te twisten.


Over smaak valt idd niet te twisten. Wat ik overigens aangeef is dat mijn inziens Dekay pure trance platen produceerd. het is gewoon de nieuwe trance van tegenwooridig dus mij lijkt dat de mensen op dit forum, tranceaddicts, dit dus gaaf vinden? Tomiie is gewoon diepe prog wat niets met trance te maken heeft. Van mij hoeft niet iedereen Dekay vet te vinden, het lijkt me gewoon cool om dezelfde passie te delen, maar goed...
ahp2002
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ok, ok? :eyes: :conf: tsja, je was denk ik net te laat binnen want als een dj zulke =>

Matthew Dekay - Clearing The Mind
Matthew Dekay - Bad
Matthew Dekay - The Deep Show
Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Mix)


tunes draait behoort hij voor mij tot de allerbeste! :tongue3 lijkt me ok niet echt op zijn plaats...



tering! gaat tie om 23.00 al weg! :eek: :conf: :(

zelfs echte pure tranceaddicts lijken mij de nummers van Dekay echt wel heerlijk te vinden, toch? :)


onno ik moest nog een gastenlijst finalizen en fit zijn voor mn feestje. en mn chauffeur ging toen weg. die matthew dekay is een hele vriendelijke gast trouwens.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by ahp2002
onno ik moest nog een gastenlijst finalizen en fit zijn voor mn feestje. en mn chauffeur ging toen weg. die matthew dekay is een hele vriendelijke gast trouwens.


snap hem Tim! ik zie je vanavond, gezellig! :cool: :)
sndh
ZO, ik ben wakker.... wat een nacht!

Kwam om 22.15 aan bij de Panama, helaas kwartiertje Matthew moeten missen maar goed. Bleek erg rustig te zijn, erg kalme sfeer en de dansvloer was net aan half gevuld. Beetje onwennig begon ik er ook maar op te staan, in je eentje kan je het ook prima hebben! Esrem spotte me als eerste en enigste (naja Perry ook). Vanaf toen kwam de sfeer erin ;) . Aantal superlekkere platen gehoord, erg vet! Veel goeie nummers, maar af en toe liet ie het ook een beetje doodvallen vond ik. Soms was het net ff te 'kaal'.
Konijn zelfs op de dansvloer, kicken... Toen armin kwam had ik in eerste instantie moeite om maar te blijven gaan, 2e plaat van hem vond ik echt vreselijk :( Maar toen ie wat oudere trancy plaatjes draaide ging ik toch lekker los. Heerlijk staan springen met Esrem, tussen alle opa's, gepiercede oma's en ander tuig, Quote 500's, kakkers, streepjespakken en hoertjes. Divers publiek, dat wel. En ze gingen langer mee dankzij de duracell.
Om 2 uur moest ik helaas weg om de nachtbus te halen. Heel eind gelopen, van de Panama naar de Marnixstraat. En kwart voor 3 daar, jawel, de nachtbus reed niet! GODVERDEGODVER....wat nu? Bus genomen terug naar CS, daar gekeken voor nachttreinen, die gaan niet naar het dorp Haarlem. Nogmaals godver. Eerste trein kwam 5.40, daar hadden we geen zin in. Toen maar ouders opgebeld of ze even kwamen. Toffe vader heeft de vriendin met wie ik was...Gast was er binnen 3kwartier en we reden terug met Phil Collins en andere oude meuk :) Half 5 eindelijk thuis,het had ook 6.30 kunnen zijn als we met de trein gingen...

Post zometeen wat filmpjes en foto's!
Glaniskanis
Ik kan NIET begrijpen dat er wordt gepraat over Dekay van het was wel ok
En daarna begon het los te komen

Wat een enorme set... ik weet zeker dat ik het G&D Invited gevoel zou hebben als ik daar was geweest
Voor degene die niet weten wat dat is denk terug aan Invited met G&D en Tiesto in Rotterdam
G&D openden daar de avond met een mega-set en Tiesto daarna kon dr gewoon niet aan tippen zoals gehoopt
Liet me toch een beetje een smaakje in de mond dat ik eerst zon geweldige tijd had en daarna bij Tiesto gewoon wat minder
Ik weet zeker dat ik hier hetzelfde zou hebben gehad en een uur na Dekay weer me zo zou voelen want Armin kon hier dus niet tegen op... zag je ook wel aan de tracklist van ASOT
Maargoed... smaken verschillen idd :)

Ik heb iig een superset gehoord die ik nu weer op heb staan :D
magrec
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik kan NIET begrijpen dat er wordt gepraat over Dekay van het was wel ok
En daarna begon het los te komen


Precies maar goed de meeste mensen kwamen voor de sound van Armin en tsja die is toch iets anders dan die van matthew. Dus eigenlijk wel logisch deze reacties.
sndh
ik weet niet of je ook op mij doelt, maar ik probeerde meer te zeggen dat het feestje nog niet super loskwam. Er waren redelijk weinig mensen en op een handvol na stond iedereen wat onwennig te dansen. Vooral aan het begin van de avond. De rust was ook de reden dat zaal 2 niet openging, wat ik erg jammer vond. Perry en Sander (Bouma) zouden daar draaien, had ik graag willen zien ipv. armin :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by sndh
ik weet niet of je ook op mij doelt, maar ik probeerde meer te zeggen dat het feestje nog niet super loskwam. Er waren redelijk weinig mensen en op een handvol na stond iedereen wat onwennig te dansen. Vooral aan het begin van de avond. De rust was ook de reden dat zaal 2 niet openging, wat ik erg jammer vond. Perry en Sander (Bouma) zouden daar draaien, had ik graag willen zien ipv. armin :)

Ik doelde op niemand... gewoon algemeen
Maarruh wat verwacht je als je zoiets met Duracell doet... dan zal je feestje heus niet ontploffen van enthousiaste fans hoor
Gewoon ultra slechte marketingstrategie en dat kan gebeuren maar Armin en zeker Maykel en Dave zouden toch VEEL en VEEL beter moeten weten... dat vind ik vrij simpel hoor
Matthijs
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Maarruh wat verwacht je als je zoiets met Duracell doet... dan zal je feestje heus niet ontploffen van enthousiaste fans hoor
Gewoon ultra slechte marketingstrategie en dat kan gebeuren maar Armin en zeker Maykel en Dave zouden toch VEEL en VEEL beter moeten weten...


Inderdaad, ik hoop in ieder geval dat ze nu hun lesje geleerd hebben! Maar buiten dat, wat ik op ID&T van het feest gehoord heb klonk zeker wel lekker! Jammer voor de mensen die zijn gegaan dat het zo rustig was met een vaag publiek, doet toch wel afbreuk aan de sfeer.
Esrem
Ey Jas, het is maar een beetje wat je smaak is he. Matthew draaide gewoon ok voor mij, omdat niet alles wat hij draaide helemaal mijn ding was. Toen met G&D in Rotterdam was ik t wel helemaal met je eens, maar nu gewoon ff niet...

eieregooie
Matthew deed t voor mij iets beter dan Armin, vooral ook omdattie begon met Duncan Sheik :D Maar de sfeer kwam er pas echt in toen armin weer ging draaien... Naja hoe dan ook, ik vonnet leuk! :)
Remy D
quote:
Originally posted by eieregooie
Matthew deed t voor mij iets beter dan Armin, vooral ook omdattie begon met Duncan Sheik :D Maar de sfeer kwam er pas echt in toen armin weer ging draaien... Naja hoe dan ook, ik vonnet leuk! :)

Wat weet jij ernou van. :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement