|
[04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| idd zeg! ik kom meer voor matthew dan armin! :whip: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Matthijs
En wat mag Matthew Dekay doen, Armin's platen aangeven??? :rolleyes: |
Die staat waarschijnlijk gewoon in de andere zaal. Daar stond Funkerman vaak te draaien met Invited. Daar is het tenminste niet zo druk en heet. En er staan wat pc's. |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Gaat er geen nachtbus richting Haarlem? |
ja als het goed is wel! joehoe! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Remy D
En er staan wat pc's. |
Niet meer volgens mij ... |
|
|
| Bouma-Bros |
20.00 tot 22.00 Armin (reguliere radio show)
22.00 tot 24.00 Matthew Dekay
24.00 tot 03.00 Armin
Kleine zaal is nog een verassing ;) |
|
|
| franzelare |
| cool, lekker vroeg beginnen met een feest! daar houd ik van! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by franzelare
cool, lekker vroeg beginnen met een feest! daar houd ik van! |
Brr ik niet, maar er zit niets anders op :p |
|
|
| Jimacy |
| Afgelopen week ff een kaartje gescoord op marktplaats.. dus ik ben er ook bij!! Jippie! |
|
|
| ambs |
have fun, allemaal!
asot online luisteren is stom dus helaas luister ik niet! maar geniet maar beetje voor me daar :toothless |
|
|
| ahp2002 |
| Misschien dak ook nog ff kom van 20.00 tot 23.00 uur ofzo :) |
|
|
| sndh |
| gelukkig eindelijk een tabel gevonden met niteliners, mooi geregeld allemaal!! :cool: Tot vanavond, als jullie me nog herkennen! :) |
|
|
| eieregooie |
| pics or stfu :p |
|
|
|
|