|
[04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Ik heb het juist gezien van dit lekker feestje en IK WIL HIER ZEKER OOK BIJ ZIJN!!!!!!! Maar ik zou niet weten hoe dankzij f*cking duracell:whip: I'm not happy:mad: :mad: :mad: |
|
|
| eieregooie |
| Sjah... batterijen kopen he... |
|
|
| FUSyke |
| batterijen kopen ... I'm not crazy:rolleyes: ... of mss een beke:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Actie was btw tot de 21e geldig |
|
|
| Esrem |
| Ok wie gaat er nou wel of echt alleen ik (van TA dan), want lijkt me niet dat ik een date heb met Armin:rolleyes: |
|
|
| Freezel |
| Weet nog niet, zit met werk en school de volgende dag om 9:00 ;) |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Freezel
Weet nog niet, zit met werk en school de volgende dag om 9:00 ;) |
En...ik ook, en 's avonds natuurlijk door naar Den Haag, maar moet kunnen, daarvoor ben je toch TA!?:p |
|
|
|
|