|
[04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
En waar blijt me reactie op me mailtje :whip: :whip:
Beetje ID-T praktijken niet reageren op kritische mailtje :whip: :whip:
Armada: - 2 punten op mijn coollist :whip: :whip: |
|
|
| dj_spare |
| heb geen kaartje dus ik ga niet... zou wel willen tho, kut duracell |
|
|
| Bouma-Bros |
Als de tent om 23.00 uur nog niet helemaal vol zit zullen er nog kaarten aan de deur worden verkocht en de kans dat dat zo is schat ik vrij hoog in. Gewoon allemaal komen dus :D
Sander |
|
|
| Matthijs |
| Heb ook wel zin om te gaan, alleen ben ik bang dat er die dag niemand met me mee wil/kan, dus ik moet nog even zien of ik ook echt ga. Voordeel van de donderdagavond is dat er 's nachts ook nachttreinen rijden tussen de grote steden, waardoor je niet héél erg laat thuis hoeft te zijn. |
|
|
| eieregooie |
| En, zijn er al meer gegadigden? |
|
|
|
|