|
Het grote progressive topic deel 2 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
| quote: | Originally posted by tango
hahahaha, ik weet wie jij bedoeld!! Een kale gast met een behoorlijk buikje....hij was met zn vrouw bij sasha in de powerzone. Ik heb nog wel wat leuke verhalen over hem :stongue: |
Oh die vent!!!:haha:
btw die Fake edit van A break in the clouds is echt super ja, heel de tent ging los:eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
hahahaha, ik weet wie jij bedoeld!! Een kale gast met een behoorlijk buikje....hij was met zn vrouw bij sasha in de powerzone. Ik heb nog wel wat leuke verhalen over hem :stongue: |
VERTEL VERTEL VERTEL! :D :D :D
Echt kalend is hij niet, dat valt nog mee. Maar hij heeft wel een behoorlijk buikje ja :D
Vroegah kwam hij al in de iT, crazyland en dat soort . Wist niet wat ik hoorde :D
"Ja maar [inster naam assistente] gaat niet zo vaak met ons mee, die houdt meer van feesten waar veel negers rondlopen"
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Phortje |
| Allejezus wat een set van Nathan Fake :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Schrijf allen in uw agenda:
7 November: Matthew Dekay @ the essential mix.
Doet ie goed!!! |
erg mooi verhaal=>
Het uploaden van zijn inmiddels afgeronde Essential Mix lukte niet en nu is mijn collega de mix hoogstpersoonlijk zelf in Londen afgegeven! :crazy: whaha, wat een verhaal! :stongue: |
|
|
| sndh |
| kan iemand die set van Nathan Fake converten naar mp3? ik kan hem niet luisteren helaas..... Schijnt toch te kunnen...of niet? |
|
|
| emre |
| De programmeur van Kiss 100 FM was niet zo blij met de jongens van MS en heeft dat ook laten weten ... zo zie je maar hoe ver een gerucht kan reiken :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by emre
De programmeur van Kiss 100 FM was niet zo blij met de jongens van MS en heeft dat ook laten weten ... zo zie je maar hoe ver een gerucht kan reiken :D |
wat heeft ie dan gedaan?? |
|
|
| emre |
Wie? Die Simon dinges van Kiss 100 FM --> ff een mailtje gedropt waarin hij verklaard dat er geenszins sprake is van een Tiësto-show op Kiss 1234 FM ....
Blijft een goede grap trouwens (vind ik dan) :D |
|
|
| Djeebie |
| Gaan er nog mensen naar de Panama met Max Graham en Redanka vanavond? |
|
|
| Tim81 |
Binnenkort wordt de ‘Essential Mix of the Year’ bekend gemaakt. De genomineerden mixen zijn:
11/01/04 Switch
22/02/04 James Zabiela
07/03/04 Pete Tong & Sander Kleinenberg Ultrafest, Miami
02/05/04 Cuban Brothers & Rob Da Bank
09/05/04 Sasha and Digweed, Renaissance
06/06/04 Above & Beyond
22/08/04 Scratch Perverts
12/09/04 Dave Seaman
03/10/04 Desyn Masiello
24/10/04 Bugz In The Attic
De Essential Mixes worden als stream aangeboden op de BBC website (http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/essentialmix/)
Ik heb ze niet allemaal geluisterd, maar die van Kleinenberg, Sasha and Digweed, Masiello en Zabiela zijn in ieder geval erg lekker! |
|
|
| New Wave |
Het wordt vast Pete Tong :p
Hij presenteerd toch dat programma met die essential mixes op BBC Radio One? :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het wordt vast Pete Tong :p
Hij presenteerd toch dat programma met die essential mixes op BBC Radio One? :) |
Neh het wordt zabiela!!
Die essential mix was echt ziekelijk! |
|
|
|
|