|
Het grote progressive topic deel 2 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| mahwang |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Duh, het is toch ook gewoon supervet :) Wil hem ook zeer zeker nog een keer zien, lijkt mij ook echt gaaf.
Als jullie nog een keer gaan kan je denk ik een vliegtuig afhuren ;) |
x2 |
|
|
| Partyhardy! |
Heerlijke set van Osamu M van afgelopen nacht (Kiss100) :cool: als iemand een tracklist heeft, graag! :) zijn vette remix van Underworld zit er natuurlijk ook in! :cool:
Ook Greg Benz zijn nieuw Aurium set van 11 november is weer om te smullen! ;)
Voor hulp van de tracklist klik hier |
|
|
| magrec |
Fabric 20 releasedate 17 januari
tracklist:
Pete Moss - Strive To Live (16B Mix)
Adam Johnson - Traber
Repair - Forgive & Forget (Richard Davis Mix)
DJ Rasoul - True Science
The Glass - Won't Bother Me (20:20 Mix)
Billy Dalessandro - In The Dark
Bobby Peru - Venom
Martin Solveig - Rocking Music (Martin Solveig Dub)
Slam - Lie To Me (Freestyleman Thirsty Monk Dub)
Angel Alanis - Knob Job
Infusion - Better World (Josh Wink Mix)
Superpitcher - Happiness (Michael Mayer Mix)
Joel Mull - Emico
Matrix & Danny J - Vertigo (Goldtrix Mix)
Mixed by
John Digweed
Ik verwacht een stevige diepe set met flink wat techno invloeden :cool: |
|
|
| basd |
| Emico is wel een goede plaat in ieder geval.. Jammer dat Rocking Music er tussen zit, ook al is het maar een dub, dat vind ik echt drie keer niks. Toch maar eens luisteren als ie uit is.. Tis misschien weer eens iets anders. |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ook Greg Benz zijn nieuw Aurium set van 11 november is weer om te smullen! ;)
|
De set van Oktober was ook helemaal te gek . Dus ben zeer benieuwd naar deze . Is die ook al ergens te vinden ?? |
|
|
| magrec |
Schrijf allen in uw agenda!!!
10 December steve lawler in de panama! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Schrijf allen in uw agenda!!!
10 December steve lawler in de panama! |
Klinkt goed!! |
|
|
| magrec |
Deze vraag werd ook op phono gesteld en de plaat heet:
Stryke & Santos - Amazon (Circle recordings) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by emre
Klinkt goed!! |
Zeer zeker! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Deze vraag werd ook op phono gesteld en de plaat heet:
Stryke & Santos - Amazon (Circle recordings) |
Vette plaat! gaat echt gigantisch los! :crazy: |
|
|
|
|