return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Het grote progressive topic deel 2 (pg. 6)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ben zelf niet zo'n grote fan van Masiello. Hij heeft wel aardige tracks er tussen zitten maar weinig uitschietends helaas.



Volgens mij hou jij niet zo van die wat meer naar house neigende progressive of zie ik dat verkeerd??;)
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
Volgens mij hou jij niet zo van die wat meer naar house neigende progressive of zie ik dat verkeerd??;)


Nee, daar houd de R'dam posse inderdaad niet van! :) Sander Kleinenberg heeft ook in iedere set een aantal nummers zitten die mij 'nog' niet kunnen boeien...

Ben benieuwd naar die vette tunes in die 2 sets, ben nu bezig te downen ;)

Max Graham Remix van Stoppage Time is wel vet gedaan.. jammer dat het origineel nog zo herkenbaar is want ik blijf het een SCHIJT nummer vinden!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Volgens mij hou jij niet zo van die wat meer naar house neigende progressive of zie ik dat verkeerd??;)


Nee dat heb je inderdaad wel goed gezien al zijn er natuurlijk wel een paar uitzonderingen, zolang er maar een goede climax in zit waarna de plaat (en zaal) volledig los gaat! :tongue2
emre
Als die leipe maar kan springen :p En daarvoor zijn de sets van Masiello iha idd niet geschikt ;)
SnuggLe
Niemand nog dat geluisterd van Satoshi????:mad:
Donna
Vanavond ff met een lekkere joint;p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Vanavond ff met een lekkere joint;p


He, dat is een goed idee! :D
Maybe ook maar weer eens doen. Of chinees zijn poppers afpakken :p
Phortje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Niemand nog dat geluisterd van Satoshi????:mad:

Downloading :)
magrec
Hmm Sander gebruikte in de panama deze mixer:


Iemand wel zo'n mixer gebruikt. Deze gebruiken ze vooral veel in amerikaans clubs. Geen schuiven maar draaiknoppen....schijn je vloeiender mee te kunnen mixen.
Djeebie
Dat is toch die Allen & Heath waar hij ook reclame voor maakt?

magrec
quote:
Originally posted by Djeebie
Dat is toch die Allen & Heath waar hij ook reclame voor maakt?


ja volgens mij wel.
Matthijs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Niemand nog dat geluisterd van Satoshi????:mad:


download gaat net aan, moest even wachten tot ik thuis achter m'n eigen computer zat voor ik 'm aan kon zetten. Ik ben benieuwd in ieder geval!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement