|
Het grote progressive topic deel 2 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SaBi |
| quote: | Originally posted by emre
Cattaneo begint volgende maand met het compileren van een nieuwe Renaissance CD die dan rond februari 2005 in de winkels moet liggen.
Hier hoort natuurlijk een promotietoer bij --> hopen dus dat hij NL aandoet!! |
Kijk das lekker goed nieuws . Draai zijn vorige compilatie nog vrij regelmatig .
Zelfs onder het werken :) ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by emre
Cattaneo begint volgende maand met het compileren van een nieuwe Renaissance CD die dan rond februari 2005 in de winkels moet liggen.
Hier hoort natuurlijk een promotietoer bij --> hopen dus dat hij NL aandoet!! |
En Luke Chable gaat de 2e CD van Therapy Sessions voor zijn naam nemen.. cd 1 zal Dave Seaman weer mixen! --> hopen dus dat ook Zij NL aandoen!! |
|
|
| SaBi |
Net gehoord op radio 538 ....Deep Dish tijdens dancedepartment zaterdag 6 november a.s.
Of dit de set is die zij draaiden tijdens Yooshi night in de panama dat weet ik niet , maar dat is wel zeer waarschijnlijk ;) Want tijdens een intervieuw die avond vertelde hij dat de set uitgezonden zou worden :) . |
|
|
| Jantjeuh |
Die Essential Mix van King Unique is idd zeker een aanrader.. vooral het eerste uur is erg lekker. Zeker even checken als je into house-achtige dingetjes bent :)
Enne Snuggle.. KU is een duo ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Die Essential Mix van King Unique is idd zeker een aanrader.. vooral het eerste uur is erg lekker. Zeker even checken als je into house-achtige dingetjes bent :)
Enne Snuggle.. KU is een duo ;) |
LoL, wist niet eens dat King Unique een duo was :D
Ik dig die van die vent wel..... moet maar eens meer in gaan verdiepen.
Oh, mijn tandarts is ook helemaal in de progressive :D Moest er vandaag in Didam naartoe (zit nu ook in Didam), en kwam hem vorige keer op een Everybody tegen. Die gast is 50! :haha: Echt komisch, was een leuk tandartsbezoek, hij en zijn lekkere assistente hebben er verstand van! :eyespop: |
|
|
| magrec |
Vanavond ook weer electrofly met Shiloh en als guest Habersham.
TL van shiloh alvast:
1. Formal - Twilight - Late Night Intro Mix - CDR
2. Jacob Todd - The Metaphysics of Paper - 3Beat Breaks
3. Ozgur Can & Rouzbeh Delavari - Eternity - 3Beat Breaks
4. Micah - Epidemic - Unsigned
5. Powerplant Feat. Trout - Turn It Into Gold (Nick K's Athens Remix) - 6. Deep
6. DJ Fox - I Believe - Tribo
7. Spin 33 - Believe - CDR
8. Steve Lawler - Out At Night (Nathan Fake's Night Lu Remix) - Subversive
9. Mr. Acid - Mr. Acid - CDR
10. Micali, Ajami, Wasley - Set You Free (Brancaccio & Aisher Suicide Sports Dub) - CDR
11. Plastique Vision - Toyz In Panic - CDR
12. C-Jay & Jaydee - Sundayzer - CDR
13. Ozgur Can & Rouzbeh Delavari - I Know You - CDR
14. Kasey Taylor & Chris Meehan - Biotics (Mix 1) - Vapour
15. Shmuel Flash - For A Long Time (Fretwell Remix) - Nascent
16. Starkid - Crayons (Habersham & Numinous Remix) - Release
17. ???
18. Steve Lawler - Out At Night - Subversive
19. Furry Nipples - Surroundings - CDR
20. ???
21. Andy Moor vs Mic Burns - Control Me - Pangea
22, Baunder - Replica - CDR
23. Infish vs Martin H - Eye Am (David West Remix) - CDR
24. Shy Row - ???
25. DCD - ???
26. Blue Room Project - Tuned Exposure - CDR
om 19:00 op protonradio.com |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, mijn tandarts is ook helemaal in de progressive :D Moest er vandaag in Didam naartoe (zit nu ook in Didam), en kwam hem vorige keer op een Everybody tegen. Die gast is 50! :haha: Echt komisch, was een leuk tandartsbezoek, hij en zijn lekkere assistente hebben er verstand van! :eyespop: |
Van muziek of van hun vak ?!? |
|
|
| Ding Chavez |
Die Outhouse edit :crazy:
[edit]Ik juich te vroeg, die Break in the Clouds edit :eyespop:[/edit] |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Die Outhouse edit :crazy:
[edit]Ik juich te vroeg, die Break in the Clouds edit :eyespop:[/edit] |
Ja die is echt bizar :crazy: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja die is echt bizar :crazy: :crazy: |
:tongue2 :crazy: :toocool: :eyespop: :eyes: :p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, mijn tandarts is ook helemaal in de progressive :D Moest er vandaag in Didam naartoe (zit nu ook in Didam), en kwam hem vorige keer op een Everybody tegen. Die gast is 50! :haha: Echt komisch, was een leuk tandartsbezoek, hij en zijn lekkere assistente hebben er verstand van! :eyespop: |
hahahaha, ik weet wie jij bedoeld!! Een kale gast met een behoorlijk buikje....hij was met zn vrouw bij sasha in de powerzone. Ik heb nog wel wat leuke verhalen over hem :stongue: |
|
|
|
|