|
Het grote progressive topic deel 2 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| alleen al die tracklist.....het ziet er echt super uit! staat op mijn verlanglijstje, wanneer is ie uit? ? |
|
|
| Jantjeuh |
Dat ziet er inderdaad zeer veelbelovend uit.. ben ook erg benieuwd naar die remix van Space Manoeuvres Part 3, het origineel is namelijk een van m'n favo producties van 2004.
Deze ga ik zeker aanschaffen :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Dat ziet er inderdaad zeer veelbelovend uit.. ben ook erg benieuwd naar die remix van Space Manoeuvres Part 3, het origineel is namelijk een van m'n favo producties van 2004.
|
Die kennen we al. Digweed draaide hem al in zijn kiss100 show van 24 oktober :) check hem daar, het is het eerste nummer van die set, en hij is zeker niet verkeerd! :) niet zo goed als het origineel uiteraard maar hij zit goed inelkaar met een goede vibe :cool:
Ken jij die Andy Page remix van Funky Summa al toevallig? :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die kennen we al. Digweed draaide hem al in zijn kiss100 show van 24 oktober :) check hem daar, het is het eerste nummer van die set, en hij is zeker niet verkeerd! :) niet zo goed als het origineel uiteraard maar hij zit goed inelkaar met een goede vibe :cool:
Ken jij die Andy Page remix van Funky Summa al toevallig? :) |
Jezus man! Wie heeft die nou niet? :rolleyes:
:cool: |
|
|
| sndh |
| niet beter dan het origineel onno, zeker niet! dat is mijn bescheiden mening :) stick with the original ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Jezus man! Wie heeft die nou niet? :rolleyes:
:cool: |
whaha jij had hem al lang zeker? :clown:
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
hij duurt wel maar kort, of is het een rip? :cool: |
had me vergist, mijn media player gaf aan dat hij maar 4 minuten duurde maar hij duurt gewoon 9 minuten :cool: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Hitman
Ben wel benieuwd naar deze. Die James Zabiela edit op Alive vind ik echt een heerlijk nummertje:eek: |
Cattaneo draait em op Creamfields BA 2004 --> klinkt errug lekker |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Sander Kleinenberg is ook bezig met een videoshoot voor the fruit....;) |
Laat Snuggle het maar niet horen ;) |
|
|
| Jantjeuh |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die kennen we al. Digweed draaide hem al in zijn kiss100 show van 24 oktober :) |
Ah ok, ik volg die Kiss 100 sets niet zo.
Ik gaat eens even kieken :D |
|
|
| Tim81 |
Vanavond nog iemand naar Panama?!
Emre en ik wilden misschien even een kijkje gaan nemen bij Steve Lawler! Of het moet erg gezellig in de kantine zijn na afloop van de wedstrijd.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Laat Snuggle het maar niet horen ;) |
En dat wil zeggen????? Leg uit mr. Tjabbe!
Het kan mij niet boeiend, als hij dat wil moet hij dat vooral doen. Ik vind het nummer toch niet echt boeiend. Tis leuk om een keer in een club te horen, maar thats it.
En flashdance: nog steeds een heeeeeeeeeeeel vet nr. Commercieel of niet.
..niet verwacht he, dit antwoord? |
|
|
| TranceFool |
Ik zit je maar een beetje te dollen....;)
Sloeg op een post van jou een hele tijd terug waar naar voren kwam dat volgens jou progressive iets is voor een bepaalde groep mensen, meer besloten en muziek is die je moet begrijpen. Die mensen die produceren doen het voor de muziek en niet zo zeer om het geld. Daar ging het om;) |
|
|
|
|