return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Översätt till svenska tack (pg. 4)
View this Thread in Original format
Aendy
Toujours - Alltid
La Pequenita (omöjligt) - Kan det vara ett egennamn? i vilket sammanhang används det?
fluglotse (flyglots) - bör vara flyglots (ett ord du har mycket användning för?)
adelante - framåt, "kom igen"
legato - kan det vara italienska? vet inte riktigt men kan betyda lämnat eller typ beständigt
zeitansage - vad faen är en tidsupplysare?
fresse - ? vilket språk?
shamu - Är inte det ett egennamn på en späckhuggare? Vet inte om det betyder något.
viva - är väl typ heja i spansktalande länder?
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
framgår ju inte av din frågeställning ;)

:p ;) på dig

quote:
men isf vet jag inte, vi får vänta på NordLight :D


håller du mig sällskap? ;) haha

nämen titta.. aendy har vaknat till liv :)

men jäklar...du satte ju alla nästan.. :)

weeeeeeeeee

La Pe-ordet där e en titel på en låt ja har bara
fresse måste va tyska, låten heter ju Auf die fresse sa jag jue.
x-dream
quote:
Originally posted by Glorie


fresse måste va tyska, låten heter ju Auf die fresse sa jag jue.


Prata precis med min swisspolare Kurai....

Han sa att Auf die freese = Hard
Aendy
quote:
Originally posted by Aendy
Toujours - Alltid
La Pequenita (omöjligt) - "Den lilla" ska det tydligen betyda.
fluglotse (flyglots) - bör vara flyglots (ett ord du har mycket användning för?)
adelante - framåt, "kom igen"
legato - kan det vara italienska? vet inte riktigt men kan betyda lämnat eller typ beständigt
zeitansage - vad faen är en tidsupplysare?
fresse - ? vilket språk?
shamu - Är inte det ett egennamn på en späckhuggare? Vet inte om det betyder något.
viva - är väl typ heja i spansktalande länder?
NordLight
quote:
Originally posted by Glorie
mjo, fast d e väl annars fressen?
låten heter auf die fresse


Tja!

Fressen betyder mycket riktigt "när djur äter".
Fresse betyder "käft" (slang)

Auf die Fresse hauen (slå på käften)


Greetz
NL
Glorie
Tack allra mjukast :)
NordLight
quote:
Originally posted by Aendy
Toujours - Alltid
La Pequenita (omöjligt) - Kan det vara ett egennamn? i vilket sammanhang används det?
fluglotse (flyglots) - bör vara flyglots (ett ord du har mycket användning för?)
adelante - framåt, "kom igen"
legato - kan det vara italienska? vet inte riktigt men kan betyda lämnat eller typ beständigt
zeitansage - vad faen är en tidsupplysare?
fresse - ? vilket språk?
shamu - Är inte det ett egennamn på en späckhuggare? Vet inte om det betyder något.
viva - är väl typ heja i spansktalande länder?



Toujors - Förkortning för "tout le jour" - Alltid eller hela dagen
Fluglotse - Flyglots
legato - mjukt/långsamt
zeitansage - förkunna tiden
fresse - se tidigare inlägg
viva - leve/leva (viva l'amor - leve kärleken)

Greetz
NL
Glorie
Hörru du NordLight.. :) du glömde svara på min fråga.. ;)

Legato betyder mjukt? Ahaaa...nu gillar ja d ordet skarpt asså :D
NordLight
quote:
Originally posted by Glorie
Hörru du NordLight.. :) du glömde svara på min fråga.. ;)

Legato betyder mjukt? Ahaaa...nu gillar ja d ordet skarpt asså :D


Vilken fråga??

NL
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by NordLight
Det är franska och betyder "Från världen".

Greetz
NordLight


Inte riktigt.. det betyder "Hela Världen" :)

NordLight
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Inte riktigt.. det betyder "Hela Världen" :)


Tout le monde = hela världen eller allihoppa

;) ;) ;)

Greetz
NL
Glorie
quote:
Originally posted by Glorie
Nordlight, allvarligt.. e du språkgeni eller? :) undra


Denna fråga.....

Peace bro...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement