|
טראקים טובים ואיכותיים מתמסחרים בלי שנשים לב!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
סעמק איך זה קורה?????. ולמה?
טראקים של יוצרים טובים שכולנו אוהבים מתחילים להתמסחר כמו קפצוניםםםם!
הדוגמא נראה לי הכי טובה זה
as the rush comes
כולנו חיכינו לו אהבנו אותו התלהבנו ממנו הערכנו אותו ואחרי חצי שנה הוא התחיל להיחרש ברדיו כמו מניאק...
גם סטיספקשן ! אף אחד לא יכול להגיד שלא התלהבנו ממנו...ופתאום אחרי כמה חודשים בכל מסיבת נוער היו שומעים אותו...
ואפילו ג'וניוק ג'ק שהפציץ עם דה הייפ פתאום הביא לנו את
סטופידיסקו שכבר עכשיו נמצא בכל פלייליסט ברדיו!
והכי חשוב
love comes again!!!
של המלךךךךך!
פתאום בכל מקום שומעים אותו
מה נסגגגגררר????
קיצור עכשיו ראיתי שיצא
Maximum dance 10
אמרתי סבבה ניכנס נראה אם יש שירים טובים פופ דאנס וכו'...
פתאום מה אני קולט מספר 14 שם???.
14-ocean_lab_-_satellite
מה נסגרררר????
לאן הגענו??
איך זה קורה שטראק שאף דיג'יי מסחרי לא שמע עליו פתאום נכנס לדיסק כזה?
הכי מעצבן זה שאם יגידו ש
above and beyond
מגיעים לארץ 90% למסיבה רוב האנשים (אלה שלא אוהבים טראנס) בארץ יגידו איכס איזה סגנון מסריח וזה אבל כשטראק שלהם נכנס לאלבום דאנס פתאום זה נהיה "טראנס יפה" ולאנשים אין בעיה לשמוע אותו בכל חור
איזה תופעה מעצבנת זאת !#@)
ואיך זה קורה בכלל |
|
|
| Huge-A |
| תתלונן במשטרה :toothless |
|
|
| Shahar |
| ראסמי צריכים לפתוח אגף לתלונות הציבור בענייני מסחרה |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"כסף עושה את הכל" |
|
|
| eXeTik |
בוקר טוב, יש פה כבר טרד רץ (ישן) שנקרא "התמסחרות של טראקים"
בכל מקרה- כל טראק שתשמע כמה פעמים תתחיל להתרגל אליו ובסוף גם לאהוב אותו
דוגמא הכי טובה
Ozone- dragonsataditei
(או איך שלא מאייתים את זה) |
|
|
| markfeldman |
למה שחר ?
לדעתי קצת מיסחור לא יזיק.... |
|
|
| SMoKeR |
| quote: | Originally posted by Shahar
הכי מעצבן זה שאם יגידו ש
above and beyond
מגיעים לארץ 90% למסיבה רוב האנשים (אלה שלא אוהבים טראנס) בארץ יגידו איכס איזה סגנון מסריח וזה אבל כשטראק שלהם נכנס לאלבום דאנס פתאום זה נהיה "טראנס יפה" ולאנשים אין בעיה לשמוע אותו בכל חור |
אנשים מושפעים...שדוחפים להם משהו יותר מדי איכשהו הם יתחילו לאהוב את זה...לדוגמא חבר שלי פעם אחת שהשמעתי לו בפעם הראשונה את
Love Comes Again
של טיאסטו והתלהבתי רצח הוא לעומת זאת פשוט נגעל מהטראק! רק תגובות רעות על הטראק קיבלתי ממנו...אחרי שהתפרסם הטראק ושמעו אותו בכל חור הבנאדם בא אליי ביציאה:
"שמעת תטראק החדש של טיאסטו???משו יפה לאללה"
הייתי בשוק ממנו, וזה רק הוכיח לי עד כמה זה נכון.
שגל ההתמסחרות של טראק מתחיל הוא גם נהיה יותר אהוד על אנשים... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Shahar
סעמק איך זה קורה?????. ולמה?
טראקים של יוצרים טובים שכולנו אוהבים מתחילים להתמסחר כמו קפצוניםםםם!
הדוגמא נראה לי הכי טובה זה
as the rush comes
כולנו חיכינו לו אהבנו אותו התלהבנו ממנו הערכנו אותו ואחרי חצי שנה הוא התחיל להיחרש ברדיו כמו מניאק...
גם סטיספקשן ! אף אחד לא יכול להגיד שלא התלהבנו ממנו...ופתאום אחרי כמה חודשים בכל מסיבת נוער היו שומעים אותו...
ואפילו ג'וניוק ג'ק שהפציץ עם דה הייפ פתאום הביא לנו את
סטופידיסקו שכבר עכשיו נמצא בכל פלייליסט ברדיו!
והכי חשוב
love comes again!!!
של המלךךךךך!
פתאום בכל מקום שומעים אותו
מה נסגגגגררר????
קיצור עכשיו ראיתי שיצא
Maximum dance 10
אמרתי סבבה ניכנס נראה אם יש שירים טובים פופ דאנס וכו'...
פתאום מה אני קולט מספר 14 שם???.
14-ocean_lab_-_satellite
מה נסגרררר????
לאן הגענו??
איך זה קורה שטראק שאף דיג'יי מסחרי לא שמע עליו פתאום נכנס לדיסק כזה?
הכי מעצבן זה שאם יגידו ש
above and beyond
מגיעים לארץ 90% למסיבה רוב האנשים (אלה שלא אוהבים טראנס) בארץ יגידו איכס איזה סגנון מסריח וזה אבל כשטראק שלהם נכנס לאלבום דאנס פתאום זה נהיה "טראנס יפה" ולאנשים אין בעיה לשמוע אותו בכל חור
איזה תופעה מעצבנת זאת !#@)
ואיך זה קורה בכלל |
שמע הזכרת פה כמה טראקים שלמעשה אני חושב שהם נועדו במובן מסויים להתמסחרות
כאילו בחייך טייסטו
LOVE COMES AGAIN
זה האמא של המיסחרי העינין רק שאפשר להשתמש בזה גם כטראק לא מסחרי
ומוטורסייקל זה גם טראק עם פוטנציאל להתמסחרות
אתה לא תראה למשל את
haak frenzy
מתמסחר
ולא תראה את הרב
בסך הכל מה שאני מנסה להגיד זה שאני קצת לא מקבל את הפליאה שלך
כי בסך הכל לא הרבה טראקים איכותיים מתמסחרים בארץ לפחות
ואלה שכן מתמסחרים יש להם באמת פוטנציאל להתמסחרות
קיצר זה די פשוט אני לא ממש מתפלא ומתעצבן מזה |
|
|
| markfeldman |
אם תסתכלו על הולנד, שם רוב הקטעים מגיעים לרמת מיסחור....
וזה רע ?
נהפוכו !
הלוואי עלינו מודעות כזאת בארץ.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה שחר ?
לדעתי קצת מיסחור לא יזיק.... |
שמע כיף שאתה בא למצעד ורואה את אנשים שרים את
love comes again
אז כשזה קצת מסחור אולי זה סבבה
אבל מיסחור כמו סטיספקשן זה לא קצת מיסחור
לא היה מקום שלא שמעת אותו
כל האמהות ידעו אפילו לשיר אותו
(אנלא מדבר על בנות כמו סיסי)
אז זה לא קצת מיסחור
ובכל זאת
לדחוף את
satellite
בין
o-zone
ובריטני זה קצת הדרדרות...
ובקשר למה שאמרת על הולנד
שמע ברור שזה טוב שתבוא למסיבה ותראה את אנשים שומעים את
satellite
ומתחילים להתלהב ולרקוד
ברור שזה עדיף על המצב של היום שכשרועי פלינר יורד ורוברט עולה אחרי חצי שעה הרחבה מתאווררת
אבל בהולנד אל תשכח שלא תשמע את הטראקים האלה בכ-ל חור
ולא יעשו מהם "טראנסים" אלא ישאירו את האיכות שלהם במקומה!
ובארץ זה לא ככה.....
| quote: | Originally posted by SMoKeR
אנשים מושפעים...שדוחפים להם משהו יותר מדי איכשהו הם יתחילו לאהוב את זה...לדוגמא חבר שלי פעם אחת שהשמעתי לו בפעם הראשונה את
Love Comes Again
של טיאסטו והתלהבתי רצח הוא לעומת זאת פשוט נגעל מהטראק! רק תגובות רעות על הטראק קיבלתי ממנו...אחרי שהתפרסם הטראק ושמעו אותו בכל חור הבנאדם בא אליי ביציאה:
"שמעת תטראק החדש של טיאסטו???משו יפה לאללה"
הייתי בשוק ממנו, וזה רק הוכיח לי עד כמה זה נכון.
שגל ההתמסחרות של טראק מתחיל הוא גם נהיה יותר אהוד על אנשים... |
זה בעיה אצלנו....
אנשים שאוהבים מוזיקה שחורה ופופ אם ישמעו תשם טייסטו יגידו איכס טראנס וזה ויפסלו ישר
אבל אחרי שזה ייחרש ברדיו הם ידלקו על זה
וזה שיא המוזר
מה בעיה להדלק מההתחלה
| quote: | Originally posted by arik
שמע הזכרת פה כמה טראקים שלמעשה אני חושב שהם נועדו במובן מסויים להתמסחרות
כאילו בחייך טייסטו
LOVE COMES AGAIN
זה האמא של המיסחרי העינין רק שאפשר להשתמש בזה גם כטראק לא מסחרי
ומוטורסייקל זה גם טראק עם פוטנציאל להתמסחרות
אתה לא תראה למשל את
haak frenzy
מתמסחר
ולא תראה את הרב
בסך הכל מה שאני מנסה להגיד זה שאני קצת לא מקבל את הפליאה שלך
כי בסך הכל לא הרבה טראקים איכותיים מתמסחרים בארץ לפחות
ואלה שכן מתמסחרים יש להם באמת פוטנציאל להתמסחרות
קיצר זה די פשוט אני לא ממש מתפלא ומתעצבן מזה |
שמע
ב
frenzy
אין ווקאל ככה שפחות קל למסחר אותו
אבל
satellite
זה לא סגנון כמו
love comes again \ atrc
זה בכל זאת משו שונה
ואין בו את האלמנטים המסחררים של
groove coverage
או כל הרכב יורודאנס אחר...
אז איך הוא הגיע לדיסק הזה... |
|
|
| dan_yarok!! |
zodek ahi be 100 %
israel misharit miday..
ze lo yazor..met meday ohavom lemhashal prograssive trance ve melodic trance
kulam psy.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור עכשיו ראיתי שיצא
Maximum dance 10
אמרתי סבבה ניכנס נראה אם יש שירים טובים פופ דאנס וכו'...
פתאום מה אני קולט מספר 14 שם???.
14-ocean_lab_-_satellite
מה נסגרררר????
לאן הגענו??
איך זה קורה שטראק שאף דיג'יי מסחרי לא שמע עליו פתאום נכנס לדיסק כזה?
|
אבל מה רע בזה בעצם?...
אם שיר מגיע לרדיו ולכל מועדון ועושה כסף ממכירות כי הוא באמת שיר טוב - אז אחלה
זה לא נקרא התמסחרות
למשל שנה שעברה איזה ענק היה ששמו כל הזמן את
tears from the moon
ברדיו,
מה יותר כיף מזה?
נ.ב.
ומה רע בבריטני??
Toxic
ו
Everytime
שירים גדולים!!
:wtf: |
|
|
|
|