|
טראקים טובים ואיכותיים מתמסחרים בלי שנשים לב! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אתה לא חייב להגיב להכל אבל אתה גם לא חייב להיתפס ולעשות פיל מכל מילה קטנה
יודע מה?אני שונא ערסים כי הם אנשים מפגרים
לא דיברתי על אנשים שמשתגעים בכללי במסיבות
אם אני נהנה במסיבה ושומע משהו שאני ממש אוהב גם אני אשתגע מזה.לא אמרתי שיש משהו פסול בזה
אמרתי פשוט שאני שונא ערסים
ובגלל השנאה שלי אליהם,יעצבן אותי לראות את הקופים האלה רוקדים לצלילי משהו איכותי כאילו שזה היה עוד איזה קטע מסחרי מסריח כי הם טמבלים והם האחרונים שיוכלו(אני לא מדבר על יעשו,אני מדבר על יוכלו) לעשות את ההבדלה בין משהו באמת יפה למשהו מסריח
יודע מה? הגעתי למסקנה שאתה בכלל לא תופס את הראש שלי ולא מבין למה אני מתכוון אז עזוב,פשוט רד מזה |
אז רגע, מה שאתה אומר בעצם.....
זה שמוסיקה אלקטרונית איכותית צריכה להתנגן אך ורק ע"י די ג'ייז תותחים ברמה עולמית, אך ורק במועדונים גדולים בעולם, וירקדו אליה אך ורק אשכנזים יפים עם תואר ראשון במוסיקה אלקטרונית איכותית?
והם חייבים לדעת להבדיל בין טראק איכותי לבין מסחרה?
אז לפי מה שאתה אומר, בעצם, כמעט לאף אחד בארץ אין בכלל את הזכות ללכת למועדון, וכמעט לאף די ג'יי בארץ אין את הזכות לנגן מוסיקה נורמלית...
אז מה הפיתרון? שכל הדי ג'ייז ימשיכו לנגן רק מסחרה, ולא ינגנו מוסיקה איכותית בכלל?
ובכל כניסה למועדון להציב כיתה שבה כל מי שרוצה להיכנס למועדון יצתרך לעבור מבחן פסיכוטכני, ומבחן במוסיקה אלקטרונית??
מה זה השטויות האלה???
תפסיקו להיות כאלה פלצפניים!!! מאיפה קיבלתם את הגישה הזאת שאתם כל כך תופסים מעצמכם???
נכון, אנחנו שומעים דברים יותר איכותיים מאחרים, ואנחנו לועגים לאנשים ששומעים מסחרה וזבל, אבל להגיד שזה לא בסדר שמישהו ששומע מסחרה ירקוד למוסיקה איכותית, וזה לא בסדר שדי ג'יי שמנגן מסחרה ינגן גם מוסיקה איכותית!?!?!? זה כבר ממש מוגזם!
כמו ששגיא אמר, אהבה למוסיקה זה רגש. לא צריך להבין במוסיקה טובה כדי ליהנות ממנה. צריך פשוט להרגיש.....
וחבל שאתם עושים כזאת סלקציה לגבי לאיזה טראק לרקוד ולאיזה לא לרקוד, ולמי מותר לרקוד ולמי לא, ולמי מותר לנגן ולמי לא..... כי זה סתם משבית לכם את השמחה ואת ההנאה.....
פשוט לכו, ותיהנו! מה אתם שמים זין!?!?!?!!? |
|
|
| DJ Alex E. |
גם כן עוד אחד עם הגישה המפגרת הזאת של לנפח כל מילה
כן נעשה פסיכוטכני בכניסה נו בטח מה חשבת
ואלה בדרן אתה
ואין לי כוח עוד פעם להיכנס לזה כי זה חסר תועלת להסביר לאנשים שאוטמים את האוזניים אז עזוב שזה יהיה הפוסט האחרון בנושא הזה אין לי כוח לזה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
גם כן עוד אחד עם הגישה המפגרת הזאת של לנפח כל מילה
כן נעשה פסיכוטכני בכניסה נו בטח מה חשבת
ואלה בדרן אתה
ואין לי כוח עוד פעם להיכנס לזה כי זה חסר תועלת להסביר לאנשים שאוטמים את האוזניים אז עזוב שזה יהיה הפוסט האחרון בנושא הזה אין לי כוח לזה |
אני לא אנפח כלום,
אתה פשוט גזען, והוכחת את זה כבר הרבה פעמים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
גם כן עוד אחד עם הגישה המפגרת הזאת של לנפח כל מילה
כן נעשה פסיכוטכני בכניסה נו בטח מה חשבת
ואלה בדרן אתה
ואין לי כוח עוד פעם להיכנס לזה כי זה חסר תועלת להסביר לאנשים שאוטמים את האוזניים אז עזוב שזה יהיה הפוסט האחרון בנושא הזה אין לי כוח לזה |
תאמין לי אחי, אני לא התייחסתי למשפט אחד וגם לא למילה אחד בפוסט שלך
אני התייחסתי לכל הפוסטים שלך בנושא, ולרעיון הכללי שלהם.
אז יופי, אז לא נעשה פסיכוטכני בכניסה.
אז מה אתה מציע בדיוק? במקום להתלונן ולדבר שטויות באוויר, תהיה קצת פרודוקטיבי! מה אתה חושב שצריך לעשות???
ותאמין לי, אנחנו ממש לא אטומים בנושא.
להיפך, לפי הגישה שלך, אתה האטום פה..... |
|
|
| yaman |
הטרד הזה נהפך לטרד ריבים
תעזבו שטויות וחלאס לריב |
|
|
| Shahar |
סעמקקק אלכס עערסים אנשים כמוך וכמו כולם מה אתה עושה פוזות
נותנים כבוד למי שנותן להם וזהו
מה קשור ערסים בכלל לטרד
וסיסי זה מעצבן אחושרמוטה שפתאום בין בריטני ספירס מכניסים לך טייסטו זה מוריד תערך של הטראק
זה מה שכתנוונתי מההתחלה... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
סליחה מראש אבל הגישה הזאת פלצנית ממש... זה כמו שרשמתי בפוסט הראשון בטרד הזה, הדחייה שלך מהרעיון של לנגן טראקים טובים בין גרועים הוא פסיכולוגי, זה לא באמת פוגע בכבוד או בערך של הטראק, להפך, זה מוסיף, ומצדי שפרחות יזמזמו אותו כל היום, אני רואה אותם ממטר? לא... כי אני שומע את זה כל היום ומכיר הרבה יותר קטעים ומכיר את הסצינה הזאת ממזמן...
ועוד משהו שבאמת עצבן אותי בפוסט שלך זה המשפט
"ערסים חסרי אינטיליגנציה וחסרי הבנה מינימלית במוזיקה"
ואח"כ תיארת קטע לא טוב כמשהו מטונף... קודם כל אני בחיים לא יבין איזה הבנה במוזיקה צריך כדי לשמוע אותה ולהנות ממנה, גם ילד בן חמש ישמע מוזיקה ויגיד לך איזה מוזיקה הוא אוהב ואיזה לא, מוזיקה זה רגש, ולא משנה כמה תנסה לנתח אותה או לשים עליה תוויות, וללמוד מוצרט או לנגן לא הופך אותך ליותר "מבין"... חוץ מזה לא יודע מה ערסים עשו לך אבל יש ערסים שהם דווקא אחלה חבר'ה... |
מסכים איתך ב-100 אחוז!
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
גם אני רקדתי בלי הכרה בטייסטו למשל והגבתי במונחים מפגרים כמו חזק, בן זונה וכאלה ואני לא ערס, או שכן??... בכלל להגדיר מוזיקה זה דבר דבילי, כל אחד רואה את זה אחרת... וקשה לך לתאר ממה התרגשת כל כך או משהו כזה, לך תסביר למישהו שהטראק ממש טוב כי הסאונד שהאפקט החדש שיש בטראק בשילוב עם המלודיה המלנכולית (למדתי את המלה הזאת לפני חודש :) ) עושה ניגוד עם הקצב המונוטוני בטראק... לא עדיף פשוט להגיד "קטע חזק..." ? |
אני דוגל בשיטה שלהגיד לקטע שהוא חזק ובן זונה...
זאת הגדולה במוזיקה.. וזה אפילו כיף.. ותאכלס מי שמתאר לי קטע כמו בחלק האחרון של הפוסט שלך אני שולח לו שפריץ לפנים.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
ותאכלס מי שמתאר לי קטע כמו בחלק האחרון של הפוסט שלך אני שולח לו שפריץ לפנים.. |
עופר ניסים כבר בדרך אליך כדי לתאר לך קטע חדש שהוא עשה באותה צורה ששגיא תיאר פה.. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
עופר ניסים כבר בדרך אליך כדי לתאר לך קטע חדש שהוא עשה באותה צורה ששגיא תיאר פה.. |
אילן.. אתה לא מעודכן בסלנג של ימינו...
שפריץ = כאפה! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
אילן.. אתה לא מעודכן בסלנג של ימינו...
שפריץ = כאפה! |
אורן זה לא אני שלא מעודכן
זה עופר ניסים...
הוא כבר הגיע אליך תגיד? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אורן זה לא אני שלא מעודכן
זה עופר ניסים...
הוא כבר הגיע אליך תגיד? |
עוד לא....שהוא יגיע אני יוכל לשלוח אותו אלייך? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
עוד לא....שהוא יגיע אני יוכל לשלוח אותו אלייך? |
שלח אותו לבני יאמאן לא חבל שיחזור מירושלים לרמלה? |
|
|
|
|