|
טראקים טובים ואיכותיים מתמסחרים בלי שנשים לב! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני לא אנפח כלום,
אתה פשוט גזען, והוכחת את זה כבר הרבה פעמים |
אורן ומיכאל גנבו לי את הפוסטים :) |
|
|
| ADiSH |
לא קראתי את הכל אבל יש פה הרבה שטויות
אתם מדברים כאילו מה שאנחנו שומעים זה המוזיקה היחידה שטובה וכל השאר זה זבל..
ולאנשים אחרים או טראקים אחרים אין זכות להישמע ביחד כי המוזיקה הזאת קדושה..
יש הרבה אנשים שיגידו שזה חרא של מוזיקה והם לא רוצים לשמוע..
הבנתם למה אני מתכוון..:rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ADiSH
לא קראתי את הכל אבל יש פה הרבה שטויות
אתם מדברים כאילו מה שאנחנו שומעים זה המוזיקה היחידה שטובה וכל השאר זה זבל..
ולאנשים אחרים או טראקים אחרים אין זכות להישמע ביחד כי המוזיקה הזאת קדושה..
יש הרבה אנשים שיגידו שזה חרא של מוזיקה והם לא רוצים לשמוע..
הבנתם למה אני מתכוון..:rolleyes: |
יכול להיות שהבנו
אבל אנחנו מתקשים לקבל את זה מבננה...
אתה מבין? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
יכול להיות שהבנו
אבל אנחנו מתקשים לקבל את זה מבננה...
אתה מבין? |
LOL:haha: :haha: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
יכול להיות שהבנו
אבל אנחנו מתקשים לקבל את זה מבננה...
אתה מבין? |
Enough with the spam already..!
סתם :) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני לא אנפח כלום,
אתה פשוט גזען, והוכחת את זה כבר הרבה פעמים |
סבבה
אני גזען
live with it |
|
|
| DJ Alex E. |
אולי אני "גזען" כי אני היחיד שיש לו ביצים להגיד מה שהוא באמת חושב
ואם עוד כמה אנשים פה היו קצת פחות פוליטיקלי קורקט,אולי היינו מוצאים עוד כמה "גזענים" כמוני.
רק מה,כל אחד פה משחק אתה יותר קדוש מהשני.
למי אתם עושים את ההצגות האלה?תעשו לי טובה
זה כמו כל השמאלנים הטמבלים האלה שמשחקים אותה שהם נורא בעד הערבים המסכנים,בזמן שהערבים ה"מסכנים" שלהם טובחים בנו
אז אתה יודע מה?אתה יכול לקרוא לי גזען עד מחר
לא מענין אותי מה אתה חושב ואיך תקרא לי
אני רק יודע שלפחות אני אומר מה שאני חושב ולא צריך להסתתר מאחורי כל מיני אמירות חסודות |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אולי אני "גזען" כי אני היחיד שיש לו ביצים להגיד מה שהוא באמת חושב
ואם עוד כמה אנשים פה היו קצת פחות פוליטיקלי קורקט,אולי היינו מוצאים עוד כמה "גזענים" כמוני.
רק מה,כל אחד פה משחק אתה יותר קדוש מהשני.
למי אתם עושים את ההצגות האלה?תעשו לי טובה
זה כמו כל השמאלנים הטמבלים האלה שמשחקים אותה שהם נורא בעד הערבים המסכנים,בזמן שהערבים ה"מסכנים" שלהם טובחים בנו
אז אתה יודע מה?אתה יכול לקרוא לי גזען עד מחר
לא מענין אותי מה אתה חושב ואיך תקרא לי
אני רק יודע שלפחות אני אומר מה שאני חושב ולא צריך להסתתר מאחורי כל מיני אמירות חסודות |
ואללה אחי אני לא מסתתר מאחורי שום אמירה מתחסדת אני אמרתי מה שאני חושב בדיוק, אפילו השתדלתי לנסח את זה ככה שיבינו מה אני מתכוון... ועזוב אותי מפוליטיקה לא מבין בזה... כאילו כן מבין בזה אבל אני לא יודע לתפוס עמדה כי אני לא מבין בזה מספיק... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
קטע טוב זה קטע טוב ושום דבר לא יכול לשנות את זה, אפילו אם הוא מתנגן במועדון הנקרא "החור של התחת", מבינים?
וויכוח חסר תכלית אתם מנהלים כאן.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
קטע טוב זה קטע טוב ושום דבר לא יכול לשנות את זה, אפילו אם הוא מתנגן במועדון הנקרא "החור של התחת", מבינים?
|
Armin_Van_Buuren_@_The_Anus_Club_(Kibutz_Ein_Gedi)
:conf: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Flotser
Armin_Van_Buuren_@_The_Anus_Club_(Kibutz_Ein_Gedi)
:conf: |
The_Anus_Club AKA LUL9
אחלה מקום אגב...בעבר היה משכנם של כ5000 תרנגולי הודו צעירים בממוצע
כיום מבנה נטוש היכול לאכלס עד ל200 קיבוצניקים חובבי ריח זבל העופות. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
The_Anus_Club AKA LUL9
אחלה מקום אגב...בעבר היה משכנם של כ5000 תרנגולי הודו צעירים בממוצע
כיום מבנה נטוש היכול לאכלס עד ל200 קיבוצניקים חובבי ריח זבל העופות. |
200 קיבוצניקים + נמר!! |
|
|
|
|