return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
טראקים טובים ואיכותיים מתמסחרים בלי שנשים לב! (pg. 2)
View this Thread in Original format
SMoKeR
quote:
Originally posted by Flotser
אבל מה רע בזה בעצם?...

אם שיר מגיע לרדיו ולכל מועדון ועושה כסף ממכירות כי הוא באמת שיר טוב - אז אחלה
זה לא נקרא התמסחרות

למשל שנה שעברה איזה ענק היה ששמו כל הזמן את
tears from the moon
ברדיו,
מה יותר כיף מזה?

נ.ב.
ומה רע בבריטני??
Toxic
ו
Everytime
שירים גדולים!!
:wtf:


אין שום דבר רע בקצת מסחריות, אבל שזה מגיע לרמות כמו שכאן בארץ זה כבר נמאס וזה עובר את כל הגבולות...שחורשים וטוחנים לאנשים תמח שוב ושוב פעם אחר פעם עם אותו טראק/שיר מסחרי עד שאנשים מגיעים למצב שהם מזמרים את זה מתוך שינה... ודי זה נמאס!!! התקליטנים בארץ (רובם) פשוט מפחדים להעז או שהם דפוקים מדי כדי להבין את זה...עזבו עכשיו תחנות רדיו ואמ טי וי שאלה שאלה שיא המסחריות, אני מדבר על זה שאתה מגיע למסיבה וכל פעם שומע את אותם הטראקים מתנגנים וזה פשוט מאוססססס כבר...אנשים תתחדשו תתחילו להעז קצת יותר...זה שהקהל ישר משתגע שהוא שומע איזה טראק זה מסחרי לא אמור לתת לדי ג'יים בארץ לגיטימציה להיות מסחריים...
ככה אני חושב בכל אופן
Viperon
נוו מה רע שכל מסיבה ישימו
atrc
ואחרי זה
love comes again
ואחרי זה
satellite
לא אכפת לי
זה אפילו דיי טוב
ronsh
לדעתי לא מדובר במסיבות שזה מתנגן...
לדעתי מה שמציק זה שכל פלצן ששומע לאסגו וסילבר פתאום צורב לו על דיסק דברים כמו
As The Rush Comes
Love Come Again
וזה מעצבן..כי הם לא מבינים מהחיים שלהם במוזיקה והם מבאסים לנו את החשק לשמוע את השירים שאנחנו אוהבים כל כך
Vortex_SA
לדעתי הבעיה היא לא המסחור של הטראקים האלה ההצלחה שלהם וכאלה... הבעיה היא אתם שמתלוננים דוגמת רון נגיד סתם לקחתי, זה עד כדי כך מפריע לך לשמוע משהו שכביכול כולם שומעים?? זה כבר גולש לפסיכולוגיה... "אני לא ישמע מה שכולם שומעים כי כולם לא מבינים כלום במוזיקה..." תשתחררו קצת, וואללה אם אני רואה איזה טראק שאני אוהב באם טי וי (כן אני רואה לפעמים אמ טי וי...) אני יתלהב כי זה אומר שהסגנון שאני אוהב סוף סוף תופס! ואני יוכל להגיד לאנשים שאני אוהב לשמוע טראנס מלודי וכאלה בלי להתבייש ולהתבאס כשהם יתחילו לשאול מה זה וכאלה...

חוץ מזה אותם אנשים שתיארתם זה לא שהם לא מבינים במוזיקה... זה פשוט שעד שהם לא ישמעו את זה ממקור יענו מוסמך הם לא באמת יקשיבו לזה... זה כמו נגיד שפולסדרייבר ישחרר איזה פרוגרסיב טראנס מטורף עם סאונדים מפוצצים, מעטים האנשים שיקשיבו לזה ברצינות....

וזה גם בעיה של הדיג'יים בארץ, שהם מסתמכים על הרדיו... פשוט הרבה דיג'יים בארץ הם חסרי חוט שדרה וכסף הוא המניע העיקרי שלהם מה לעשות...
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אבל מה רע בזה בעצם?...

אם שיר מגיע לרדיו ולכל מועדון ועושה כסף ממכירות כי הוא באמת שיר טוב - אז אחלה
זה לא נקרא התמסחרות

למשל שנה שעברה איזה ענק היה ששמו כל הזמן את
tears from the moon
ברדיו,
מה יותר כיף מזה?

נ.ב.
ומה רע בבריטני??
Toxic
ו
Everytime
שירים גדולים!!
:wtf:


מה מה רע!?
היית רוצה ש
satellite
יכנס בדיסק בתור "דאנס" עם עוד דאנסים ?
היית רוצה לשמוע אותו במסיבת נוער בין שירים של
sylver?
זה אחלה לך!?
tears from the moon
לא נוגן במועדונים במסיבות נוער בכלל....

וממאאאאאאאאאדדדדדדדדדדדדדדדדד רע אם יכללו את
oceanlab
עם בריטני
מאד!
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
מה מה רע!?
היית רוצה ש
satellite
יכנס בדיסק בתור "דאנס" עם עוד דאנסים ?
היית רוצה לשמוע אותו במסיבת נוער בין שירים של
sylver?
זה אחלה לך!?


כן זה עדיף!
זה עדיף מדיסק "דאנס" שלא יהיה בו את השיר הזה
וזה עדיף ממסיבת נוער בלי השיר הזה,
זה רק לטובה

ככה השיר כנראה ימאס עלי יותר מהר,
אבל העיקר שאני אוכל להנות משירים שאני אוהב גם מחוץ לבית
...

מסחור,
זה כשאומן מתחיל ליצור חרא, או למחזר חומר כדי לשחזר את ההצלחה של קטעים קודמים
אם שיר מצליח כי הוא באמת טוב ומושקע, אז אני רואה את זה רק באור חיובי
HyPeRSoNiC
בונא, אתם דפוקים לגמרי!!!!

הרי מה המטרה של הפורום הזה!?!?!? להפיץ ולהגביר את המודעות למוסיקה אלקטרונית איכותית, לא!??! מה, כבר שכחתם?!?!?

אז כשטראקים מצליחים כי הם באמת שווים משהו אתם מתלוננים? למה? על מה יש לכם להתלונן??
הנה, מוסיקה אלקטרונית איכותית מתחילה לתפוס! הנה, מתחילים להשמיע דברים טובים ברדיו ובמסיבות! מה אתם בוכים? למה זה רע? :conf:
DjNumShum
תאכלס התשובה למה טראקים מתמסחרים ולמה תקליטנים ודגש על תקליטנים משמיעים רק מה ששומעים ברדיו היא די פשוטה..

-אנשים רוצים כסף-
Shahar
טוב כל אלה שאמרו שבמסיבה זה כיף וזה
זה חרטות....
כי שזה יתחיל להחרש זה יוריד את הערך של הטראק
כל הכיף זה ששומעים אותו במסיבה עם טראנס
לא בין רמיקסים של גבי וגאס וטייזקס.....
כיף לשמוע את
satellite
במסיבה על רמה עם מוזיקה איכותית
לא בין חרא..
וכן זה הרגשה אחרת....
שמעתי כבר את
atrc
ברמיקס של
above and beyond
במסיבה בלילנבלום 25
סבבה זה הפתיע אבל אחריו בא טראק מסחרי מעפן
וזה סתם חרא שמנגנים לך טראק כזה בין מסחרה של טראקים
תאמינו לי שיש הבדל בין לשמוע אותו בין מסחרה לבין לשמוע אותו בסט של רוברט....
yaman
נראה לי שהסיבה של הכסף היא העקרית כאן

Shahar
מבחינת אמן שמוציא מסחרי זה באמת בגלל הכסף אבל
satellite
כשלעצמו הוא ממש לא מסחרי

אז מה בדיוק יוצא מלשים את
satellite
בדיסק דאנסים זה סתם חרטא וניסיון לפרסום וזה חבל
תאמינו לי שהערך של הטראק יהיה יותר גבוה אם הוא ינוגן רק במסיבות טראנס מאשר אם תתחילו לשמוע אותו בקיוסקים ואצל בנות באוטו וכו...לא נראה לי שמישהו מכם רוצה שיגידו
"יש לי מלא אהוסים חדשים יש אחד קוראים לו סייטלייט"

לא יודע מה איתכם אבל לראות את
love comes again
מתנגן ככה בתוכנית של צחי אלבו זה עצבן אותי

אני אישית אהנה הרבה יותר לשמוע טראקים איכותיים רק בין טראקים איכותיים!
בחיים לא בין דאנסים ופופ!

תראו מה קרה ל
deeply disturbed
טראק ענק לדעתי...חייתי וטוב
אבל התמסחר אחושרמוטה וכל אחד שחולה על מסחרה יגיד לכם "תראו טראנס בנזונה" ויביא לכם את זה

אבל לעומתו תראו את
astrix - chaos
איכותי לא פחות אבל לא ממוסחר ועדיין כאסטריקס ניגן אותו במצעד אנשים התלהבו והשתגעו

טראק יכול להיות טוב ושאנשים יאהבו אותו גם בלי שיתמסחר
ADiSH
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
בונא, אתם דפוקים לגמרי!!!!

הרי מה המטרה של הפורום הזה!?!?!? להפיץ ולהגביר את המודעות למוסיקה אלקטרונית איכותית, לא!??! מה, כבר שכחתם?!?!?

אז כשטראקים מצליחים כי הם באמת שווים משהו אתם מתלוננים? למה? על מה יש לכם להתלונן??
הנה, מוסיקה אלקטרונית איכותית מתחילה לתפוס! הנה, מתחילים להשמיע דברים טובים ברדיו ובמסיבות! מה אתם בוכים? למה זה רע? :conf:

צודק
אני באמת לא מבין מה הבעיה פה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement