|
טראקים טובים ואיכותיים מתמסחרים בלי שנשים לב! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אוי לא הגדירו טראק שאהבתי כדאנס!!! לא!!! איך אני ישמע אותו עכשיו??? הרי הוא יישמע כל כך שונה מכרגיל כשהוא ליד שירי דאנס אחרים!!!
קיצר הסכמה מלאה עם מיכאל ואורן... |
|
|
| ronsh |
שמע אחי .. זה לא עניין של בגלל שכולם שומעים את השיר הזה אני לא אוהב אותו יותר...
אבל לבוא למסיבה ולשמוע שירי איכות לצד שירים מעפנים..זה מבאס תתחת...
וזה מבאס לדעת שרק ברדיו (וגם זה בקושי) יש בלילה תוכניות שמנגנות דברים איכותיים... |
|
|
| Viperon |
בואנה מה קרה לכם?
מישהו פה אמר מה זה מסחור
מסחור זה שיוצר חוזר על אותם צלילים בכל הטראקים שלו ולא זה ששמים את הטראקים שלו במסיבות נוער או על דיסק דאנס.
מבינים? יופי
אז זה אומר שרב הטראקים שציינתם בכלל לא נועדו להתמסחרות אלה פשוט הם טובים והקהל אוהב אותם אז שמים אותם במסיבות ובדיסקים |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Viperon
בואנה מה קרה לכם?
מישהו פה אמר מה זה מסחור
מסחור זה שיוצר חוזר על אותם צלילים בכל הטראקים שלו ולא זה ששמים את הטראקים שלו במסיבות נוער או על דיסק דאנס.
מבינים? יופי
אז זה אומר שרב הטראקים שציינתם בכלל לא נועדו להתמסחרות אלה פשוט הם טובים והקהל אוהב אותם אז שמים אותם במסיבות ובדיסקים |
כל מלה תכלת על גבי שחור!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כל מלה תכלת על גבי שחור!! |
גם מסכים!!!
תראו למשל את
Royal Gigalos
כל טראק שלהם, לא רק שהוא חוזר על אותם צלילים, יש לו גם את אותו מבנה ואת אותם מנגינות פחות או יותר..... תעשו השוואה בין
california dreaming
לבין
no milk today
ותדעו על מה אני מדבר....
ואת כל זה הם בכלל העתיקו מ
Benny Benassi
מבינים??
זאת התמסחרות!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
גם מסכים!!!
תראו למשל את
Royal Gigalos
כל טראק שלהם, לא רק שהוא חוזר על אותם צלילים, יש לו גם את אותו מבנה ואת אותם מנגינות פחות או יותר..... תעשו השוואה בין
california dreaming
לבין
no milk today
ותדעו על מה אני מדבר....
ואת כל זה הם בכלל העתיקו מ
Benny Benassi
מבינים??
זאת התמסחרות!!! |
no milk today
זה חדש? לא שמעתי אותו שווה משו?... וחשבתי שהם בני בנאסי וחבורתו כאילו... יענו יש בני בנאסי, ויש בני בנאסי וחבורתו שקוראים להם רויל ג'יגולוס... |
|
|
| Rising |
| תאכלס הקטעים הבאמת טובים בחיים לא יתפסו.. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
תאכלס הקטעים הבאמת טובים בחיים לא יתפסו.. |
מה שנכון נכון...:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Rising
תאכלס הקטעים הבאמת טובים בחיים לא יתפסו..
מה שנכון נכון... |
בולשיט !
ע"ע - BBE - SEVEN DAYS AND ONE WEEK |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בולשיט !
ע"ע - BBE - SEVEN DAYS AND ONE WEEK |
אחי...
דחוף תקטע הזה....עמוק עמוק לתחת! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אחי...
דחוף תקטע הזה....עמוק עמוק לתחת! |
פחח...... |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Rising
אחי...
דחוף תקטע הזה....עמוק עמוק לתחת! |
אחלה קטע |
|
|
|
|