|
Mag alles worden gezegd op internet?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach ja, sociale controle bestaat bijna niet meer tegenwoordig. Wie kent zijn buurman nog?? Echt niemand. Ik was laatst de ENIGE in een volle bioscoop die na 5 minuten wat zei van een paar irritante lui die zaten te bellen etc. Erger ik me dan sneller of wat?? |
Nee hoor, maar ik denk dat jij, net zoals ik, één van de weinigen bent die durft zijn bek open te trekken. En ik heb tot nu toe meegemaakt dat jij 'altijd' alles goed onderbouwt, prima toch? Dan kan ik 't er bijvoorbeeld nog niet mee eens zijn, maar je hebt wel op een nette manier je mening duidelijk gemaakt. Dat is iets wat ik niet zo vaak meer zie gebeuren. Het is tegenwoordig meer van "Joh, dit vind ik, omdat ik dat vind PUNT." En dat wekt agressie op. Ik vind dat er best wat meer sociale controle mag zijn.. :) |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach ja, sociale controle bestaat bijna niet meer tegenwoordig. Wie kent zijn buurman nog?? Echt niemand. Ik was laatst de ENIGE in een volle bioscoop die na 5 minuten wat zei van een paar irritante lui die zaten te bellen etc. Erger ik me dan sneller of wat?? |
Absoluut niet! Ik ben zelf precies zo. Klinkt misschien wat oudbollig, maar normen en waarden zijn de laatste tijd echt ver te zoeken... Kijk maar eens naar wat willekeurige nieuwsberichten.
*Edit*
Kan de nieuwsberichten die ik bedoelde even niet vinden. Evenkort samengevat:
Een man en een vrouw stonden met hun baby bij een bushalte te wachten op de bus. Kwamen drie kerels aan die zich ergerde aan de huilende baby. Maakt een opmerking in de trant van: "Laat die kankerbaby zijn smoel eens houden!". Waarop de vader van de baby zei dat ze zich met hun eigen zaken moesten bemoeien. Gevolg: Vader is in het ziekenhuis geslagen, moeder een gebroken neus/blauw oog.
Dit soort dingen kunnen gewoon niet. Denk ook nog even aan Renee Stegemans..
Ok nu weer back on-topic ;) |
|
|
|
|