|
Mag alles worden gezegd op internet?? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kusje voor Remy op zijn harde tepel! Remy, ik ga je binnenkort weer eens opzoeken op een feest en dan ga ik je keihard springnichten!
|
Hoe geil kan je zijn. :D :crazy: |
|
|
| Remy D |
Ohja en dit zegt weer genoeg over ons "mooie" landje!! :mad:
Man doodgeschoten tijdens uitlaten hond
OSS - Een 58-jarige man uit Oss is vrijdagochtend in zijn woonplaats doodgeschoten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De schietpartij vond plaats in een hofje tussen de Sint Sebastiaanstraat en de Sint Antoniusstraat. De man liet rond 08.15 uur zijn hond uit op het hofje en werd toen door een nog onbekende schutter neergeschoten.
Er zijn meerdere schoten gelost, maar het is nog niet duidelijk hoeveel. De familie van het slachtoffer en enkele buurtbewoners kregen hulp van medewerkers van slachtofferhulp. De politie onderzoekt de zaak met 25 man. Een politiehelikopter heeft luchtfoto's van de omgeving gemaakt. |
|
|
| New Wave |
| tis diep en diep triest........ |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ohja en dit zegt weer genoeg over ons "mooie" landje!! :mad:
Man doodgeschoten tijdens uitlaten hond
OSS - Een 58-jarige man uit Oss is vrijdagochtend in zijn woonplaats doodgeschoten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De schietpartij vond plaats in een hofje tussen de Sint Sebastiaanstraat en de Sint Antoniusstraat. De man liet rond 08.15 uur zijn hond uit op het hofje en werd toen door een nog onbekende schutter neergeschoten.
Er zijn meerdere schoten gelost, maar het is nog niet duidelijk hoeveel. De familie van het slachtoffer en enkele buurtbewoners kregen hulp van medewerkers van slachtofferhulp. De politie onderzoekt de zaak met 25 man. Een politiehelikopter heeft luchtfoto's van de omgeving gemaakt. |
Sorry dat ik het zeg, maar dit hoeft niet eens zinloos geweld te zijn, kan ook gewoon een afrekening zijn.
Plus het is totaal offtopoic. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry dat ik het zeg, maar dit hoeft niet eens zinloos geweld te zijn, kan ook gewoon een afrekening zijn.
Plus het is totaal offtopoic. |
Al het geweld is zinloos........ |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ohja en dit zegt weer genoeg over ons "mooie" landje!! :mad:
Man doodgeschoten tijdens uitlaten hond
OSS - Een 58-jarige man uit Oss is vrijdagochtend in zijn woonplaats doodgeschoten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De schietpartij vond plaats in een hofje tussen de Sint Sebastiaanstraat en de Sint Antoniusstraat. De man liet rond 08.15 uur zijn hond uit op het hofje en werd toen door een nog onbekende schutter neergeschoten.
Er zijn meerdere schoten gelost, maar het is nog niet duidelijk hoeveel. De familie van het slachtoffer en enkele buurtbewoners kregen hulp van medewerkers van slachtofferhulp. De politie onderzoekt de zaak met 25 man. Een politiehelikopter heeft luchtfoto's van de omgeving gemaakt. |
Dit is echt 5 minuten bij mij vandaan... heb hier nog niks over gehoord:eek: |
|
|
| HiGH_NrG |
Over zinloos geweld gesproken... Denk je even rustig in de trein te zitten naar huis, is er natuurlijk weer gezeik met zwartrijders. Zo te horen een dikke matpartij tussen conducteurs, conducteurs in burger (goede zaak) en medereizigers. Van dat tuig van de richel dat de halve trein doorrent om maar te ontsnappen aan de conducteurs worden allemaal gepakt. Maar er moest behoorlijk wat geweld bij komen om ze rustig te krijgen. Op het eerst volgende station opgepakt door de politie.
Dit is wel kenmerkend voor de verloedering van Nederland. De 'normen en waarden' zijn ver te zoeken. Ik vind het persoonlijk een erg slechte zaak. Alleen ben ik bang dat je het moeilijk kan voorkomen. Als het bijvoorbeeld aan de opvoeding van dat tuig zou liggen kan je er weinig aan doen, aangezien ouders vrij zijn hun kinderen op te voeden zoals ze zelf willen (zijn wel grenzen natuurlijk). En zo kan je nog wel een aantal oorzaken verzinnen. Maar ik denk dat je de conclusie kan trekken dat het aan de maatschappij zelf ligt... Het is een collectief iets.
Zo denk ik er in ieder geval over :) |
|
|
| Tim81 |
"Zinloos" binnen op 4 in de top 100!
Super hiphop duo Lange Frans & Baas B. staan op het punt zich permanent te nestelen binnen de bovenste regionen van onze nationale hitlijsten. Na het overweldigende succes van "Moppie", is hun volgende hitsingle wederom een wapenfeit: "Zinloos".
De single zal deze week binnenkomen op een 4e positie in de Mega Top 100. De opbrengsten van deze single gaan naar Stichting Kappen Nou! om de strijd tegen het zinloos geweld aan te gaan.
---
Goede actie! |
|
|
| kolkiewolkie |
| Wat ik wel opmerkelijk vind trouwens is dat bijna iedereen hier (uitzonderingen daar gelaten ;) ) hier zo hecht aan normen en waarden. Ik bedoel, de meesten zitten hier nog in de jonge volwassenen groep... :) , dezelfde groep die zo loopt te rellen (samen met de pubers). |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Wat ik wel opmerkelijk vind trouwens is dat bijna iedereen hier (uitzonderingen daar gelaten ;) ) hier zo hecht aan normen en waarden. Ik bedoel, de meesten zitten hier nog in de jonge volwassenen groep... :) , dezelfde groep die zo loopt te rellen (samen met de pubers). |
Misschien zijn wij dan wel de goede kant van de samenleving... ;) |
|
|
| jp |
| Ziekteverwensingen zijn zielig. Voor de rest mag je iedereen in de zeik nemen (op TA dan...) |
|
|
| ZZandirt |
| krijg toch de griep!!!! |
|
|
|
|