return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Mag alles worden gezegd op internet?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Donna
Ach het hele woon/leefklimaat in de totale wereld gaat nergens meer over,het leven begint zich steeds meer achter de pc af te spelen,hobbies en/of werkzaamheden kunnen nie meer zonder inet.
(uitzonderingen daargelaten tulijk)

Relaties blijven alleen in stand als beide partijen bereid zijn zich de volle 100% daarvoor in te zetten want tis niet makkelijk zoiets goed te houden in deze tijd van egoisme."het voor jezelf opkomen" word wel erg makkelijk en met ruim begrip ter hand genomen.
Dat daarbij de naasten nogal eens tekort gedaan word en gevoellens met schering en inslag worden gekwetst word afgedaan met "sorry,was een kutstreek" maar wat zo'n zin aan inhoud bezit word niet gevoelt.

Mensen blijven dezelfde fouten maken omdat ze niet meer worden afgestraft maar met moderne opvoeding te kampen hebben,men voedt tegenwoordig het zogeheten "wat wil je dan" kind op.
Deze kinders weten niet wat regels zijn en dat nee soms ook nog wel eens echt nee betekent en niet omdat ie doordramt t vanzelf ja wordt.
Ouders hebben idd te weinig tijd,energie en zin om zich vaker dan echt nodig is in de wereld van t kind te verplaatsten omdat er carriere gemaakt moet worden want de hypotheek moet worden afbetaald van de nieuwbouw woning en dat gaat niet met het salaris van manlief alleen he.

Want elke gezinslid heeft daarbij ook nog een eigen computer,televisie en stereotoren nodig zodat dat ook lekker in je uppie beleefd kan worden.
Lekker zelf bepalen wat je kijkt,hoort en tot je neemt en bijdehand worden leer je daarbij op t net.
De koter heeft geleerd dat paps en mams zich regelmatig schuldig voelen aan t gebrek aan aandacht wat ze voor m hebben en dat buit ie uit door op dat schuldgevoel in te werken en wordt een talent in t manipuleren binnen het gezien en in de pubertijd lukt t daarbuiten ook nog wel wat.
de maatschappij en schijt aan alles,op internet roelt ie en daar draaid het allemaal om,de wereld draaid ook wel door als hij niet meedoet,boeiend.

Dat zo'n persoon volledig naar de klote gaat alstie zich eenmaal tussen de volwassenen gaat voortbewegen is vrij normaal,want natuurlijk,beleefd zijn gaat m wel af,daarmee kreeg ie wel vaker voor elkaar,maar nu wordt dat als normaal ervaren en krijgt ie der niks mee gedaan,beleefd zijn is immers vanzelfsprekend.
Niet voor deze personen,die kort daarvoor het gezin nog terroriseerde met kutgedrag en beleefd,lief en aardig deden om voor elkaar te krijgen,zij worden driftig als er niet op gereageerd word zoals zij dat altijd zijn gewent.
Stampvoetende kereltjes en mevrouwtjes die door de samenleving als lachwekkende slappe happen gezien en ervaren worden,(want denk maar dat je baalt als je nieuwe collega een "wat wil je dan kind" is:(

Neeee t gaat goed met de wereld,retegoed;)
New Wave
quote:
Originally posted by Donna
Ach het hele woon/leefklimaat in de totale wereld gaat nergens meer over,het leven begint zich steeds meer achter de pc af te spelen,hobbies en/of werkzaamheden kunnen nie meer zonder inet.
(uitzonderingen daargelaten tulijk)

Relaties blijven alleen in stand als beide partijen bereid zijn zich de volle 100% daarvoor in te zetten want tis niet makkelijk zoiets goed te houden in deze tijd van egoisme."het voor jezelf opkomen" word wel erg makkelijk en met ruim begrip ter hand genomen.
Dat daarbij de naasten nogal eens tekort gedaan word en gevoellens met schering en inslag worden gekwetst word afgedaan met "sorry,was een kutstreek" maar wat zo'n zin aan inhoud bezit word niet gevoelt.

Mensen blijven dezelfde fouten maken omdat ze niet meer worden afgestraft maar met moderne opvoeding te kampen hebben,men voedt tegenwoordig het zogeheten "wat wil je dan" kind op.
Deze kinders weten niet wat regels zijn en dat nee soms ook nog wel eens echt nee betekent en niet omdat ie doordramt t vanzelf ja wordt.
Ouders hebben idd te weinig tijd,energie en zin om zich vaker dan echt nodig is in de wereld van t kind te verplaatsten omdat er carriere gemaakt moet worden want de hypotheek moet worden afbetaald van de nieuwbouw woning en dat gaat niet met het salaris van manlief alleen he.

Want elke gezinslid heeft daarbij ook nog een eigen computer,televisie en stereotoren nodig zodat dat ook lekker in je uppie beleefd kan worden.
Lekker zelf bepalen wat je kijkt,hoort en tot je neemt en bijdehand worden leer je daarbij op t net.
De koter heeft geleerd dat paps en mams zich regelmatig schuldig voelen aan t gebrek aan aandacht wat ze voor m hebben en dat buit ie uit door op dat schuldgevoel in te werken en wordt een talent in t manipuleren binnen het gezien en in de pubertijd lukt t daarbuiten ook nog wel wat.
de maatschappij en schijt aan alles,op internet roelt ie en daar draaid het allemaal om,de wereld draaid ook wel door als hij niet meedoet,boeiend.

Dat zo'n persoon volledig naar de klote gaat alstie zich eenmaal tussen de volwassenen gaat voortbewegen is vrij normaal,want natuurlijk,beleefd zijn gaat m wel af,daarmee kreeg ie wel vaker voor elkaar,maar nu wordt dat als normaal ervaren en krijgt ie der niks mee gedaan,beleefd zijn is immers vanzelfsprekend.
Niet voor deze personen,die kort daarvoor het gezin nog terroriseerde met kutgedrag en beleefd,lief en aardig deden om voor elkaar te krijgen,zij worden driftig als er niet op gereageerd word zoals zij dat altijd zijn gewent.
Stampvoetende kereltjes en mevrouwtjes die door de samenleving als lachwekkende slappe happen gezien en ervaren worden,(want denk maar dat je baalt als je nieuwe collega een "wat wil je dan kind" is:(

Neeee t gaat goed met de wereld,retegoed;)


Als iedereen nu opeens in de jaren 50 terecht zou komen dan zou niemand het overleven.
Glaniskanis
Tuurlijk mag alles gezegd worden!!
Snuggle is eikel nananananaaaaaaaaaaa

Hij weet toch lekker niet dat ik het ben omdat ik achter een nickname zit!!
HIHIHIHI
Remy D
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Tuurlijk mag alles gezegd worden!!
Snuggle is eikel nananananaaaaaaaaaaa

Hij weet toch lekker niet dat ik het ben omdat ik achter een nickname zit!!
HIHIHIHI

Wat je toch ook een boefje hihihi.
New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
Wat je toch ook een boefje hihihi.


Zou je niet verwachten, zo'n klein dun mannetje met zo'n grote mond :p
Optimus
F.A.S

FRONT ANTI SNUGGLE!!:stongue: :haha: :thepirate :happy2: :disbelief :nervous: :clown:
Donna
quote:
Originally posted by New Wave
Als iedereen nu opeens in de jaren 50 terecht zou komen dan zou niemand het overleven.



Ik wel,ik ben sterker dan G.I Jane,im Demolitian Donnie! :D
Creamfields23
quote:
Originally posted by Donna

*knip*

Neeee t gaat goed met de wereld,retegoed;)


Goed gezegd ;)

quote:
Originally posted by Donna
Relaties blijven alleen in stand als beide partijen bereid zijn zich de volle 100% daarvoor in te zetten want tis niet makkelijk zoiets goed te houden in deze tijd van egoisme."het voor jezelf opkomen" word wel erg makkelijk en met ruim begrip ter hand genomen.



Ik zat gister wat te zappen en toen kwam ik langs bij TMF was er toevallig dat nummer van Frans en die ene andere Zinloos. Ik vind dit een vet nummer ( ken er niks aan doen maar dit nummer raakt gewoon een snaar ) dus bleeef ik even hangen, maar waar het hier eigenlijk omgaat was dat er onder in de chatbalk een stelling aan de gang was van: het beste wat er is,is een sexrelatie Nota bene ingeluid door de moderator en de jeugd het hier maar volledig mee eens zijn. Ik erger me hier dus aan want dit zijn over 20 jaar de vaders en moeders met op de achtergrond en remix van pappa was a rolling stone. :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna

Want elke gezinslid heeft daarbij ook nog een eigen computer,televisie en stereotoren nodig zodat dat ook lekker in je uppie beleefd kan worden.
Lekker zelf bepalen wat je kijkt,hoort en tot je neemt en bijdehand worden leer je daarbij op t net.
De koter heeft geleerd dat paps en mams zich regelmatig schuldig voelen aan t gebrek aan aandacht wat ze voor m hebben en dat buit ie uit door op dat schuldgevoel in te werken en wordt een talent in t manipuleren binnen het gezien en in de pubertijd lukt t daarbuiten ook nog wel wat.
de maatschappij en schijt aan alles,op internet roelt ie en daar draaid het allemaal om,de wereld draaid ook wel door als hij niet meedoet,boeiend.

Neeee t gaat goed met de wereld,retegoed;)


Geweldig stuk Don! Hier ben ik het helemaal mee eens.
Op deze manier worden watjes gecreerd + daarbij met ouders die beiden verdienen. Niets is te goed voor de kindertjes, altijd in de watten gelegd, nooit buiten een keer flink op de bek gegaan, altijd arrogant de bek open getrokken achter internet etc.

Als die mensen die zo beschermd zijn opgevoed echt 1 x op hun bek gaan in hun leven, komen ze d'r nooit meer bovenop.
Heb het laatst nog meegemaakt bij een bekende van me. De miet.

quote:
Originally posted by Donna
tis verrotte slecht dat de dienstplicht is afgeschaft,en op inet word de screenscene opgevoed door vele sites,allerlei zieke mensen zijn gewoon van dichtbij mee te maken,niks is meer verweg of onmogelijk in de beleving van nu.
Het gaat ook volkomen fout aflopen,magoed,eerst moet iets crashen wil t weer opbouwen he;)


Mjah voor de dienstplicht ben ik ook hoor. Daar wordt een vent van je gemaakt wat dat betreft.

quote:
Originally posted by JunKX
Even mijn brainstorm hier neerzetten.

Tegenwoordig zijn veel ouders 2 verdieners. Kinderen/pubers komen uit school thuis in een leeg huis. Niemand vraagt ze naar hun dag, wat ze gedaan hebben ect, ect. Waar ik naartoe wil is dat de ouders van nu niet de tijd nemen (of hebben?) om eens te praten met hun kids over wat ze precies bezig houd? Carriere komt volgens mij voor opvoeding, althans zo lijkt het. Kinderen worden steeds vroeger aan hun lot overgelaten (misschien beetje zware uitspraak, maar jullie begrijpen wat ik bedoel). Ze zoeken daarom waarschijnlijk steun bij hun vriendjes/vriendinnetjes waarvan de meeste in dezelfde situatie zitten. Kortom, sociale controle is weg! Dat ouders meer moeten sturen, daar ben ik het mee eens maar daarvoor moet je wel een bepaalde band hebben met je kinderen.

Natuurlijk kaart ik hiermee niet de huidige ontwikkeling aan, maar het gaf mij stof tot nadenken en wou het met jullie delen
:thepirate


Met ons delen is niet erg hoor ;)

Maar kan me hier wel in vinden. Maar probleem is ook alle allochtonen van de 3e generatie (of was het 2e) die niet met de ouders kunnen communiceren et cetera omdat die in oude denkbeelden zijn blijven hangen..... dat is gewoon een hele kloof.


quote:
Originally posted by Optimus
F.A.S

FRONT ANTI SNUGGLE!!:stongue: :haha: :thepirate :happy2: :disbelief :nervous: :clown:


Kusje voor Tin!
Kusje voor Glanis op zijn stekkeltjes!
Kusje voor Remy op zijn harde tepel! Remy, ik ga je binnenkort weer eens opzoeken op een feest en dan ga ik je keihard springnichten!

Boefjes van me :p
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe

Kusje voor Remy op zijn harde tepel! Remy, ik ga je binnenkort weer eens opzoeken op een feest en dan ga ik je keihard springnichten!

Boefjes van me :p


ik hou me axe deo + aansteker gereed

SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
ik hou me axe deo + aansteker gereed


Ja en ik hou me sjinees gereed!
Die stuur ik op je af om te onderzoeken of jij zo'n smoothy bent, als je aan het draaien bent in de XL! ;)
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja en ik hou me sjinees gereed!
Die stuur ik op je af om te onderzoeken of jij zo'n smoothy bent, als je aan het draaien bent in de XL! ;)


ganz geil !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement