return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Official US Elections Thread (pg. 9)
View this Thread in Original format
malek
Morsy you're not wrong...

the US have been declined since the 80s.

Its only a matter of time.

Look they can barely hold Iraq (which had no army) and they menace Iran (much bigger plus army), North Korea (bigger army by far), Syria (smaller country but still has an army), etc etc...

they cannot dominate like they used to.

Plus their deficit has exploded to unimaginable levels.

Its like Israel, they cannot hold anything for much long, 30 years max.
KrinKer
The World will be controlled by china in the near future ...

America is doomed to go down, unless bush makes some drastic changes ... their economy will colapse. Inverters are already afraid of the Us because they fear a new recession ... Look who's near and who has got a flowering Economy :rolleyes:

KrinKer
Mike_B
quote:
Originally posted by malek
Morsy you're not wrong...

the US have been declined since the 80s.

Its only a matter of time.

Look they can barely hold Iraq (which had no army) and they menace Iran (much bigger plus army), North Korea (bigger army by far), Syria (smaller country but still has an army), etc etc...

they cannot dominate like they used to.

Plus their deficit has exploded to unimaginable levels.

Its like Israel, they cannot hold anything for much long, 30 years max.

I agreed that the americans will are a fading power but it will be done through economical means. They will be bankrup by long uncontrolyble region like Irak. Not the war before this.

were i disagree with you Malek is about the Army part. i mean unless you have an army like China or russia. And that's about it on the planet. No other army stand a chance against the Americans. Iran North Korea, who ever. they'll would get crushed in a matter of weeks (Iran) months (Korea). But The states could never hold these nations.
this is were they will loose lives, money and crumble.

However. The States will never take Korea. Nothing there for them to take. Iran and Syria on the other hand. Iran is next for sure. If the state would have had a better base of operations around Iran then Irak they would of attacked their first. But with Kuwait, and Isreal. Irak was a much easy target Militairly speaking

now with Afganistan and Irak sourounding Iran. looks like the new target is attackable.

All the State are really trying to do i take the oil. They put in place a puppet goverment that will give them oil at a cheeper prise or allow american co. to come in and get the oil. then they move on the the next target.

Its a freeking game for them. And the population doesn't see cause the media is too stupid to get up and say it
Mike_B
I think the question we really have to ask ourselves. Who in the states would not use 9-11 to futher america's hold of the midle east. If you can name someone like that. this is who you needed to elect. But most americans don't know these fact. they just regurgetate TV
Bronze
quote:
Originally posted by Mike_B
I think the question we really have to ask ourselves. Who in the states would not use 9-11 to futher america's hold of the midle east. If you can name someone like that. this is who you needed to elect. But most americans don't know these fact. they just regurgetate TV

pkoi tu dis ça?
tu crois que le monde sont vraiment plus épais là-bas, qu'ici?
moi j'y crois pas

Ils ont juste plus de convictions, c'est se qui les motives a ne pas se laisser avoir par des belles paroles démocrates
RnakR
bronze ils sont pas plus épais ils sont juste mal informés....ya pas de radio-canada aux USA !
Bronze
moi je trouve radio-canada scandaleux des fois

je regardais la semaine passé...y nous montrait des reportage sur les élections aux États-Unis, mais les reportages étaient fait par la France???
Moi je trouve que c pas de la bonne information, voyons ont est juste a coté...pi on achete des reportage francais...
ça pas d'allure

Je trouve que radio canada version anglo est de loin supérieur
Mike_B
quote:
Originally posted by Bronze
pkoi tu dis ça?
tu crois que le monde sont vraiment plus épais là-bas, qu'ici?
moi j'y crois pas

Ils ont juste plus de convictions, c'est se qui les motives a ne pas se laisser avoir par des belles paroles démocrates

Les Etas c toute la meme chose.
c des capitoliste qui controle le monde et font de l'argent
Democrat ou republicain pareille

Democrat par example a des vision plus liberal
republicain des vu plus religieuse et conservative.
par example les deux veulent avancer les progres de leur nation et les deux save que pour que les etas fonctionent ils doivent controler the middle east. Pas le choix

Les Etas consome la majority d'huile du monde mais la majority d'huile retrouver au monde n'est pas aux Etas

il on pas le choix d'aller hors du pays le chercher. bien mieux pour eux a avoir a faire a un gouvernement qui leur donne se qui veux a un prix raisonable ou d'avoir leur propre compagnie dans ces pays. Alord que font t'il. Ils enlever les gouvernement du middle east et met leurs a la place.

Ca ce passe pour aux moins 30 ans pis sa contunue encore.
Gotta love greed
Mekroon
ayoye javais écrit le plus long post au monde
merci a TA de pas vouloir que jécrive:mad:

en tk jfinissais en disant que jdéménage dici 2-3ans, y me scande ce pays de DÉBILE
KrinKer
Bronze

Tu trouve sa normal que partout au travers de la planète y'ait un mouvement d'ouverture sur le monde, de non-patriotisme, tandis que les États-Unis sont tranqulement en train de se refermer sur eux meme et être plus patriotique que jamais ??

KrinKer

Mekroon
non lui y trouve ca bien le patriotisme
mais y se rend pas compte qu'un moment donné les states sa va peter
ou ben y vont faire de quoi de vraiment débile (déja fait depuis la 2e guerre mondiale mais bon) à une nation qui va avoir le pouvoir de rallier dautres nations puissantes pi y vont se faire lyncher

moi jai juste le gout de gunner Bush
malek
Bronze est comme tous ces detraques "born again christians" ou les hicks qui sont completement deconnecter de la realite et du reste du monde.

Y savent pas c'est quoi qui se passe ailleurs que chez eux: smalltown USA.

C'est grave!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement