return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
View this Thread in Original format
DjG
לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין

נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.

אני שם!!!
מה איתכם?
yaman
ואללה נראה נחמד מאוד

לא מכיר את גיל בלושטיין הזה
dj_mikmik
quote:
Originally posted by yaman
ואללה נראה נחמד מאוד

לא מכיר את גיל בלושטיין הזה



Well it seems great...a true pure Trance party..I wish I could be there.....

I would give it a shot...I guess coming there will show our support to this genre!
princess cc
גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי!
dj_mikmik
quote:
Originally posted by princess cc
גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי!


This is not PSY Trance...more of Club/Uplifting/Epic Trance!! :)
Flotser
quote:
Originally posted by DjG
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון


:haha: :haha:
זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני
princess cc
quote:
Originally posted by Flotser
:haha: :haha:
זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני


קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט,
היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה,
כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים)
אתה מתבאס אחוש!
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט,
היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה,
כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים)
אתה מתבאס אחוש!


תשתיני בחוץ ליד עץ :)
Black Dragon
quote:
Originally posted by DjG
לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין

נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.

אני שם!!!
מה איתכם?


אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם?
יפה בהצלחה
נבוא רק תביא עוד פרטים
DjG
quote:
Originally posted by Black Dragon
אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם?
יפה בהצלחה
נבוא רק תביא עוד פרטים


אהלן אלי

אשמח לתת פרטים :D

Shahar
אז תן פרטים

איזה גילאים?
arik
למה יום רביעי??
אין לי מספיק כסף גם לצאת יום רביעי!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement