|
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
|
View this Thread in Original format
| DjG |
לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין
נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.
אני שם!!!
מה איתכם? |
|
|
| yaman |
ואללה נראה נחמד מאוד
לא מכיר את גיל בלושטיין הזה |
|
|
| dj_mikmik |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה נראה נחמד מאוד
לא מכיר את גיל בלושטיין הזה |
Well it seems great...a true pure Trance party..I wish I could be there.....
I would give it a shot...I guess coming there will show our support to this genre! |
|
|
| princess cc |
גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי! |
|
|
| dj_mikmik |
| quote: | Originally posted by princess cc
גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי! |
This is not PSY Trance...more of Club/Uplifting/Epic Trance!! :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjG
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
|
:haha: :haha:
זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Flotser
:haha: :haha:
זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני |
קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט,
היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה,
כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים)
אתה מתבאס אחוש! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט,
היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה,
כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים)
אתה מתבאס אחוש! |
תשתיני בחוץ ליד עץ :) |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by DjG
לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין
נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.
אני שם!!!
מה איתכם? |
אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם?
יפה בהצלחה
נבוא רק תביא עוד פרטים |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם?
יפה בהצלחה
נבוא רק תביא עוד פרטים |
אהלן אלי
אשמח לתת פרטים :D |
|
|
| Shahar |
אז תן פרטים
איזה גילאים? |
|
|
| arik |
למה יום רביעי??
אין לי מספיק כסף גם לצאת יום רביעי!! |
|
|
|
|