return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Slechtste feest ooit
View this Thread in Original format
jp
Klaarblijkelijk is er nog nooit een topic over geopend. Bij deze dus:

Wat is het slechtste feest waar je geweest bent en waarom

Trance Energy 2004 en Capital 2002 waren de slechste feesten ooit.

TE vanwege het slechte geluid, goedkope aankleding, TMF publiek en matige DJ's. Shame on you ID&T :mad:

Capital was het toppunt: PvD komt niet opdagen, geluid was bagger, overal ADO supporters en kampers, wc's die overstroomden, pissen tegen de muur, drugsmisbruik ten top, parkeerdrama. Geldverspilling ten top :( :(
De TA meetup was overigens top :D
magrec
Massive 2001 in het beursgebouw in eindhoven.
Johan Gielen die met zijn aansteker voor de draaitafels gaat staan. Scott bond met een boutset net zoals armin alleen ferry was goed bezig en sensation 2001. ik denk dat ik 80% van de tijd op een stoeltje heb gezeten.......

owja capital in de statenhallen. Mijn god wat een pauper publiek zeg. Setje van sander kleinenberg was wel goed..rest van de avond maar doelloos wat rondgelopen omdat je zelfs niet meer in de kleine zaal kon komen. Door de ta's en wat andere bekenden was dit niet mijn aller slechtste feest want dat is sensation 2001.
ahp2002
Vorig jaar impulz was een ramp, verschrikkelijk volk, slechte doorstroming voor mensen die gewoon kaartje hadden (had gelukkig guestlist) en wc's die te ranzig waren voor woorden. James Holden draaide wel relaxed, G&D ook maar die stonden voor 10 man en een paardenkop.

Verder nog een keer een avondje I Love Trance, waar ze kaarten voorverkocht hadden, maar waar Armin dus had afgezegd om in Engeland te draaien. 2 uur in de rij ofzo (had ook nog spacecake op, die niet lekker viel). Kwamen we binnen stond die spider bijna hardstyle te draaien, lekker dus. Wel na kritiek geuit te hebben in gastenboek, gastenlijstplaatsen gehad om t goed te maken, goeie actie!

Verder Tiësto in de vernieuwde Lexion was gruwelijk erg, wat een volk, voelde me een beetje rondlopen als die gasten van "In Dusk Till Dawn". Wat een drugstent, te erg....

Voor de rest viel t wel mee eigenlijk
Remy D
Mijn slechtste feest ooit was een cd release party van bitte ein beat in Zoetermeer! Wat een mongolen daar!! Verder heb ik me altijd wel goed genoeg vermaakt!!!!
basvh
ooit eens op een feestje in utrecht gedraaid. stonden echt max 30 man binnen. Uiteindelijk wel al die mensen aan het dansen gekregen in tegenstelling tot andere djs.
Remy D
quote:
Originally posted by basvh
ooit eens op een feestje in utrecht gedraaid. stonden echt max 30 man binnen. Uiteindelijk wel al die mensen aan het dansen gekregen in tegenstelling tot andere djs.

Wat draaide je dan??? Drollen in lettervorm.. :haha:
franzelare
PvD omdat hij toch niet komt :whip:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Massive 2001 in het beursgebouw in eindhoven.
Johan Gielen die met zijn aansteker voor de draaitafels gaat staan. Scott bond met een boutset net zoals armin alleen ferry was goed bezig...



whahahahaha, meen je dat serieus?! :eek: dat was juist 1 van mijn vetste feesten ooit! ten eerste super line-up! Ferry, Armin, Scott Bond en Marco V => ultieme trance line-up! daarna hebben we ze op indoor feesten bijna nooit meer zo gezien! :cool:
Scott Bond draaide toen echt een geniale set! Sauna - Mirage die plaat blijft heerlijk! nooit doorgebroken. check de tracklist;
1. Sauna - Mirage
2. Members Of Mayday - 10 In 01
3. Drax & Scott Mac - Sublime (5 AM Mix)
4. Kay Cee - Unsolved Mysteries (Club Mix)
5. Ultra 5 feat. J.Cee - Potion (Lange Remix)
6. Mo´hawk – Previous Years
7. Apex - Virtuoso (Airheadz Remix)
8. Firewall - Touched
9. Praetorian - Released (Original Mix)
10. Warrior - Voodoo (Dubby Mix)
11. Fire & Ice - Lost Emotions 2001
12. DJ Wag - The Big Bang (Wag Mix)
13. S.H.O.K.K. - Folie A Deux (Club Mix)
14. Flutlicht - Icarus (Shokk Remix)
15. Niels van Gogh - Electronic Confusion

waanzinnige set! :) en dat Gielen met zijn aansteker zich als een clown gedroeg :clown: heeft natuurlijk verder niets met een slecht feest te maken, maar goed.

Mijn slechte feest ooit is dus Sensation 2001 zoals ik in die andere thread vermelde samen met Impulz vorig jaar december, geen sfeer en de prog/kremlin zaal ondergeschoven kindje tussen al die beuk zalen in! :nervous: :eyespop: :(
Freezel
Trance Energy 2003 met een "geweldige" Tomcraft en een DAT-je van Cygnus X. Gielen weer met zijn "What The " sample, Born Slippy and Airport :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Echt mijn slechtste feest ooit :D
Sabina
Capital 2002 om alle al eerder genoemde redenen :(

Dance Nation.... sjonge wat een aanfluiter was dat zeg!!!!

emre
Impulz outdoor 2003 met als dieptepunt een MC die de godganse tijd 'HTVI .. Happy TV International' uitkraamt :nervous:
@win
Sensation Black 2002. Dat ik daar heen ben gegaan. Mijn vrienden waren besluiteloos en White was al uitverkocht dus maar naar Black. Kom ik daar draait alleen Michel de Heij een leuke set en dat was voor 12-en. Na twaalven niks leuks meer gehoord en als totale afknapper Dana. Ik was moe en werd helemaal paranoia van die hardstyle-herrie :nervous:

Voor mij nooit meer Sensation, pauperfeest...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement