|
Breinbrekers
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Dus ik was vanavond beetje aan het surfen... kreeg ik van een vriend deze url met gigantisch moeilijke puzzels
http://www.creativepuzzels.nl/spel/...riax3/index.htm
Als iedereen nou ff meedoet met puzzelen :D dan komen we er vast wel uit de 1e en 2e heb ik al maar ik zit vast op Puzzel 3
Dik moeilijk iig... maar dat vind ik wel leuk... ik dacht misschien anderen ook wel :)
Niet spoilen aub dus alleen tips geen antwoorden als je dat al wil doen
Succes!
[edit]
Ben eindelijk langs puzzel 3!!
[/edit] |
|
|
| kolkiewolkie |
DAMNIT!
Ik zit echt zuigend vast bij vraag 2! Daar is toch werkelijk niets van te maken :eek: ! |
|
|
| Glaniskanis |
"Het zit in de pap" :)
Kijk goed naar het plaatje |
|
|
| Asperge |
| dit is lastig, k krijg de 1e niet eens goed, maar dat kan ook aan mijn staat liggen, kijk morgne wel verder! |
|
|
| Glaniskanis |
Zit bij puzzel 3.1 inmiddels een aantal dik moeilijke gehad
Deze lijkt me zo makkelijk maar zie hem nog ff nie |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Zit bij puzzel 3.1 inmiddels een aantal dik moeilijke gehad
Deze lijkt me zo makkelijk maar zie hem nog ff nie |
Ikke wel :p |
|
|
| Massive84 |
| ik kom niet eens door bij de eerste vraag. |
|
|
| Djeebie |
Maakt het eigenlijk nog uit in welke volgorde je de verschillende delen van Mzsteriax speelt? Ik ben toch maar begonnen bij deel 1: http://www.creativepuzzels.nl/spel/...riax1/start.htm
Vraag 1 lukt nog wel, maar vraag 2 wordt toch al erg hard nadenken hoor :p
[EDIT]Hoewel vraag 2 met een beetje logisch speurwerk toch ook wel te doen is :)[/EDIT] |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Massive84
ik kom niet eens door bij de eerste vraag. |
moest ook ff mn scheikunde kennis weer onder t stof vandaan halen..:p |
|
|
| basvh |
| damn dit is echt lastig, en ik ben pas bij vraag 1! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by John
moest ook ff mn scheikunde kennis weer onder t stof vandaan halen..:p |
mjah idd...ik snapte er eerst niks van.Alleen nadat ik vraag 2 zag dacht ik van...neejh dit is niks voor mij.:rolleyes: |
|
|
| basvh |
| heeft het dan met de elementen ag,ar en h te maken? |
|
|
|
|